לפני כשנה שיתפנו אתכם על מסכי גיימינג חדשים מבית Philips, והפעם החברה מתחברת ל-Microsoft ומותג ה-Xbox, ויחד הן מביאות לנו שני מסכים חדשים בטכנולוגיה מתקדמת תחת השם Phillips Momentum. המסכים החדשים תוכננו במיוחד עבור קונסולות Xbox, ובנויים במטרה לספק חוויה אולטימטיבית לשחקני הדור החדש באמצעות שימוש בחיבור HDMI 2.1 החדש בעל רזולוציית 4K וקצב ריענון של 120Hz.

Philips Momentum – השותפים הטבעיים לאקסבוקס שלכם

המסך הראשון מבין השניים הוא ה-Philips Momentum 279M1RV. מדובר על מסך בגודל 27 אינץ', המגיע ברזולוציית 4K וקצב ריענון של 120Hz. כמובן שתמצאו בו גם תמיכה ב-HDR וטכנולוגיית AMD FreeSync לתמונה מושלמת. המסך מגיע עם פאנל Nano IPS מתקדם, לצבעים חיים ומדויקים.

המסך השני הוא ה-Philips Momentum 329M1RV, והוא מסך בגודל של 31.5 אינץ' עם פאנל IPS, גם הוא מגיע עם רזולוציית 4K וקצב ריענון של 120Hz. כמובן שגם בו תמצאו בו גם תמיכה ב-HDR וטכנולוגיית AMD FreeSync.

שני המסכים מגיעים עם שני רמקולים מובנים בהספק של 5W כל אחד, עם טכנולוגיית DTS לאיכות סאונד מיטבית, ושניהם מעוצבים בצבעי אפור עם רגלית מעוצבת ואלגנטית.

Philips אומנם השיקה את המסכים החדשים הללו עבור קונסולת ה-Xbox, אך כמובן שגם שחקני PC למיניהם בהחלט יכולים להכניס את שני המסכים החדשים לשיקולים שלהם, היות ודרך חיבור ה-DisplayPort תוכלו לקבל משני המסכים קצב ריענון של 144Hz, ובנוסף גם תמיכה ב-NVIDIA G-Sync.

שני המסכים היעודיים עתידים להגיע לשוק הישראלי בחודשים הקרובים והעלות המומלצת לצרכן היא: 4,173 ש"ח ל- 279M1RV, וכ-4,590 ש"ח לדגם ה-329M1RV.