רובנו זוכרים רק דבר אחד משמעותי שקרה בתחילתה של שנת 2020, אבל אני כאן לספר לכם שחברת Philips השיקה באותה תקופה סדרת מסכים חדשה העונה לשם Philips E, שכללה באותה השקה שני מסכים חדשים המיועדים לגיימינג.

מאז העולם שהכרנו השתנה, ועכשיו החברה משיקה שני מסכים נוספים לסדרה בשיתוף עם חברת MMD, אשר מתמחה ואף בין המובילות בעולם כיצרנית צגים של טלויזיות. Philips ו-MMD עובדות יחד כבר זמן רב ויחד שומרות על איכות בלתי מתפשרת בייצור מסכים.

עם שני המסכים החדשים שמצטרפים לסדרה, Philips 242E1GAEZ ו- Philips 272E1GAEZ מבטיחה חברת פיליפס חווית גיימינג טובה ביותר, כששני המסכים החדשים מגיעים עם פאנל VA, רזולוציית FHD וטכנולוגיית FreeSync מבית AMD המבטיחה שהמשחקים שלכם ירוצו חלק וללא תקיעות, ביחד עם קצב רענון גבוה במיוחד של 144Hz וזמן תגובה מהיר של 1ms.

שני המסכים מגיעים גם עם טכנולוגיית ה-Ultra wide-color שתאפשר לנו להינות מספקטרום רחב ומגוון הרבה יותר של צבעים, תמונות חדות יותר ועוד. אל הפיצ'ר הזה מצטרף גם הפיצ'ר SmartImage שמאפשר לנו להתאים את התצוגה בצורה אולטימטיבית לוויזואליות אליה אנו שואפים, בהתאם לסגנון המשחק שלנו.

שני המסכים מגיעים עם תצוגת AV LED העושה שימוש בטכנולוגיית ה-MVA לתמונות בהירות יותר ועמוקות יותר לצפייה רחבה במיוחד של 178/178 מעלות. נוסף לכל אלו, המסכים מגיעים עם תכונות ארגונומיות היכולות להקל על מי מאיתנו שיושבים שעות רבות מול המסך: התאמת גובה של 100 מ"מ והטיה של 5/20 מעלות, המאפשרת לנו למעשה למצוא בדיוק את המיקום המושלם והנוח לנו.

ההבדל היחידי בין שני המסכים המיוחדים הללו הוא הגודל, כשה-242E1GAEZ מגיע בגודל של 23 אינץ' (60.5 ס"מ) ואילו ה-272E1GAEZ קצת יותר גדול עם 27 אינץ' (68.6 ס"מ)

שני המסכים החדשים בסדרת Philips E יהיו זמינים לרכישה כבר מחודש ינואר הקרוב כאשר המחיר המומלץ לצרכן, והשווה לכל כיס, יעמוד על כ-999 ש"ח ו-1299 ש"ח בהתאמה.