חברת LG ומסכי ה-OLED שלה חוברת בהסכם בלעדיות ענק ל-Xbox במטרה להביא לנו חווית גיימינג אולטימטיבית בשילוב של קונסולה עוצמתית ומסך מרהיב.

ממש בחודש האחרון, זכינו להשקה של הדור החדש של הקונסולות של Xbox, עם הבטחה אדירה ופיצ'רים מרובים שקיימים בקונסולות החדשות. ההתרגשות היתה גדולה, ובצדק, לקראת ההשקה בעקבות כל האפשרויות האדירות שמאפשרת הקונסולה.

אחרי ההשקה המיוחדת וכמובן כששוחררו למכירה, הקונסולות החדשות הציבו אפשרויות אדירות למשחקים ברמה גבוה יותר. ואיך אפשר לשחק בלי טלויזיה חדשה שתומכת בטכנולוגיה החדשה של הקונסולה? ובכן, בהסכם שנחתם בין Microsoft אל מול חברת LG, אנחנו צפויים לקבל את האפשרות לחוויה יוצאת דופן ומדהימה של סינרגיה בין קונסולה עוצמתית לטלויזיה.

למעשה, הודות להסכם בין שתי החברות הללו, LG הופכת להיות הטלוזיה הרשמית והראשונה שעובדת עם Microsoft. יחד הן יחלשו על כל איזור המזרח התיכון, אירופה, אפריקה, וחלקים באסיה עם הקומבו האדיר הזה ביניהן.

הטלויזיות המתקדמות ביותר של LG בשילוב אדיר עם קונסולת הדור החדש של Xbox מבטיחה לנו חוויה יוצאת דופן בין אם אנחנו גיימרים מתחילים ובין אם שחקנים רציניים, עם תוכנות רבות שבניהן נמצא כמובן את VRR, זמן תגובה מהיר של אלפית-שניה יחידה, ALLM, השהייה נמוכה בצד הקלט, ותמיכה בתקן 2.1 HDMI.

LG מבטיחה שילוב מנצח לשחקני הקונסולה עם רזולוציית 4K, בקצב של עד 120 פריימים לדקה תוך כדי שילוב טכנולוגיית ה-Ray Tracing בזמן אמת.

בנוסף לטכנולוגיית הפיקסל בהארה עצמית ואיכות תמונה עילאית בעלת צבעים טבעיים וניגודיות אין סופית, הטלויזיות המיועדות יתמכו לראשונה גם ב-Dolby Atmos ו-Dolby Vision מה שיקנה לנו התעמקות מיטבית במשחקים בהם נשחק.