שוק מסכי הגיימינג הוא שוק מאוד תחרותי, כמו שבוודאי שמתם לב, וכל היצרניות הגדולות נלחמות על קצב רענון, פאנלים איכותיים, ורזולוציה מורכבת. הפעם, חברת AOC מציגה ליין מסכים חדש בשם G2, אשר היא מגדירה בתור מסכי פרימיום, ומכוונת גם אותם לשוק הגיימינג. את שלושת המסכים החדשים ראינו בתערוכת גיימסקום וזכינו להתרשם מהיכולות שלהם.

החברה כבר הצליחה להגיע למקום ה-2 בנתח השוק האירופאי של מסכי הגיימינג. מסכים אלו מוגדרים בעיקר כמסכים בעלי קצב רענון הגבוה מ-144Hz. החברה מציגה 2 קווי מוצרים המיועדים לשוק זה – AOC Gaming, הסדרה העממית יותר, ו-AGON, מותג הפרימיום לגיימינג של החברה.

במהלך השנה הבאה, החברה תמקד את מאמציה במסכים מהירים עם קצב רענון גבוה מ-144Hz כאמור, וזמני תגובה של 0.5-1ms, מסכים גדולים וקעורים, הכנסת טכנולוגיית ה-HDR בתקן VESA ותמיכה בטכנולוגיות G-Sync וגם Free-Sync כסטנדרט.

סדרת המסכים של AOC Gaming תקלוט אליה אט-אט פיצ'רים שיחלחלו אליה מסדרת ה-AGON היקרה יותר. הפיצ'רים החדשים לא יהיו רק חומרתיים: מדובר על הכנסת קו העיצוב האגרסיבי של ליין מוצרי ה-AGON, שכולל עיצוב מוקפד ובולט שמשדר יוקרה.

במהלך התערוכה, ראינו את הדגמים החדשים מסדרת G2 של AOC. הקטן שבהם, ה-24G2U, וזוג מסכים קצת יותר גדולים, ה-27G2U, וה-CQ27G2, שהוא קעור, לצד זוג מסכים תקציביים יותר, ה-24G2U5, וה-27G2U5.

סדרת המסכים החדשה, ה-AOC G2, מביאה מגוון פיצ'רים לגיימרים, כולל Low Input Lag כדי לצמצם השהיה בהצגת התמונה, ו-AOC Game Color, שעוזר למנוע רווייה בצבע, ומזכירה קצת טכנולוגיית HDR. המסכים באים עם אפשרויות של FlickerFree ו-Low Blue Light כדי לצמצם נזק לעיניים בשימוש ממושך.

סדרה זו מחליפה את סדרת ה-G1, אך כרגע החברה לא מציינת על רצון להוציא את הסדרה הקודמת. מטרת החברה היא לאפשר לצרכנים מבחר רב של אפשרויות בחירה.

מתלבטים באיזה מסך לבחור? AOC Gaming מציגים בפניכם את הטבלה הבאה שתרכז עבורכם את כל הנתונים של סדרת ה-G2.

AOC G2
טבלת ריכוז הדגמים שתעזור לכם לבחור את המסך הבא שלכם!

מטרת הטבלה, פשוטה ככל שתהיה: לסייע בהחלטה בין הדגמים השונים של החברה. זה אולי נשמע טריוואלי – אך היינו שמחים לראות חברות נוספות שמציגות את נתוני הדגמים שלהם בצורה נוחה!

יש לציין שלא נראה את כל הדגמים שבטבלה בארץ, אך עדיין חשוב להכירה.

AOC G2 – מסכים למשחקים מהירים ותחרותיים

זוג המסכים הראשון מהסדרה, ה-24G2U וה-27G2U, פונה לשחקנים בכותרים מהירים ומציע קצב רענון מהיר. ה-24G2U יהיה הזול מבין השניים ועתיד לעלות 209 אירו באירופה (כ-805 שקלים לפני משלוח). הוא מגיע בגודל 23.8 אינץ', עם פאנל IPS, וכיסוי צבעים של כ-126% מסולם sRGB. המסך מאפשר לקצב רענון מקסימלי של 144Hz, ברזולוציית FHD (כלומר, 1920X1080), וזמן תגובה של 1ms.

AOC 27G2U

ה-27G2U קצת יותר גדול, בגודל 27 אינץ', פאנל IPS, וכיסוי צבעים של כ-120% מסולם sRGB. גם הוא מאפשר לקצב רענון מקסימלי של 144Hz, ברזולוציית FHD, וזמן תגובה של 1ms. מאחר והוא קצת יותר גדול מה-24G2U, המחיר שלו עתיד להיות קצת יותר יקר, והוא יעלה 269 אירו באירופה (כ-1036 שקלים לפני משלוח). שני המסכים יתמכו ב-AMD Freesync.

בזכות קצב הרענון שלהם, AOC מייעדת את זוג המסכים הללו לשחקנים אשר מכוונים לכותרים מהירים, כמו משחקי יריות, מירוצים, ו-MOBA.

מסכים תקציביים למשחקים רגועים יותר

אבל לא כולנו משחקים במשחקים שבאמת מגיעים ל-144 פריימים בשניה. זה בסדר, כי ל-AOC יש מסכים גם בשביל שחקנים שמשחקים במשחקים קצת פחות דורשניים מבחינת זמן תגובה, כמו למשל משחקי אסטרטגיה או ניהול. ה-24G2U5 וה-27G2U5 מציעים מסך איכותי, עם קצב רענון נמוך יותר, במחיר מוזל, שמתאים לקהל המיינסטרים.

ה-24G2U5 מאוד דומה לאחיו, ה-24G2U. הוא מגיע באותם מימדים כמו אחיו, בגודל 23.8 אינץ', עם פאנל IPS בעל זמן תגובה של 1ms ורזולוציית FHD. בשונה מאחיו, הוא בעל קצב רענון מקסימלי של 75Hz, ובהתאם יעלה 179 אירו באירופה (כ-690 שקלים לפני משלוח).

לצידו עומד ה-27G2U5, שגם הוא דומה מאוד לאחיו, ה-27G2U. בשונה מאחיו, הוא מציע קצב רענון מקסימלי של 75Hz, לטובת מחיר זול יותר של 219 אירו באירופה (כ-843 שקלים לפני משלוח). זוג המסכים יתמכו ב-AMD Freesync.

מסך קעור לתקציב גבוה יותר

המסך האחרון והמרשים ביותר ש-AOC הציגה הוא ה-CQ27G2. המסך מגיע בגודל של 27 אינץ', עם פאנל IPS בעל זמן תגובה של 1ms, אבל בשונה מאחיו הקטנים, מציג רזולוציה של QHD (כלומר 1440X2560). גם הוא מאפשר לקצב רענון של עד 144Hz, אך עוד לא נחשף מחירו.

המסכים החדשים של AOC הושקו באירופה בחודש שעבר, וצפויים להגיע לארץ בהמשך השנה. תוכלו להתעדכן בפרטים נוספים באתר החברה.