המשחק Avowed נחשף לראשונה בתערוכת E3 של Microsoft ב-2020. מאז לא קיבלנו מידע משמעוצתי אמיתי על המשחק והפיתוח שלו, אולם ממש לאחרונה נחשפו פרטים על מצב הפיתוח של המשחק בידי גורם פנימי שעובד על המשחק ב-Obsidian, האולפן המפתח.

עד עכשיו ידענו שמדובר במשחק שמתרחש ביקום המשחקי והקסום של משחקי Pillars of Eternity. בניגוד למשחקים הקודמים בסדרה, הפעם מדובר במשחק מגוף ראשון בדומה למשחק הקודם של האולפן, The Outer Worlds.

לפי מה שתואר על ידי המקור, המשחק משתמש באותו המנוע של המשחק הקודם של המפתחת, אבל מתרחש בעולם הפנטזיה של Pillars of Eternity, כאמור. הוא יהיה יותר דומה ל-Skyrim, עם היכולת להשתמש במגוון נשקים שונים ובמקביל. למשל, תוכלו להיות מתנקש עם שני פיגיונות, או לוחם שנלחם עם שתי חרבות, אבל מצד שני אפשר גם כמובן להיות קשת שקט שנלחם מרחוק, וגם להטיל קסמים שמורכבים מתנועות יד מסובכות ומרשימות.

אבל ההשוואה לסקיירים בערך נגמרת כאן. מהמידע שנחשף, המשחק יהיה הרבה יותר דומה ל-The Outer Worlds מבחינת הנראות שלו. עולם המשחק צפוי להיות הרבה יותר צבעוני וקסום ביחס לעולם של Skyrim, שהיה מאוד אפרפר וחסר צבע (לפחות בגרסת הונילה שלו וללא מודים). העולם עצמו גם ירגיש אינטרקטיבי יותר באופן משמעותי. ניתן יהיה להרים אובייקטים כבדים שמפריעים לתנועה במשחק, תוכלו לשרוף עצים ודשא ולצפות כיצד האדמה נשארת חרוכה לאורך זמן, וכיצד האש מתפשטת במרחב ושאר הצמחייה.

avowed teaser trailer obsidian

לפי ספקולציות, יש סיכוי משמעותי שנראה את המשחקיות של Avowed מוצגת באופן פומבי בחודשים הקרובים, ואפילו באירוע The Game Awards הקרוב. האם זה באמת יקרה? אנחנו באמת נצטרך לשבת ולחכות קצת יותר מחודשיים שיעברו יחסית מהר. אני אישית דווקא מאוד מסוקרן לראות איך משחק בסגנון של Skyrim יראה לצד עם הצבעוניות וההומור של Obsidian.

Avowed עדיין לא קיבל תאריך השקה וצפוי להיות מושק על קונסולות ה-Xbox Series S/X ולמחשב האישי.