אי אפשר להתעלם מהמשחק Grounded, לא רק בגלל הבדיחה (והפרגון) שעשה על חשבון Cyberpunk 2077. למרות הויזואליות הצבעונית שלו, אל תתנו לו להטעות אתכם; מדובר במשחק בגוף ראשון בו עלינו לשרוד כנגד איתני הטבע. הטוויסט הוא שאנחנו בגודל של נמלים ואיתני הטבע הם החרקים השונים בחצר האחורית שלנו, כפי שסיפרנו לכם בזמן ההכרזה.

תודות לטריילר החדש, ובפרט לבדיחות המשעשעות שבו, אנו מבינים שמטרתנו היא להביס את החרקים והאיומים של העולם העצום מסביבנו וכל זאת במטרה לשוב יום אחד הביתה (ולגודלנו המקורי?).

הפעם, המפתחת Obsidian Entertainment חשפה בפנינו שכל צעד שנבחר לעשות על מנת להגיע למטרה שלנו ישפיע על העולם שסביבנו, במיוחד החרקים שהם למעשה האיום הכי גדול (אירוני?) שלנו בעולם הענק הזה של החצר האחורית. למעשה המפתחת מזמינה אותנו – או יותר נכון – מאתגרת אותנו לבחון את ההשפעה של המעשים שלנו על החרקים והעולם במסע הביתה.

עושה רושם שככל שנתקדם במשחק, כך נוכל להשיג כלים המאפשרים לנו לשדרג או לבנות נשקים,לבנות מחסה כנגד חרקים ואיומים אחרים, הגנה על הצוות שלנו ועוד. כמו במשחקים אחרים, כאשר נשדרג את השריונות והנשקים שנבנה ונלמד את אויבינו – כך נצליח להתקדם יותר במשחק.

grounded

את Grounded נוכל לשחק בכוחות עצמנו או לשחק אותו אונליין עם עד שלושה חברים נוספים. המפתחת רומזת שהחצר האחורית היא עולם ומלואו שתוכלו לחקור, ואין דרך מהנה יותר לעשות זאת מאשר עם חברים למשחק. מעבר לכך, הלחימה יכולה להיות יעילה יותר עם שותפים לקרב.

המשחק החביב אך מאיים במידת מה, ייצא ממש בשבוע הבא ב-28 ביולי ויהיה זמין על Xbox One וגם יגיע ל-Gamepass ולמחשב האישי.