שחקנים ותיקים ואוהבי המשחק League of Legends (או בקיצור LoL) ישמחו לשמוע שחברת Logitech חברה יחד עם Riot Games כדי להציע מוצרים בעיצוב מיוחד של המשחק.

Logitech League of Legends

Logitech הכריזה על מספר מוצרים בעיצוב מיוחד הכוללים אוזניות, עכבר אלחוטי, מקלדת מכנית, ומשטח לעכבר בגודל XL. ארבעת המוצרים מעוצבים בהשראת טכנולוגיית ה-Hextech מהמשחק, שנוצרה משילוב של אלמנטים וקסם נשמות.

האוזניות Logitech G Pro X Gaming Headset League of Legends Edition כוללות סראונד 7.1 ומיקרופון של חברת Blue הידועה. הן מציעות כריות מספוג זיכרון לנוחות עילאית וכדי לאפשר לכם שעות משחק רבות (בקופסה יגיעו איתן כריות נוספות להחלפה), ובנוסף, דרייברים של 50mm. האוזניות עצמן יהיו בנויות משילוב של אלומיניום וברזל כדי לאפשר לכם להשתמש בהן לאורך שנים.

המקלדת המכנית Logitech Pro Mechanical Gaming Keyboard League of Legends Edition היא מקלדת קומפקטית TKL (מקלדת ללא החלק של המספרים), עם סוויצ'י GX חומים טקטילים, ו-Lightsync RGB כמובן. כשמחברים את המקלדת עם התוכנה של Logitech, ה-Logitech G Hub, תוכלו לשלוט בתאורה של המקלדת וליצור פרופילי תאורה משלכם. המקלדת היא מקלדת חוטית, אך היא מחוברת בכבל מיקרו USB ל-USB type A שיכול להתנתק ולהקל עליכם להתנייד איתו.

העכבר Logitech Pro Wireless Mouse League of Legends Edition משתמש בטכנולוגיה האלחוטית המיוחדת של Logitech שנקראת Lightspeed שמאפשרת חיבור מהיר וללא השהיה, יחד עם סנסור Hero 25K, שמאפשר זמן תגובה של 1ms ורזולוציית מעקב של בין 100-25,600 DPI. העכבר הוא קל משקל (במשקל של 80 גרם בלבד) וחיי הסוללה שלו מחזיקים לכ-60 שעות ללא ה-RGB או 48 שעות עם התאורה. החברה גם טוענת שהעכבר יכול להחזיק עד 50 מיליון לחיצות. העכבר מגיע עם 4-8 כפתורים הניתנים להתאמה, מהם 4 כפתורים צדדיים הניתנים להסרה.

ולבסוף, משטח לעכבר G840 XL Gaming Mouse Pad League of Legends Edition. גודלו כ-400X900mm והעובי שלו הוא כ-3mm. המשטח לעכבר גדול דיו כדי להכיל את המקלדת והעכבר שלכם יחדיוף ובזכות חלקו התחתון העשוי מגומי הוא יוודא שמשטח לא יזוז לשום מקום.

עלות המוצרים זהה למוצרים הקיימים בשוק. זה אומר שהאוזניות Logitech G Pro X Gaming Headset League of Legends Edition יעלו 499 ש"ח; העכבר Logitech Pro Wireless Mouse League of Legends Edition יעלה 679 ש"ח; המקלדת Logitech Pro Mechanical Gaming Keyboard League of Legends Edition תעלה 635 ש"ח; ומשטח העכבר G840 XL Gaming Mouse Pad League of Legends Edition יעלה 245 ש"ח.

המוצרים השונים צפויים להיות זמינים לקניה במהלך חודש נובמבר 2021.