חברת Jabra הכריזה על ההשקה של אוזניות בסגנון True Wireless, ה-Jabra Elite 7 Pro, לאחר שהשיקה בסוף אוגוסט 2021 את דגם הכניסה Jabra Elite 3. האוזניות החדשות מגיעות במחיר של 699 ש"ח, כשהן שמות את הדגש על איכות שיחה, איכות השמע וזמן סוללה ארוך.

אוזניות ה-Jabra Elite Pro 7 מציגות לנו לראשונה את טכנולוגיית Jabra MultiSensor Voice™ המאפשרת סינון רעשי סביבה במהלך שיחות טלפון בעזרת חיישן Bone Conduction להעברת הקול שלכם ו-4 מיקרופונים, וכן בעזרת חיישן זיהוי קול VPU (ר"ת Voice Pick Up) אשר ממוקם בכל אוזניה. החיישן נכנס לפעולה כאשר הוא מזהה רעש של רוח ומגביר את קול האדם על פני כל רעשי הסביבה האחרים ואלגוריתמים ייחודיים לניתוח והתאמה לסביבה משלימים את כל אלו ויתנו לכם חווית שיחה נקייה מרעשי סביבה.

האוזניות יגיעו גם עם סינון רעשים אקטיבי (ANC) ומצב שקיפות הסביבה (HearThrough) הידועים של החברה. הן יתחברו למכשירים שלכם בעזרת חיבור בלוטות' 5.2 והן מאפשרות הפעלה של אפליקציות שונות; תוכלו לבדוק את מזג האוויר או להפעיל את השיר האהוב עליכם בעזרת עוזרות קוליות כמו סירי, אלקסה וגוגל אסיסטנט. בעזרת האפליקציה הייעודית של Jabra, ה-Sound+, תוכלו להתאים את האוזניות לצורת השמע המועדפת על האוזניים שלכם ולשנות את האיקווליזר על פי ההעדפה האישית שלכם.

לספורטאים שבינכם, זהו אומנם לא דגם ה-Active, אך תשמחו לדעת שגם אוזניות אלו עם תקן עמידות IP57, כלומר הן עמידות נגד מים ואבק (אבל עדיין אל תנסו לשחות איתן). בנוסף, תוכלו להשתמש בכל אוזניה בנפרד, במצב מונו, כך שאם אתם רצים ורוצים להיות יותר מודעים לסביבה שלכם עדיין תוכלו להקשיב למוסיקה האהובה עליכם.

כחלק משגרת חיינו אנחנו בדרך כלל משתמשים ביותר ממכשיר אחד. חיבור ה-Multipoint של האוזניות מאפשר לכם את יכולת להתחבר לשני מכשירים במקביל ולעבור בקלות בין הקשבה לישיבה בעבודה להאזנה למוסיקה, למשל.

ג'ברה שמו דגש מיוחד על חיי הסוללה של האוזניות ה-Jabra Elite 7 Pro והחברה טוענת כי הן יוכלו להחזיק 9 שעות של נגינה כאשר מצב סינון הרעשים האקטיבי (ANC) פעיל, עד 35 שעות אם תשתמשו מדי פעם בטעינה של הנרתיק המצורף (טעינה של 5 דקות תאפשר להשתמש באוזניות עוד כשעה) ועד 42 שעות ללא ANC.

כאמור, ה- Jabra Elite 7 Pro זמינות לרכישה כבר עכשיו. הטכנולוגיות החדשות נראות מושכות במיוחד ויהיה מעניין לנסות אותן בעצמי.