ברביעי הקרוב, תערכות הגיימינג הגדולה ביותר של השנה מתחילה מחדש. באירוע Gamescom ONL אנחנו צפויים לראות שלל הכרזות שיפתחו את האירוע. מ-Call of Duty, דרך Saints Row ו-Lego Star Wars, אלו הן כל ההכרזות שצפויות לנו באירוע.

Gamescom היא התערוכה הגדולה ביותר של השנה, לפחות אם סופרים לפי כמות הנוכחים בתערוכה הפיזית. כמובן שגם השנה, בדומה לשנה שעברה, Gamescom תהיה דיגיטלית בלבד, אבל זה לא אומר שזו לא סיבה למסיבה.

התערוכה הקרובה צפויה להיות עמוסה בכל טוב: טריילרים, הכרזות, תאריכי יציאה, ומה שבא ליד. את עיקר ההכרזות הללו אנחנו צפויים לראות ביום רביעי הקרוב, בטקס הפתיחה Gamescom ONL. ובעוד שאנחנו בהחלט צפויים לראות שם הפתעות מפתיעות, יש גם לא מעט משחקים שאנחנו יודעים שינכחו באירוע הקרוב.

בראש ובראשונה, אנחנו צפויים לראות עוד מ-Far Cry 6, כנראה תאריך יציאה חדש ל-Lego Star Wars: The Skywalker Saga, טריילר נוסף ל-Jurassic World Evolution 2, וטריילר חדש ל-Death Stranding: Director's Cut.

מסרטון ההייפ שמנחה האירוע, ג'ף קילי פרסם, יש לא מעט משחקים נוספים שאנחנו הולכים לראות, כמו למשל Psychonauts 2, המשחק של האנימה דימון סלייר בעל השם הקצר והקליט Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles, המשחק Call of Duty Vanguard, ואפילו Genshin Impact שאולי סוף סוף יקבל תאריך יציאה ל-Switch או משהו. אנחנו צפויים לראות גם את Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge, Super Monkey Ball Banana Mania, Sifu, ו-Fall Guys.

אבל זה לא הכל, אנחנו צפויים לראות חדשות בנוגע למשחק המולטיפלייר Splitgate שהוא משחק יריות בזירה עם אקדחי פורטל, משחק חדש של Massive Monsters ו-Devolver Digital, ואפילו חשיפה של פרוייקט ריבוט לסדרת Saints Row. באירוע צפויה להיות הופע של מוזיקה מתוך Tales of Arise, שיוצא בחודש הבא, ואני לא אופתע אם נקבל גם טריילר חדש. לבסוף, גם המשחק King of Fighters XV צפוי לנכוח באירוע הפתיחה.

האירוע צפוי לארוך שעתיים, ובו יופיעו למעלה מ-30 משחקים, כשפה הזכרנו רק 17 משחקים, אז אנחנו בטוח צפויים לראות עוד הפתעות. אירוע Gamescom ONL צפוי להתרחש ביום רביעי הזה, בשעה 9 בערב לפי שעון הארץ, בשלל פלטפורמות הסטרימינג האהובות עליכם. אני בטוח שיהיה מרגש.