ה-DeathAdder V2 X Hyperspeed מגיע עם חיישן של 14,000 DPI, חיבור לשני מכשירים במקביל וחיי סוללה מרשימים, במיוחד במצב ה-Bluetooth.

גם בעולם הגיימינג של היום, שהוא כבר רווי בדגמי עכברי גיימינג למיניהם, ישנם דגמים שתמיד יזכו למעמד מיוחד, כמו ה-MX518 המיתולוגי של לוג'יטק, או הDeathAdder הראשון של רייזר. הראשון מבינם זכה לחידוש שלא זכה לאותה הצלחה כמו המקורי, והשני מביניהם כולל כמה דגמי המשך בכל מיני רמות מחיר ויכולות.

בפן האישי, אני במשך שנים השתמשתי ב-Razer DeathAdder המיתולוגי, ורק לאחרונה החלפתי ל-SteelSeires Rival 650. רייזר ישראל החליטו שרוצים לנסות להחזיר אותי אליהם ושלחו אלינו את ה-DeathAdder V2 X Hyperspeed.

Razer DeathAdder V2 Hyperspeed Side Buttons

העכבר הזה היה העכבר המוביל של חברת Razer במשך שנים, נכון הוא לא העכבר הכי מתקדם שלהם (אלו הבסיליסק אולטימט הגדול יותר, והוייפר אולטימט המהיר יותר), אבל מבחינת יחס עלות-ביצועים מדובר על עכבר מרשים במיוחד. אז למה העכבר הזה הוא בין היותר פופולרים של רייזר? תנו לי להסביר.

אל תסתכלו בקנקן…

ה-Razer DeathAdder V2 X Hyperspeed הוא עכבר אלחוטי חדש מבית רייזר עם סנסור 5G ועד 14,000 DPI. משקל העכבר בפני עצמו עומד על כ-77 גרם, יחד עם סוללת ה-AA שצריך להכניס לו כדי שיעבוד, אתם מגיעים ל-100 גרם. דבר זה הופך את העכבר לעכבר כבד (או לפחות – לא קל). אני אישית אוהב עכברים שיש להם משקל ופחות את העכברים הקלים, אז אם אתם מחפשים עכברים קלים, אתם מוזמנים להסתכל על ה-Razer Orochi V2 שהוא גם קל מאוד וגם קטן ונוח לנסיעות.

בכדי להכניס את הסוללה לעכבר, כל שעליכם לעשות זה להסיר את החלק העליון של העכבר. בפנים אתם יכולים לבחור לשים סוללת AA או AAA, מה שכמובן ישפיע על המשקל של העכבר.

Razer DeathAdder V2 Hyperspeed Inside

ל-Razer DeathAdder V2 X Hyperspeed יש שבעה מקשים שתוכלו לתכנת, והם כולם מגיעים בטכנולוגיה האופטית החדשה של רייזר, מה שמקנה להם מהירות מקסימלית. חלקו הקידמי של העכבר, שכלל בעבר את שני הכפתורים הראשיים של העכבר, כולל עכשיו עוד שני כפתורים קטנים שמאפשרים משחק עם ה-DPI של העכבר.

לרוב תוכלו למצוא את כפתורים אלו בחלקו העליון של העכבר ממש מתחת לגלגלת. אבל כאן, כמו שציינתי הם יושבים בצד של הכפתור השמאלי. זו החלטה קצת מוזרה, מאחר ואפשר בקלות יתרה ללחוץ על כפתורים אלו בטעות וזה יכול להיות מעצבן אם זה קורה לעיתים קרובות, ובמיוחד באמצע משחק.

Razer DeathAdder V2 Hyperspeed Claw

בצד שמאל של העכבר תוכלו למצוא שני מקשים שתוכלו לתכנת בעזרת תוכנת ה-Synapse לכל מה שתרצו, אבל במצב הדיפולטי שלהם הם מחזירים דף לאחור וקדימה בדפדפן שלכם.

בחלק התחתון של העכבר, תוכלו למצוא את רגלי העכבר אשר עשויות מחומר רך אשר מאפשר ל-Razer DeathAdder V2 X Hyperspeed ממש לדאות על כל משטח – מה שמחזק את העובדה שהוא אלחוטי לחלוטין.

רגיש אך קצת כבד

מאחר וזהו לא המודל היקר של משפחת ה-DeathAdder, הגיוני שיהיו חסרים מספר פיצ'רים שיש לאחיו הגדול. אך למרות זאת, זה לא אומר שהוא פראייר. ה-DeathAdder V2 X Hyperspeed מכיל חיישן של 14,000 DPI שנותן לעכבר רגישות מעולה במשחקים.

במספר ריצות שלי ב-Destiny 2, העכבר הרגיש מאוד מדויק לכל תנועות היד שלי והגיב בצורה נפלאה לתנועות השונות והארוכות. המשקל שלו לא הפריע לי אך כן מקשה קצת למי שמגיע מעכבר יותר קל. בסופו של יום היד שלי התרגלה מהר מאוד למשקל וזה לא הפריע כלל למהלך המשחק.

Razer DeathAdder V2 Hyperspeed Sensor

ה-DeathAdder V2 X Hyperspeed, יכול להתחבר למספר מכשירים בו זמנית, כלומר, אתם יכולים לחבר אותו בעזרת טכנולוגיית ה-Hyperspeed של רייזר אשר מקנה כמעט 0 לייטנסי (זמן עיכוב), או בעזרת ה-Bluetooth. בכדי להחליף בין שני המצבים השונים, אתם יכולים למצוא את הכפתור הקטן בתחתית העכבר, תזוזה פשוטה של העכבר מצד ימין לצד שמאל תחליף בין שני המצבים השונים.

מבחינת חיי סוללה, רייזר טוענת כי בעזרת הסוללת AA המצורפת, תוכלו להינות מעד 235 שעות יחד עם טכנולוגיית ה-Hyperspeed, או לחלופין 615 שעות דרך ה-Bluetooth.

ללא RGB!

מבחינת התוכנה Synapse של רייזר, לעכבר אין באמת צבעי RGB זוהרים שתוכלו לקבוע דרך התוכנה מה שמבטל חלק מאוד גדול של התוכנה. אך יש לה עדיין ערך גם בעכבר פה, בתוכנה תוכלו להגדיר תכונות חדשות לכל 7 מקשי העכבר, לקבוע את הרמות של ה-DPI ואף לקנפג את העכבר לכל משטח עכבר שיש לכם.

בלי RGB זה אכן מאוד מפתיע כשמדובר על מוצר מבית Razer, אבל ה-DeathAdder V2 X Hyperspeed מצליח לשמור על מראה חלק ומושך גם ללא התאורה.

Razer DeathAdder V2 Hyperspeed

עכבר לכל סוגי הגיימרים

ה-DeathAdder V2 X Hyperspeed מגיע עם חיישן ברגישות של 14,000 DPI, שאולי לא תספיק לשחקני e-sport מקצועיים אך בהחלט מספיקה לרוב הגיימרים בשוק, יחד עם חיבור לשני מכשירים במקביל וחיי סוללה מרשימים (במיוחד במצב ה-Bluetooth). אבל לדעתי גולת הכותרת של העכבר היא העיצוב שלו והמראה היחודי לסדרת ה-DeathAdder אשר מעניק לעכבר נוחות שעולה על רוב העכברים שבדקתי והשתמשתי בהם.

החוסר המוחלט ב-RGB עלול להפריע למספר אנשים (ולשמח אחרים) יחד עם המשקל שלו של 100 גרם, ברגע שהסוללה שלו בפנים. אך למרות כל זאת, לדעתי ה-Razer DeathAdder V2 X Hyperspeed הוא אחד העכברים הלא יקרים הכי טובים כיום בשוק.

העכבר סופק על ידי יבואן Razer בישראל – בנדא מגנטיק.