חברת Logitech G, אחת החברות המובילות בייצור ופיתוח אביזרי גיימינג, הכריזה היום על שני מוצרים חדשים בסדרת הדג שלה, ה-Logitech G Pro: מקלדת גיימינג שנקראת Logitech G PRO X TKL LIGHTSPEED ועכבר גיימינג בשם Logitech G PRO X SUPERLIGHT 2.

Logitech G PRO X TKL & PRO X Superlight 2 Wireless Gaming Mouse

ה-Logitech G PRO X SUPERLIGHT 2

עכבר הגיימינג החדש בסדרה הוא ה-Logitech G PRO X SUPERLIGHT, שמכוון לביצועים מהירים ודיוק גבוה, בנוסף על אמינות מוחלטת – ככה זה כשאתה מכוון לגיימינג תחרותי. העכבר החדש כולל את כל הטכנולוגיות החדשות מבית לוג'יטק, כמו מתגי LIGHTFORCE ההיברידיים, שהם טכנולוגיית מתגים אופטית-מכנית חדשה המשלבת בין מהירות הביצוע והאמינות של חיישנים אופטיים, תוך מתן תגובה חדה ומדויקת ותחושה מכנית.

בנוסף, הוא יגיע עם החיישן החדש, ה-HERO 2 עם מעקב של מעל 500 אינץ' לשנייה ועד 32,000 DPI, מה נותן לו טווח עבודה רחב ושומר גם על הביצועים בזמן הטיה או הרמה של העכבר.

ה-Logitech G PRO X SUPERLIGHT 2 שוקל 60 גרם בלבד ובעל סוללה שלוג'יטק טוענים שיכולה ללספק לא פחות מ-9 שעות עבודה רצופה עם כל הפיצ'רים ברמת הדיוק הגבוהה.

Logitech PRO X Superlight 2 Wireless Gaming Mouse

ה-Logitech G PRO X TKL LIGHTSPEED

מקלדת הגיימינג ה-Logitech G PRO X TKL LIGHTSPEED מגיעה בגודל קומפקטי (TKL) המאפשר יותר מקום לתנועת העכבר ועם אפשרות בחירה בין שלושה סוגי מקשים (GX Brown, GX Blue, GX Red). ה-Logitech G PRO X TKL LIGHTSPEED כוללת מקשי Dual-Shot PBL הניתנים לתכנות, תאורת RGB LIGHTSYNC וכפתורי מדיה הכוללים גלגלת.

המקלדת מגיעה כמובן עם הטכנולוגיה האלחוטית LIGHTSPEED מבית Logitech G, התממשקות בעזרת בלוטות' או אם אתם מעדיפים תוכלו גם לחבר את המקלדת למחשב בעזרת חיבור ה-USB-C.

אוזניות גיימינג Logitech PRO X 2 LIGHTSPEED בצבע ורוד

מבחינת אוזניות, הציגה החברה את אוזניות הגיימינג PRO X 2 LIGHTSPEED שהושקו בישראל בחודש שעבר – בצבע ורוד. ה-Logitech PRO X 2 v מצוידות בדרייברים של PRO-G GRAPHENE המספקים סאונד עשיר וסוחף ואמורות לספק למשתמשים שיפורים משמעותיים בהשוואה לדגם הקודם בסדרה.

PRO X Superlight 2 Wireless Gaming Mouse

עכבר הגיימינג Logitech G PRO X SUPERLIGHT 2 ומקלדת הגיימינג Logitech G PRO X TKL LIGHTSPEED יהיו זמינים בישראל החל מה-19.9.23 במחיר מומלץ של כ-1,000 ש"ח ל-G PRO X TKL LIGHTSPEED, וכ-700 ש"ח עבור ה-G PRO X SUPERLIGHT 2.