Genshin Impact, הוא משחק אקשן-תפקידים חינמי בעולם פתוח והוא מעולה. חלקנו משחקים בו כבר הרבה זמן, חלקנו קצת פחות, וחלקנו רק התחלנו. למי מכם שעוד חדש במשחק, כאן אספר לכם איך הכי קל לרפא את עצמכם ב-Genshin Impact.

אוכל מהיר ממלא את הבטן

הדרך הכי פשוטה למלא חיים כשאתם רק מתחילים את המשחק היא באמצעות אוכל. מוקדם במשחק אתם תמצאו פירות שתוכלו לאכול כדי למלא חיים, אבל מהר מאוד זה כבר לא יספיק באמת.

לשמחתכם, אתם יכולים ללמוד שלל מתכונים שיאפשרו לכם ליצור מאכלים שמרפאים חיים. את רוב החומרים כדי להכין את המאכלים השונים אתם יכולים למצוא בטבע, אבל את חלקם תוכלו לקנות בחנויות השונות בערים. המשחק גם מציע לכם שלל פרסים ואצ'יבמנטים על כך שאתם מצליחים לבשל מתכונים כמות מסויימת של פעמים בצורה מושלמת.

אבל למאכלים יש כמה חסרונות מרכזיים כאופן ריפוי. הראשון הוא שהם לא תמיד יכולים לרפא בכמות שאתם צריכים, במיוחד כשאתם מגיעים לרמות מאוחרות ולכמות חיים שעולה על 10,000 נקודות. בנוסף לזה, יש מגבלה לכמה אוכל אתם יכולים לאכול בפרק זמן נתון. אם תאכלו יותר מדי, הדמויות שלכם ישבעו, ולא ירצו לאכול יותר. ולבסוף, כדי להכין מאכלים, במיוחד אלה שמרפאים כמות גדולה יותר של חיים, אתם תצטרכו כמות גדולה של מצרכים, שחלקם נדירים וחלקם יקרים, ואתם לא תרצו לבזבז יותר מדי זמן או משאבים על זה.

למזלכם, יש כמה דרכים טובות יותר לריפוי מאוכל.

genshin impact food

צאו לטייל ולראות פסלים

אחת הדרכים הכי קונסיסטנטיות כדי לרפא אתכם במשחק זה ללכת לפסלי ה-Statues of the Seven שפזורים במפה, ולתת להם לרפא אתכם. בברירת המחדל של המשחק, הם לא ירפאו אתכם אוטומטית עד הסוף, אבל אם תגשו אליהם ותבחרו ב-statue's blessing, תוכלו להתאים בעצמכם כמה תרצו שהם ירפאו אתכם.

הפסלים לא יכולים לרפא אתכם בלי סוף, יש להם מגבלה שנטענת כשאתם מחכים זמן. זה אומר שאם אתם יוצאים מקרב בוס קשה או דומיין מאתגר עם חיים נמוכים, אתם תוכלו לרפא את עצמכם, אבל אם תתחילו לעשות את זה הרבה, בסופו של דבר תגמר להם האנרגיה ותצטרכו לחכות.

אבל כנראה שהחסרון המרכזי בלרפא אתכם בעזרת הפסלים זה שהם זמינים עבורכם רק כשאתם מחוץ לקרב. אתם תצטרכו להשתגר לידם ולהתקרב כדי שהם ירפאו אתכם, וזה פחות רלוונטי כשאתם באמצע קרב בוס למשל. אז מה עושים? ובכן, הלאה לכותרת הבאה.

genshin impact fischl

לפעמים צריך לרפא בכוח

כנראה שהדרך הכי טובה לרפא את עצמכם בזמן קרב היא לא באמצעות אוכל (שלא זמין עבורכם בחלק מהדומיינים למשל) אלא באמצעות דמות שיכולה לרפא בעזרת היכולות שלה. יש היום לא מעט דמויות כאלו, כשחלקן יותר פשוטות להשגה וחלקן פחות.

הדמויות שיכולות לרפא כוללות, בין הייתר, את שינצ'ו (Xingqiu), ברברה (Barbara), בנט (Bennett), צ'יצ'י (Qiqi), דיונה (Diona), נואל (Noelle), וג'ין (Jean). כל דמות כאן מרפאת בצורה קצת אחרת, כשדמויות כמו שינצ'ו מרפאות בצורה פסיבית ביותר, דמויות כמו ברברה צריכות להיות פעילות בקרב כדי לרפא, ודמויות כמו ג'ין, בנט, ודיונה יכולות לפרוש משטח ריפוי שירפא את הדמויות שמטיילות עליו.

מה שיאפשר לכם להשתמש ביכולות הריפוי של הדמויות בצורה הטובה ביותר זה לראות מה ה-stat שעל פיו נקבעת יכולת הריפוי, ולדאוג שאתם מאבזרים את הדמות עם ציוד שמחזק את ה-stat הזה. למשל, הריפוי של ג'ין נקבע לפי כמה התקפה יש לה, אז אם יש לכם ג'ין עם ציוד שנותן לה התקפה גבוהה, היא לא רק תעשה הרבה נזק, אלא גם תרפא הרבה חיים.

אם תבנו נכון את הדמויות שמרפאות אתכם, אתם לא רק תצטרכו להכין לעצמכם פחות אוכל, אלא אולי אפילו לא תצטרכו אותו בכלל, פרט אולי לחביתות כדי להחיות דמויות שמתו לכם בקרב.

genshin impact jean

כמובן שבהמשך המשחק עתידות להצטרף עוד ועוד דמויות שכל אחת תוכל לרפא בדרך שלה, כך שגם אם אין לכם את הדמויות הללו כרגע, יכול להיות שתשיגו דמויות אחרות שמסוגלות לרפא.

לדעת להצטייד נכון

אבל יכול להיות שריפוי הוא לא באמת הבעיה שלכם, אלא דמויות חלשות. זה קורה, בכל זאת, Genshin Impact הוא משחק גאצ'ה וזה אומר שהוא מרעיב אתכם מבחינת משאבים כדי שאתם תשימו עליו כסף. ככה המודל עובד.

אבל אל דאגה, לפעמים באמת הפתרון הכי טוב לחיים ארוכים בקרב, זה פשוט לדאוג שיש על הדמויות שלכם סט מתאים של ארטיפקטים.

כנראה שהדבר הכי בסיסי שיכול לשפר משמעותית את ההשרדות של הדמויות שלכם זה ארטיפקט מוצלח מסוג Flower of Life, שמעניק בונוס לנקודות החיים של הדמות שלכם. אתם לא תרצו לחזק כל ארטיפקט כזה, כשההמלצה שלי תהיה להשקיע בפרט בארטיפקטים שנותנים גם Critical Damage ו-Critical Rate, אבל אם אתם בשלב מוקדם במשחק, יכול להיות שתרצו להסתדר עם מה שיש לכם. הפרחים מתחילים עם בסביבות ה-700 נקודות חיים, אבל יכולים להגיע גם ליותר מ-4000 נקודות נוספות, וזה יכול לעזור לכם בקרב, בעיקר אם הדמויות שלכם מתות מהר.

יש עוד חפצים שמעלים HP והגנה, אבל אתם תרצו להיות זהירים, כדי שלא תבזבזו יותר מדי משאבים על ארטיפקטים שיהיו פחות שימושיים לכם בתוכן סוף המשחק המאוחר.

genshin impact artifacts

בסופו של דבר, לדעת איך להשאר בחיים זה רק משהו אחד שצריך ללמוד לשלוט בו ב-Genshin Impact. המשחק עמוק בהרבה ממה שאני חשבתי כשהתחלתי לשחק בו, ואני בטוח שגם לכם יש מה ללמוד עליו.

אם תקפידו לאכול טוב, תבקרו בפסלים, ותדאגו לבנות דמות מרפאת מספיק טובה, אתם כנראה תצליחו לשמור על עצמכם בחיים יותר טוב ממה שהצלחתם לפני.

ואם אתם תרצו לזמן דמויות, ולהבין איך ההסתברות להשיג דמויות ב-Genshin Impact עובדת, גם על זה כתבנו בעבר, ובעוד שמדובר בדמויות מעדכון מוקדם יותר, החוקים נשארו כפי שהם.

Genshin Impact זמין למחשב, PlayStation 4, PlayStation 5, מכשירי iOS ו-Android, ועתיד להגיע גם ל-Switch בהמשך השנה. עד אז תשארו בחיים, ובהצלחה בזימון דמויות חדשות.