המשחק הצבעוני Super Mario 3D World + Bowser's Fury מגיע היום ל-Switch. המשחק הוא גרסה משופרת של המשחק המקורי מה-Wii U ומציע משחקיות משותפת, שלבים יפהפיים, ועולם פתוח חדש לחקור. אפילו קיבלנו טריילר בעברית עם כל המידע שצריך לדעת על המשחק.

מריו חגג השנה 35 שנה, ולכבוד החגיגות, קיבלנו אוסף של 3 משחקים מעולים מהעבר, משחק באטל רויאל של מריו, מכשיר מריו קארט עם מציאות רבודה, ועכשיו, פורט של אחד המשחקים המעולים האחרונים מה-Wii U שעוד לא הגיעו ל-Switch.

ב-Super Mario 3D World + Bowser's Fury אנחנו שולטים על מריו, פיץ', לואיג'י וטוד ויכולים לשחק ביחד בקבוצה של 4 שחקנים, גם דרך הרשת. כל שלב במשחק הוא לינארי, מה שאולי יותר מזכיר את המשחקים המקוריים של מריו ופחות את המשחקים החדשים, והוא זכה לאהדה רבה כשהמשחק יצא ב-Wii U במקור.

המשחק קיבל עולם חדש ומרשים בשם Bowser's Fury, שמהווה מיני משחק נוסף, ולא כל כך קטן. ב-Bowser's Fury אנחנו יכולים לטייל בעולם פתוח, שזה משהו שיותר דומה אולי ל-Super Mario Odyssey. לאורך המשחק, באוזר יופיע מדי פעם כשהוא כועס במיוחד, וכדי לעצור אותו, נצטרך להפוך למריו חתול ענקי.

לצד ההשקה של Super Mario 3D World + Bowser's Fury, הושקה גם מהדורה מיוחדת של Switch, בצבעים של הסרבל של מריו. מהדורה זו תקרא Mario Red & Blue, היא מציעה את החומרה המרועננת של גרסת 1.1 של ה-Switch, וזמינה באתר של נינטנדו ישראל.

בנוסף, לצד המשחק והסוויץ', מושקים היום שני אמיבואים חדשים שבאים במארז כפול, של מריו ושל פיץ' בחליפות החתול שלהם. הם נראים פרוותיים במיוחד, ויציעו מגוון בונוסים במשחק הבסיס ובעולם של Bowser's Fury.

Super Mario 3D World + Bowser's Fury זמין היום, ה-12 לפברואר, ל-Switch.