כחלק מפרזנטציית Epic Games Showcase, קיבלנו הכרזה מפתיעה – סדרת משחקי Kingdom Hearts המדהימה תגיע למחשב, באופן אקסקלוסיבי לחנות של Epic Games Store.

אי שם בשנת 2002 כשה-PlayStation 2 שלט ביד רמה על שוק הקונסולות הביתיות, Square Enix (כשעוד הייתה SquareSoft) הוציאה משחק נישתי המשלב דמויות מעולמות וולט דיסני ו-Final Fantasy. המשחק הנישתי הזה כיום הוא אחד מסדרות משחקי ה-JRPG הפופולריות והאהובות ביותר כיום – Kingdom Hearts.

למי שלא מכיר או שיחק בסדרה, Kingdom Hearts מתחיל כאשר 3 חברים – סורה, ריקו וקאירי, מחליטים לבנות רפסודה כדי לצאת מהאי עליו הם חיים ולראות את העולם שבחוץ. התוכניות נקטעות כאשר יום לפני העזיבה האי מותקף על ידי מפלצות לא ידועות, סופה משתוללת וסורה נסחף מחוץ לעולמו לעיירה לא ידועה.

ביחד עם דונאלד וגופי, סורה מחליט לחפש את ריקו וקאירי, בעוד הם מחפשים את המלך מיקי (מאוס) ועוברים בין העולמות של סרטי דיסני ביניהן: פיטר פן, אליס בארץ הפלאות, הסיוט שלפני חג המולד, הרקולס, מולאן, ועוד רבים נוספים.

בחלק מהמשחקים תשחקו דמויות אחרות בסיפור כשלכולן יש מכנה משותף והוא ה-Keyblade – חרב בצורת מפתח שיכולה להביס את אותן מפלצות הנקראות Heartless במערכת הקרבות בזמן אמת (חוץ מהמשחק האחרון שהוא משחק קצב, שגם בו תצטרכו להשמיד הארטלס ואויבים נוספים). בין היכולות שתצברו במשחקים השונים תוכלו לפתוח קומבואים, קסמים, ולעלות רמות כיאה למשחק תפקידים, אך אל תצפו שדונאלד ירפא אתכם…

כרגע כל משחקי הסדרה בלעדיים לחנות של Epic Games Store. המשחקים צפויים להגיע לחנות ב-30 למרץ, 2021 וניתן כבר לעשות הזמנה מוקדמת. הסדרה הראשית מחולקת ל-11 (!) משחקים, ובחנות של אפיק היא מחולקת ל-2 חבילות ו-2 משחקים נפרדים:

KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX

  • KINGDOM HEARTS FINAL MIX
  • KINGDOM HEARTS Re:Chain of Memories
  • KINGDOM HEARTS 358/2 Days (HD Remastered cinematics)
  • KINGDOM HEARTS II FINAL MIX
  • KINGDOM HEARTS Birth by Sleep FINAL MIX
  • KINGDOM HEARTS Re:coded (HD Remastered cinematics)

KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue

  • KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD
  • KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep –A fragmentary passage–
  • KINGDOM HEARTS χ Back Cover (movie)

KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC)
KINGDOM HEARTS Melody of Memory

נכון לעכשיו, KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX יעלה לכם 50 דולרים או 175 שקלים בארץ, בעוד ששאר המשחקים יעלו לכם 60 דולרים כל אחד או 209 שקלים, מה שיכול להרתיע שחקנים חדשים או וותיקים שרוצים לחוות את הסדרה על המחשב האישי. אם מעולם לא שיחקתם או אולי שיחקתם בעבר הרחוק, אני ממליץ לכם להתחיל עם KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX.

החוויה והקסם של דיסני מורגשים ב-Kingdom Hearts. זו חוויה שאף משחק או סדרה אחרת לא גרמו לי להרגש. חלק גדול מהדמויות מרגישות מיוחדות ואיקוניות, ממש באותה הרמה כמו קרייטוס או נייתן דרייק. אני מקווה שכולכם תנצלו את ההזדמנות הזו ותתנו צ'אנס ל-Kingdom Hearts. אולי היא תשפיע עליכם כמו שהיא השפיעה עלי.