אירוע Blizzcon 2021 יערך בתחילת השנה הבאה, ובפעם הראשונה הוא יועבר באופן וירטואלי לחלוטין ועל כן תקרא BlizzConline. ע"פ ההודעה של חברת בליזארד, נראה שיש למה לצפות.

תערוכת Blizzcon(הלחם של צמד המילים Blizzard ו-Convention), נערכת בדרך כלל ביום שישי הראשון של חודש נובמבר. השנה, בגלל אירועי וירוס Covid19, הודיעה החברה בחודש מאי כי היא דוחה את הכנס. בחודש שעבר דיווחה החברה שהאירוע יתקיים בתחילת 2021 באופן וירטואלי, והיום קיבלנו סוף סוף תאריך.

האירוע שקיבל את השם החדש Blizzconline יערך בין התאריכים 19-20 בפברואר 2021, בעוד פחות מחצי שנה! לצערי לא קיבלנו מידע חדש בקשר להכרזות הצפויות לנו, אבל עדיין כנס ה-BlizzCon הקרוב יהיה מעניין במיוחד. הנה למה:

ההרחבה הקרובה של משחק ה-MMORPG המפורסם, World of Warcraft: Shadowlands צפויה לצאת ב-27 לאוקטובר, כך שסביר להניח שב-BlizzConline נקבל מידע על העדכון הגדול הצפוי – עדכון מספר 9.2 שיגיע מיד לאחר השקת ההרחבה.

bolvar lich king

בגזרת Overwatch 2 אני מאמין שנקבל חדשות מהותיות, ואולי אפילו תאריך יציאה סוף סוף. המשחק משתמש בהמון פרטים שכבר קיימים, ובעצם מוסיף לו מצב סינגל פלייר ו-Co-op. שחקנים רבים מצפים ללמוד עוד על הדמויות הותיקות אחרי סרטונים עלילתיים מדהימים שקיבלנו בעבר, אך עצרו, ככל הנראה כהכנה למשחק החדש.

המשחק המצופה ביותר הוא כמובן… Diablo Immortal… לא? הרי יש לכם טלפונים ניידים.

ובכן, המשחק המצופה ביותר כמובן Diablo 4 לו המעריצים למודי האכזבות חיכו כבר שנים. ההכרזה בבליזקון של 2019 העלתה את ההייפ למשחק החדש, והפיתוח שלו מתקדם בצעדי ענק. בחודש יוני האחרון קיבלנו עידכון מהמפתחים על מצב המשחק ועל מה שהם מתכננים עבורו, וכנראה שבתערוכת בליזקון-אונליין הקרובה נדע הרבה יותר, בתקווה שנגלה האם יש סיכוי קלוש שהמשחק יגיע אלינו כבר ב-2021, או שנצטרך לחכות ל-2022 והלאה.

אם נהיה רגע רציניים, ונחזור ל-Diablo Immortal הרי שמאז אותה הכרזה ב2018, לא קיבלנו כמעט מידע חדש עליו. לפני קרוב לשנתיים התבשרנו שהמשחק כמעט ומוכן, ולפני מספר חודשים קיבלנו טיזר לגירסה הסינית שלו, אבל מאז דממת אלחוט. אמנם המשחק הפך ל-meme היסטורי, אבל סביר להניח שכשהוא יגיע שחקני דיאבלו רבים ירצו לנסות אותו, עכשיו כשהם רגועים ויודעים שהמשחק הבא בסדרה בדרך אליהם, ונראה טוב מתמיד.

diablo 4 lilith

כמובן שיתכנו הכרזות נוספות שלא צפויות, כמו השמועות על שרתי The Burning Crusade ל-World of Warcaft Classic, וכמובן הרחבה חדשה למשחק הקלפים הפופולרי Hearthstone, שזכה לאחרונה להרחבה משמעותית עם האקדמיה של סקולומנוס.

לא נמסר מידע כלשהו בנוגע למשחקי האסטרטגיה בזמן אמת של החברה, Warcraft 3: Reforged או Starcraft 2, אבל אם יש לכם צורך עז לחוות את השניים במשותף, אתם יכולים לקפוץ למשחק ה-MOBA של החברה – Heroes of the Storm, שזכה לאחרונה לעדכון תוכן בשם הכה מפתיע CraftWars המשלב באופן קוסמטי בין הדמויות השונות מהיקומים השונים. מה – אף פעם לא רציתם לראות את ארטאניס לבוש כמו עז-חלל?

BlizzConline
מה, אף פעם לא רציתם לראות את ארטאניס לבוש כמו עז-חלל?

מה שבטוח, משמח לראות ש-Blizzard עומדים בהבטחה שלהם ואכן מקיימים את האירוע בתחילת השנה כפי שהבטיחו, ונותר לנו רק לקוות לאירוע מוצלח. היתרון בכך שהאירוע כולו נערך באופן דיגטלי הוא שמרביתו יהיה פתוח לציבור הרחב, ככל הנראה. טרם נמסר מידע לגבי רכישות הכרטיס הוירטואלי המסורתי, וההטבות שהוא יביא עמו.

תוכלו לקרוא עוד על האירוע בפוסט הרשמי בבלוג של בליזארד.