אירוע ה-Blizzcon השנתי אושר רשמית לתחילת 2021 ויערך בצורה דיגיטלית, לראשונה בהיסטוריית החברה. Blizzard לא נתנה מידע נוסף לגבי האירוע אך הוא צפוי להיות מעניין במיוחד השנה.

כידוע, Blizzcon הוא האירוע השנתי של Blizzard שנערך בכל שנה ביום שישי הראשון של חודש נובמבר. במהלך האירוע נחשפים משחקים חדשים של החברה או פרטים חדשים על משחקים קיימים.

Blizzcon 2019 היה אירוע פורה במיוחד לעומת קודמו, כשהכריזו בו על World of Warcraft: Shadowlands, Diablo 4 ו-Overwatch 2. וב-Blizzcon של 2020 ציפינו לקבל מידע חדש על כל אחד מהם.

בחודש מאי האחרון Blizzard הודיעה רשמית שהאירוע של 2020 יבוטל עקב מגיפת הקורונה, מה שכמובן אכזב מעריצים רבים שקיוו שהמצב ירגע עד חודש נובמבר, אך החברה עדיפה ללכת על בטוח ואמרה שנקבל כנס וירטואלי בשלב מאוחר יותר. אותו שלב הוכרז רשמית אתמול, כש-Blizzard הודיעה שהאירוע יערך בתחילת 2021.

לא ברור מה מתוכנן לאירוע הוירטואלי. הוא מתוכנן לזמן שבו ההרחבה החדשה של World of Warcraft תהיה כבר בת חודשיים (בערך, עוד אין תאריך רשמי), כך שניתן להניח שידברו על העידכון המסיבי הראשון להרחבה, 9.1, ועל המשך הסיפור.

בגזרת Diablo 4 לא סביר שנקבל יותר מדי. Blizzard אמרה מספר פעמים שהמשחק לא קרוב לשלבי יציאה וכנראה ש-2022 תהיה תחזית אופטימית בנושא הזה. Diablo Immortal, לעומת זאת, דווח כ-"כמעט ומוכן" לפני קרוב לשנתיים, אבל כמעט ולא שמענו עליו מאז אותו כנס ב-2018, עד שהשבוע נחשף מעין טיזר לגרסה הסינית שלו ב-YouTube.

Overwatch 2, מנגד, לא נראה רחוק מדי משחרור רשמי, כשהמשחק בעצם מוסיף אלמנט של Co-op למשחק המקורי, מה שאמור להיות מעין גרסה של Blizzard ל-Destiny.

נקווה שבחודשים הקרובים נקבל תמונה ברורה יותר של מה ש-Blizzard מתכוונת להציג לנו באירוע שיהיה ראשון מסוגו, אבל בטוח שהוא יהיה מעניין.