חברת Blizzard הכריזה בכנס Blizzcon השנה כי הרחבה חדשה למשחק התפקידים מרובה המשתתפים הפופולרי בעולם, World of Warcraft תצא הרחבה חדשה בשם World of Warcraft: Shadowlands.

ההרחבה השמינית בסדרה תעסוק בעולם המתים, ה-Shadowlands, לאחר ש-Sylvanas Windrunner, המנהיגה לשעבר של ה-Horde, פורצת את המסך בין עולם המתים ועולם החיים. ויוצרת שרשרת תגובות שעלולה לזעזע את כל הממלכה בשל הפרת האיזון בין החיים למוות.

ההרחבה World of Warcraft: Shadowlands תכלול חמישה אזורים חדשים, וארבעה Covenants ששולטים בממלכות הללו: ה-Kyrian, ששומרים על נשמות חדשות שמגיעות ל-Shadowlands; ה-Night Fae, שמגינים על רוחות הטבע מאימת מי שמנסה להשמידם; ה-Venthyr הערמומים שניזונים מנשמות היהירים והגאוותנים; וה-Necrolords, שמייצרים את צבאות האל-מתים שמשרתים את הממלכה.

השחקנים יוכלו ליצור עם Covenant לבחירתם ברית ולקבל כוחות חדשים, דרך קמפיין אישי לכל דמות בהתאם ל-Covenant הנבחר. בסוף הקמפיין, שחקנים יקבלו גישה ל-Covenant Sanctum, שקיים לכל Covenant בנפרד, ויתן לדמות להפגש עם השליטים של ה-Covenant.

דמויות נוספות מעלילות Azeroth יופיע בהרחבה החדשה כמו Uther the Lightbringer וגיבורים נוספים.

ביחד עם ההרחבה של World of Warcraft: Shadowlands, מערכת עליית הרמות מקבלת שינוי מוחלט. שחקנים ברמות 1-10 יקבלו גישה מוגבלת לעולם עד שיגיעו לרמה 10. מרמה 10 כל העולם ייפתח לשחקן עד לרמה 50, שמקבילה לרמה המקסימלית הנוכחית (120). משם יהיה ניתן להגיע ל-Shadowlands ולעלות עד לרמה 60. כל הדמויות הוותיקות יעודכנו באופן פרופורציונאלי לרמתם הנוכחית. ברמה 60 הדמויות יוכלו לחבור ל-Covenant ולקבל כוחות בהתאם לסוג ה-Covenant שבחרו. שיטת הרמות החדשה צפויה להפוך כל רמה חדשה למשמעותית ומעניינת.

חברת Blizzard הוסיפה להרחבה החדשה גם אפשרויות חדשות להתאמה אישית של הדמות כמו קעקועים וסוגי שיער.

המבצר Torghast, המוכר גם בתור ה-Tower of the Damned יהיה מבוך שניתן יהיה לגשת אליו במשימת יחיד, או עם עד חמישה אנשים. המבוך שואב השראה ממשחקים בסגנון רוגלייק, ומשתנה תמידית, כך שכל כניסה למבוך תהיה חדשה ושונה מהפעם הקודמת. המבוך יעניק חפצים אגדיים למי שיצליח לסיים אותו, אך יהיה מחיר גבוה מאוד למוות במבוך. בכלל, מוות ב-Shadowlands הולך להיות חוויה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים מ-Azeroth, לא עוד רוחות רפאים אפורות אלא משהו חדש.

World of Warcraft Shadowlands

ההרחבה World of Warcraft: Shadowlands מגיעה כשנה וחצי לאחר ההרחבה האחרונה World of Warcraft: Battle for Azeroth ותצא לפני סוף השנה הבאה, בהתאם לקצב השחרור של הרחבות במשחק World of Warcraft. מה שמעניין הוא שהיא הוכרזה רק כמה חודשים אחרי שנפתח השרת הפופולרי WoW Classic שמחזיר את Azeroth, הממלכה של World of Warcraft, למשחק הבסיסי שהוצג ב-2004 בלי אף אחת מההרחבות שבאו אחרי.

ניתן להזמין את World of Warcraft: Shadowlands בהזמנה מראש באתר החברה, שמגיעה בשלושה גרסאות, החבילה הבסיסית, גרסת הגיבורים שתכלול האצה של דמות מרמה 1 עד 120 ומאונט, והחבילה האפית שתכלול תוספות רבות כמו חיות מחמד ושלושים ימי מנוי.