בטקס הפתיחה של תערוכת Gamescom 2020 שהתקיים הערב, נחשף שההרחבה World of Warcraft: Shadowlands מקבלת סוף סוף תאריך יציאה!

כזכור, לפני יציאת ההרחבות Battle For Azeorth ו-Legion, קיבלנו סדרות אנימציה של מספר פרקים שהכינו אותנו להרחבה עם סיפורים קצרים על הדמויות הראשיות שלה. הפרק שנחשב למדהים ביותר היה הפרק של ג'יינה פראודמור (Jaina Proudmoore) והציג את השיר Daughter of the Sea.

הציפיות לסדרת הסרטונים החדשה היו גבוהות מהרגיל, והטיזר שיצא בתחילת השבוע חשף בפנינו את Shadowlands Afterlives, הסדרה שתספר את הסיפורים המקדימים של האיזורים החדשים.

ההכרזה הערב נפתחה בפרק הראשון שמציג לנו את Bastion. במידה ולא צפיתם בו ואתם רוצים להימנע מספויילרים, אתם יכולים פשוט לדלג לאחרי התמונה של Frostmourne.

הפרק מתחיל ברגע שבו ארת'ס (Arthas) הורג את אות'ר (Uther), רגע אייקוני מווארקראפט 3. אנחנו רואים את את הנשמה של אות'ר עוברת לבאסטיון (Bastion), שם הקיריאן (Kyrian) מנווטים את נשמות המתים למקומם הראוי ב-Shadowlands לאחר החלטת ה-Arbiter.

אחד הרגעים היותר מצמררים הוא השלב שבו אנו רואים את הצלקת שהשאירה Frostmourne, וההבנה של הקיריאן שבממלכת בני התמותה מסתובב אדם עם כח של ה-Shadowlands.

כל זה מוביל אותנו לסגירת מעגל אפית שבה אנחנו רואים שוב את המוות של ארת'ס, כשברקע המנגינה המוכרת מהסרטון הישן מ-Wrath of the Lich King, ולאחר מכן אות'ר מגיע לקחת את הנשמה של ארת'ס, וזורק אותה לעינוי נצחי ב-Maw.

frostmourne

לאחר הסרטון, קיבלנו סוף סוף את מה שרצינו לקבל, תאריך יציאה להרחבה! World of Warcraft: Shadowlands יגיע אלינו ב-27 לאוקטובר הקרוב. תכינו את החרבות, יהיה מדהים.

אם גם לכם קשה לחכות חודשיים כדי לשחק ב-World of Warcraft: Shadowlands, כדאי שתעקבו אחרי עמוד הפייסבוק של GamersPack, ואולי נוכל לעזור לכם לחצות ל-Shadowlands מוקדם מהצפוי.