ערב הפתיחה של Gamescom 2020 סיפק לנו הצצה לאחד הסודות הכי פתוחים בתעשיית המשחקים, Dragon Age 4. כבר ב-Game awards של 2018 חברת Bioware שחררה טיזר לקראת המשחק. אז הנה אנחנו שנתיים אחרי, ואין הרבה מידע חדש, אבל ננסה לראות מה אפשר ללמוד מהמידע של Bioware על Dragon Age 4.

הדבר הראשון שקפץ לי לעיניים היה כמובן Solas, האלף הקוסם מהמשחק האחרון בסאגה Dragon Age: Inquisition, שתמיד חיבבתי והיה תמיד בחבורה. וזה אומר משהו, אבל לפני כן אני אתן אזהרת ספוילר ל-Dragon Age: Inquisition. אם לא שיחקתם בו עד עכשיו לכו לשחק ואל תמשיכו מעבר לנקודה הזו.

לאחר תום הכתוביות ב-Dragon Age: Inquisition ולאחר שה-Inquisitor מביס את הרשע הגדול במשחק, Corypheus אנחנו מגלים ש-Solas הוא לא אחר מאשר Fen'Harel, אל הבגידות של האלפים. Solas מתגלה כמי שאחראי לכל השתלשלות האירועים שקרתה ב-Dragon Age: Inquisition. הוא היה אחראי על ה-Orb שנפגעה ובגללו נפתחו הקרעים שהתחילו את העלילה. נוכחותו של Solas בטריילר הקטן ששוחרר לא מפתיעה, שכן הטיזר שניתן לנו ב-Game awards 2018 מרמז על הופעתו של Solas במשחק הבא, כיוון ש-Solas הוא The Dread Wolf שהטריילר מציג. אבל יחד עם זאת, טוב לדעת שהוא יהיה בעל נוכחות חשובה בעלילת המשחק הרביעי.

כפי הנראה, המשחק כולו עדיין בשלב ה-Pre-Production (אם אתם לא יודעים מה זה, יש לנו מדריך על איך משחק נולד). לא נראה שיש כבר למשחק עלילה מסודרת או משחקיות שנוכל לראות. המפתחים של Bioware מציינים שתהיה הרבה פוליטיקה, כי "לאף אחד אחר לא אכפת ממה שקורה", אלמנט שהיה חשוב מאוד במשחק הקודם. הטריילר גם מציין שתהיה משמעות נרחבה לבחירות השחקן, תכונה ידועה במשחקים של Bioware בכלל ו-Dragon Age בפרט. המפתחים גם מציינים מקומות חדשים ביבשת של Thedas שאותם גם ניתן לראות ב-concept art שמוצג בטריילר.

כרגע אין למשחק תאריך יציאה, ובכלל עוד לא ברור מה כן יש בו. כפי הנראה אין לו עדיין אפילו שם, חברת Bioware עדיין מתייחסת אליו כאל The Next Dragon Age ואפילו לא מציינת Dragon Age 4. אני מקווה שנזכה לראות בקרוב לפחות טריילר סינמטי של המשחק, אבל אין ספק שייקח זמן עד שנוכל לראות אותו בחנויות המשחקים.

אנחנו נמשיך לעקוב אחר התפתחות הסדרה ונמשיך לעדכן, בינתיים אתם מוזמנים לעקוב אחר Mark Darrah שמצייץ על המשחק כבר שנים.