המשחק החדש בסדרת משחקי דום, Doom Eternal, זכה להצלחה ולביקורות מהללות, גם מאיתנו. כל זאת בזכות האקשן שלא עוצר ומביא חווית משחק אינטנסיבית ומאתגרת. לכן, זה היה רק עניין של זמן לפני שנקבל הרחבה חדשה למשחק, עם נשקים, אויבים, ומקומות חדשים לגלות. את ההכרזה על כך קיבלנו באירוע הפתיחה של תערוכת Gamescom 2020, בו המפיצה Bethesda הציגה סרטון סינמטי חדש.

חבילת ההרחבה החדשה תיקרא The Ancient Gods: Part One בה, כמובן, ניכנס לחליפתו של האיש הכי Badass בגיהינום, Doom Guy. ההרחבה תתרחש לאחר סיום הקמפיין הראשי. בעקבות אירועי סוף המשחק, נוצר חוסר איזון בעולם שמביא לעוד אויבים שמאיימים על עתידו של כדור הארץ. העבודה לעולם לא נגמרת…

בסרטון הסינמטי של The Ancient Gods: Part One אנו רואים את Doom Guy נלחם בשדים חדשים לצד כאלה שמוכרים לנו מהקמפיין הראשי. כך למשל מוצג לנו בוס חדש שנקרא "יוצר העולמות". בנוסף לכך, אנו רואים ש- Doom Guy מגיע למקומות חדשים כמו מבצרים, נמלים ואף מקומות מתחת למים. בקיצור, עוד מקומות לטווח בשדים עם מגוון רחב של נשקים. כולי תקווה שהשלבים החדשים יהיו מגוונים וארוכים לפחות כמו במשחק הבסיס.

חבילת ההרחבה של Doom Eternal תגיע במסגרת Year One Pass שכוללת את כל חבילות ההרחבה שיצאו השנה, וכמובן גם את החלק השני של The Ancient Gods שיצא בעתיד. חבילה זו עולה 30 דולר (כ-100~ שקלים) בנפרד לשחקנים שקנו את גרסת הבסיס, או במסגרת קניית גרסת ה-Deluxe של המשחק. כמו כן, ישנה אפשרות לקנות את חבילת ההרחבה ללא המשחק המלא. בדרך זו תקבלו גישה למצב המולטיפלייר של Doom שנקרא Battlemode בו תוכלו לשחק ברשת במצב של שניים נגד אחד, ביחד עם חברים או אנשים זרים בתור Slayer או שדים.

DOOM Eternal - סקירה

חבילת ההרחבה Doom Eternal: The Ancient Gods: Part One צפויה לצאת ב-20 באוקטובר 2020 ל-PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, Nintendo Switch. כמו כן תוכלו לקבל שדרוג של המשחק לקונסולות הדור הבא: PlayStation 5 ו- Xbox Series X בחינם.