אחד המותגים החזקים בעולם יוצא בכותר חדש בשני לאוקטובר. Star Wars: Squadrons, סימולטור קרבות החלל המצופה ביותר של (Electronic Arts (EA נראה כמו חידוש של X-Wing ונושא על כתפיו ציפיות רבות בעולם הסימולטורים. ערב הפתיחה של Gamescom סיפק לנו הצצה לקטע משחקיות מקמפיין לשחקן יחיד. וזה מראה לנו הרבה.

ההתחלה של הטריילר ל-Star Wars: Squadrons נראית כמעין קדימון למשחק ומספרת לנו על ההיסטוריה הידועה של הסרטים. מי שלא מכיר אז אין לי מה לומר, באמת שאין, אתם השתגעתם? לכו תראו כבר!

המשחק עצמו יציג לנו קצת משני קצוות המלחמה – גם בצד האימפריה, וגם בצד הרפובליקה החדשה. דבר נוסף שמובטח בטריילר זו תמיכה מלאה למציאות מדומה (VR) וזה נהדר, כי סימולטורים ומציאות מדומה פשוט הולכים טוב ביחד.

המשימה שמראים לנו לקוחה מהקמפיין של האימפריה. אנו מתבקשים לחלץ מרגלת מאחת הספינות של הרפובליקה וללוות את הגלאדיוס (Gladius, חללית משא של האימפריה) שלה אל גבולותיה של האימפריה. בדרך עלינו להשמיד סוללות הגנה וחלליות של האויב.

בדמו משחקיות קצרצר, אנחנו זוכים לראות שוב את הגרפיקה היפה של Star Wars: Squadrons, אבל בניגוד לדמו הקודם, הפעם לא מתמקדים הרבה במכניקה, אלא יותר בקצב של המשחק. לאחר ההדגמה של המשימה הזו אנחנו יכולים לראות מגוון של חלליות אימפריאליות וחלליות של הרפובליקה מתוך תא הטייס. יש אפילו סצינת קצרה שמתרחשת סביב Star Destroyer, ואני באופן אישי מת על הסצינות הללו. סצינות הקרב סביב ספינות גדולות קיבלו מעמד של כבוד בז'אנר, במיוחד בזכות ההצלחה שלהן בסרטי מלחמת הכוכבים.

בנקודה מסויימת בטריילר החדש, ניתן לראות את הידיים של הטייס מקלידות על לוח המחוונים. כאן נשאלת השאלה האם המכניקות של זיהוי הידיים שמתחילות עכשיו לצוץ במשקפי VR יכנסו למשחק ויהיה אפשרי להפעיל את תא הטייס באמצעות תנועות ידיים.

star wars squadrons cockpit

אני אישית מאוד מתעניין לדעת איך Star Wars: Squadrons יראה לבסוף. כמי שגדל על X-Wing וכמי שאוהב סימולטורים של חלליות אני בהחלט רוצה לראות איך יראה היורש של המשחק האיקוני. צריך רק לזכור ש-Star Wars: Squadrons עצמו בנוי בעיקר על קרבות ריבוי המשתתפים והקמפיין לשחקן היחיד כנראה לא יהיה ארוך מדי. בהתאם לכך, EA תמחרה אותו במחיר מעט נמוך ביחס למשחקים אחרים. הוא יעלה רק $40 ולא יהיו בו מיקרו תשלומים.

ניתן לרכוש את המשחק כרגע ברכישה מוקדמת, ובכל מקרה אנחנו נעדכן אתכם בהתפתחויות במשחק.