לא מזמן סיפרנו לכם אודות גל השנאה שחטף (ועדיין חוטף) משחק הוידאו הפופולרי The Last of Us: Part 2, זאת בשל מספר החלטות שנויות במחלוקת בנרטיב. רבים מן השונאים קבעו מסמרות אודות איכות המשחק מבלי באמת לשחק בו, ואחרים אשר כן טרחו לרכוש עותק, עלו על גל השנאה וננעלו בדעתם כי The Last of Us: Part 2 גרוע יותר ממלחמת העולם השנייה או אננס על פיצה (סתם, אף אחד לא חושב שהמשחק יותר גרוע מאננס על פיצה).

ובכן, מסתבר כי השנאה תהומית משחשבנו, כפי שחשפו לאחרונה המדבבת לורה ביילי ויוצר המשחק ניל דרוקמן. ראשית הייתה זו ביילי (דיבבה גם את מרי ג'יין מ-Marvel's Spider-Man ובקרוב נשמע אותה כנטשה רומנוב מ-Marvel's Avengers), שמגלמת במשחק את דמותה החדשה של אבּי (Abby) שהיא, לדעת רבים, הסיבה לסרטן, החור באוזון ומותו של הרמבה. ביילי שיתפה בטוויטר חלק קטן מהתגובות שקיבלה בגין השתתפותה במשחק, ובהן: "אני ארצח אותך", "אמצא איפה את גרה ואבצע בך טבח", "אדקור אותך" (איזה איש נחמד, לפחות נתן לה סיכוי לחיות), "מקווה שההורים שלך יחטפו סרטן קשה" והנורא מכל, בעיני – "אמצא אותך ואהרוג את הילד שלך".

מדוכאים? יוצר המשחק ניל דרוקמן, ישראלי לשעבר ויהודי, שיתף שעה אחרי ביילי את התגובות שהוא עצמו קיבל מאנשים (כי לקרוא להם "גיימרים" אני לא מוכן), ובהן: "חלאה פמיניסטית", "מקווה שהקורונה תהרוג אותך ואת כל הסטודיו", "מקווה שמעריץ אמיתי יהרוג אותך", "הכל אשמתך, ישראלי חרא… תמות י'מתרומם" ותגובות נוספות שמפרטות באריכות אילו דברים לא-נחמדים הם מייחלים הן לדרוקמן והן לחברים בקהילה הלהט"בית שזכתה לייצוג במשחק.

תשמחו לשמוע כי בעקבות השיתוף של ביילי ודרוקמן, קיבלו השניים חיזוקים חיוביים מכל רחבי המרשתת. גיימרים רבים ומעריצי אנימה (ביילי דיבבה דמויות אנימה רבות ומוכרות, יש לה אחלה רזומה לבחורה הזו) שלחו לשניים ברכות ואיחולים בכמויות שמתעלות על איחולי השנאה, איחולים שמזכירים לנו שבכל זאת יש סיבה מדוע המשחק שבר שיאי מכירות. לא רק מעריצים אגב שלחו חיבוקים ונשיקות, אלא גם יוצרים ידועים, חלקם אף לא קשורים לתעשיית המשחקים ובהם במאי "שומרי הגלקסיה" ג'יימס גאן. סטודיו Naughty Dog אף פרסם הודעה כי בעוד הוא מוכן לקבל ביקורת, הוא מגנה את ההטרדות והאיומים כלפי אנשי הצוות והשחקנים.

נקווה שזה לא יפגע במורל של ביילי ודרוקמן, שני חבר'ה מוכשרים שראויים לאהבה – אהבה שאתם יכולים להביע בעצמכם בחשבונות הטוויטר של השניים.