כמדי שנה Star Wars Day חל ב-4 למאי (May The Fourth be with you) ויחד איתו מעריצי מלחמת הכוכבים חוגגים בכל העולם, גם בגיימינג. אמנם ה-4 למאי עדיין לא הגיע, אך כבר עכשיו משחקי Star Wars על מגוון פלטפורמות שונות בהנחה מיוחדת ואנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את המשחקים הטובים ביותר בפרנצ'ייס. לצד החגיגות, מגיע גם שבוע Golden Week היפני ואיתו הנחות על מיטב המשחקים היפניים בשלל הפלטפורמות.

ושכוח הקניה יהיה איתכם

נתחיל מהפלטפורמה הותיקה של Steam, שם מבחר המשחקים הוא הגדול ביותר. כל משחקי ה-Star Wars שאי פעם יצאו ל-Steam בהנחה. ישנם מספר באנדלים שונים וזולים לפי קטגוריות או סדרת משחקים כמו Jedi Knight. אך הבאנדל שבמבחינתי משתלם לקנות אם אתם מעריצים של מלחמת הכוכבים הוא STAR WARS™ Complete Collection בעלות של 281.54 שקל, ומכיל יותר מ-20 משחקים.

star wars jedi fallen order at st
Star Wars Jedi Fallen Order

הבאנדל מכיל את כל המשחקים הישנים של Star Wars עד The Force Unleashed ו-The Force Unleashed 2 ("תודה רבה" לדיסני שהמשחקים כבר לא קאנוניים) שבו אתם משחקים את התלמיד של Darth Vader. המשחקים הללו נחשבים גם היום למשחקים שמדמים בצורה מצוינת את השימוש ב"כוח" ובחרבות האור.

משחקי EA גם הם בהנחה, אבל אתם תמיד יכולים לקנות מנוי של EA Play לכמה חודשים ולשחק בהם. Jedi Fallen Order הוא כנראה המשחק הכי טוב ברשימת משחקי מלחמת הכוכבים שהחברה הוציאה, ואם אתם מתלבטים אם לעשות מנוי או לקנות את המשחקים בסדרה בנפרד, עדיף לנסות את המנוי של EA עם עשרות משחקים שונים או במחשב את הגיים פאס שמציע גם את משחקי EA Play.

Force Unleashed
Star Wars The Force Unleashed

החנות של Xbox מציעה גם כן מספר משחקי Star Wars בהנחה ובזכות התמיכה לאחור של Microsoft, גם משחקים שיצאו בתקופת ה-Xbox 360 וה-Xbox יכולים לעבוד על ה-Xbox One\ Series S\X, גם אם ההנחות לא נדיבות כמו בסטים. חנות ה-PlayStation במצב דומה, בין אם אתם משתמשים בחנות האמריקאית או הישראלית, ההנחות על משחקים בודדים ולא על באנדלים.

שבוע של זהב

אך לא התכנסנו כאן רק על הנחות של משחקים בגלקסיה רחוקה רחוקה. שבוע הזהב ביפן, Golden Week, הוא שבוע שבו היפנים חוגגים מספר חגים בשבוע ונחשב לחג גם אצלנו הגיימרים. לא הספקתם לרכוש את Dragon Ball Z Kakarot או Persona 5 Royal שנה שעברה? זאת ההזדמנות שלכם. ההנחות תקפות גם ב-Steam, בחנות הפלייסטיישן הישראלית או האמריקאית.

Dragon Ball FighterZ

ההנחות לכבוד Star Wars Day ו-Golden Week זמינות ב-Steam וב-PlayStation Store עד ה-6 למאי יום חמישי.