אולפני Marvel שיחררו אתמול טריילר חגיגי במיוחד לאחר למעלה משנה שלא הוציאו סרטים לקולנוע. הטריילר בן 3 הדקות מתחלק לסרטון מחווה ומציג את הרגעים הגדולים ביקום הקולנועי של מארוול עד כה, וחלקו השני של הטריילר מציג לנו איזה סרטים יוצאים במהלך השנתיים הקרובות, כחלק מ-Marvel Studios Phase 4.

הטריילר מתחיל בקולו של סטן לי המנוח, עם ציטוטים מרגשים שאמר במרוצת השנים לפני שהלך לעולמו ב-12 לנובמבר 2018. "אנחנו כולנו חלק ממשפחה אחת גדולה", אמר סטן לי באחד הנאומים וצדק. המחווה ליקום הקולנועי של מארוול מסתיים באחד הרגעים המרגשים ביותר בקולנוע: סרטון מתוך הקרנת הבכורה של הנוקמים סוף המשחק (Avengers: Endgame) כשברקע הקהל צורח מהתרגשות ברגע השיא של הסרט.

החצי השני של הטריילר מציג לנו את רשימת הסרטים של "שלב 4" (Phase 4) בקולנוע עם קטעים מהסרטים שהולכים לצאת השנה. אם חשבתם שהיקום הקולנועי של מארוול ייתן לכם רגע לנשום תחשבו שוב, כי לא פחות מ-10 סרטים מגיעים אלינו עד מאי 2023, מתוכם 4 סרטים כבר השנה!

Black Widow

האלמנה השחורה שנדחתה כמה וכמה פעמים מקבלת תאריך יציאה חדש ב-9 ליולי עם קטעים חדשים ומבט מקרוב על החליפה הלבנה שלה. שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות (Shang Chi and The Legend of The Ten Rings) מציג קטעים שהופיעו בטריילר האחרון, מתוכנן לצאת ב-3 לספטמבר.

הנצחיים (Eternals) מגיע עם צילומים חדשים שטרם נראו ומתוכנן לצאת ב-5 לנובמבר. בין השחקנים ניתן להבחין באנג'לינה ג'ולי בתור ת'ינה (Thena) היכולה ליצור נשקים מאנרגיה קוסמית, מחזיקה חרב זוהרת, ואת ריצ'רד מאדן (Richard Madden) הלא הוא רוב סטארק ממשחקי הכס שמשחק את איקאריס (Ikaris), המנהיג הטקטי של החבורה. בטריילר אמנם לא רואים אותו, אבל גם קיט הארינגטון (Kit Harington) הלא הוא ג'ון סנואו, ישחק בסרט, ויגלם את דיין וויטמן (Dane Whitman) או האביר השחור (Black Knight) לוחם בן אנוש עם חרב מיסטית.

marvel's eternals angelina
אנג'לינה ג'ולי ב-Eternals

הסרטים הנוספים של מארוול שיוצאים בקרוב הם:

  • ספיידרמן ללא דרך לבית (Spider-Man No Way Home) ב-17 לדצמבר, נגלה מה קורה עם משבר הזהות של פיטר פארקר.
  • דוקטור סטריינג' במולטיוורס של השיגעון (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) ב-25 למרץ 2022, הולך להיות מעניין ומפחיד עם וואנדה בתור אחת הדמויות בסרט.
  • ת'ור אהבה ורעם (Thor Love and Thunder) ב-6 למאי 2022, ג'יין פוסטר חוזרת.
  • הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח (Black Panther: Wakanda Forever) ב-8 ליולי 2022, נראה איך אולפני מארוול יתמודדו עם מותו הפתאומי של השחקן הראשי צ'דוויק בוסמן (Chadwick Boseman) .
  • The Marvels מגיע ב-11 לנובמבר 2022.
  • אנט-מן והצרעה קוואנטומאניה (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) יעסוק בעולם הקוואנטים, ובטוח יהיה מצחיק עם סקוט לאנג, יגיע ב-17 לפברואר 2023.
  • שומרי הגלסקיה חלק 3 (Guardians of the Galaxy Vol. 3) יצרף את ת'ור לחבורה אך לא ידוע עדיין כמה זמן מסך הוא יקבל בפועל, ומגיע ב-5 למאי 2023.

ולבסוף מארוול עושים לנו טיזינג עם לוגו של ארבעת המופלאים. אין ספק שיהיה מעניין ומארוול לא הולכת לשום מקום.