שירות ה-Xbox Game Pass של חברת Microsoft מקבל חיזוק חדש: יותר מ-60 משחקים של חברת EA יכנסו לשירות החל מה-18 במרץ, כחלק מהתוספת של EA Play לשירות.

כולנו שמענו לבטח על השירות של Microsoft, המוכר בתור Xbox Game Pass שנותן לנו, השחקנים, גישה לספריית משחקים רחבה בעבור תשלום חודשי קבוע, ובכנות די זול. לאחרונה נוספו לשירות משחקים של חברת Bethesda שנרכשה על ידי Microsoft, ואת הרכישה אישרו סופית ממש בשבוע האחרון.

Microsoft הכריזה עוד בחודש ספטמבר על תוכניתה להוסיף את משחקי חברת EA לשירות שלה, אך תוכנית זו נדחתה בניסיון של Microsoft לשפר ולרענן את השירות, לדבריהם. מה שמתווסף לשירות הוא שירות המנוי של EA הנקרא EA Play, שמאפשר לשחקנים להנות מהטבות נוספות ולא רק מהגישה למשחקים. הטבות אלו כוללות למשל פרסים חודשיים של EA לשלל המשחקים שלה.

בין המשחקים החדשים שמצטרפים לשירות כבר ביום חמישי הקרוב, נמנים כותרים חדשים ופופולרים במיוחד כגון: Star Wars Jedi: Fallen Order שכתבנו עליו בחיבה כשיצא, Battlefield 5, וכמובן משחקי FIFA ועוד רבים נוספים.

בשביל לשחק במשחקי EA במחשב אתם תאלצו להתקין בנוסף ל-launcher של Xbox Game Pass את התוכנה של EA שנקראת EA Origin. באופן אישי, השימוש ב-Origin במקביל לתוכנת משחקים אחרת, בדרך כלל לא עבד לי בצורה חלקה. אני רק יכולה לקוות שחברת Microsoft תמצא פתרון אם בכלל הבעיה הזו קיימת גם כאן.

שירות ה-Xbox Game Pass מציע המון משחקים טובים ולפי דעתי, זאת העסקה הכי משתלמת שקיימת בשוק הגיימינג, בין אם זה לקונסולה או למחשב. החיסרון היחידי של השירות זה שאתם רק משכירים את המשחקים ולא קונים אותם, ולכן כשהספרייה משתנה מדי פעם, אפשר לאבד גישה למשחק אהוב. למרות זאת אני מאוד ממליצה על השירות, במיוחד כשיש חודש ראשון לניסיון בתשלום מופחת.

המשחקים משירות EA Play יצטרפו ל-Xbox Game Pass למחשב מחר, ה-18 למרץ, ללא תוספת תשלום.