לפי נתונים של GfK, המשחק Super Mario 3D World + Bowser's Fury מכר כמעט פי 3 מההשקה המקורית ל-Wii U בבריטניה, וכרגע מחזיק במקום הראשון מבחינת ההשקות הנמכרות ביותר של השנה.

במסגרת חגיגות 35 שנים להופעתו של השרברב האהוב מריו, נינטנדו הכריזה כי בכוונתה להוציא משחקים חדשים בסדרה ואף ריימיקים למשחקים ישנים. בין היתר קיבלנו את Super Mario 3D All-Stars שמביא את שלושת משחקי המריו הטובים ביותר, אך לא התיישנו בצורה טובה ומיועדים בעיקר לחובבי נוסטלגיה, באטל רויאל של מריו ועוד משחקים. אך כנראה שהמעניין ביותר מהם הוא Super Mario 3D World + Bowser's Fury, רימייק למשחק שיצא בשנת 2013 בתוספת הרחבה של באוזר שמציגה את מריו הענקי. המשחק יצא בשבוע שעבר וכבר נודע לנו שהמשחק מכר יותר מהמשחק המקורי ל-Wii U בבריטניה.

בנוסף לכך שהמשחק Super Mario 3D World + Bowser's Fury מכר כמעט פי 3(!) מההשקה המקורית, המשחק זכה להשקה השלישית הכי מצליחה של מריו ל-Switch. אם תהיתם, המשחקים שעקפו אותו הם Super Mario Odyssey שיצא בשנת 2017 וחבילת המשחקים Super Mario 3D All-Stars שיצאה בשנה שעברה. למרות זאת, אי אפשר להתווכח שההישג של Super Mario 3D World + Bowser's Fury מרשים ביותר, במיוחד בכך שהוא כרגע מחזיק במעמד של ההשקה הנמכרת ביותר של השנה.

Super Mario 3D World

מריו, וככלל משחקי Nintendo מככבים ברשימת המשחקים הנמכרים ביותר החודש בבריטניה. הלהיט Animal Crossing: New Horizons נמצא במקום השני, Mario Kart 8: Deluxe במקום החמישי ו- Ring Fit Adventure סוגר את הרשימה במקום העשירי.

המשחק Super Mario 3D World + Bowser's Fury הוא משחק פלטפורמר תלת מימדי קלאסי, בו תוכלו לשחק בין 1-4 שחקנים בשיתוף פעולה. תוכלו לבחור מבין ארבע דמויות: מריו (Mario), לואיג'י (Luigi), טוד (Toad) והנסיכה פיץ' (Peach). המשחק צבעוני ויפהפה מלא בעולמות שמשיים ויפים לטייל בהם. בהרחבה Bowser's Fury, מריו משתף פעולה עם בנו של באוזר ואף נלחם בבאוזר ענקי כחלק מקרב הפוקימונים הראשון בתולדות מריו.

המשחק Super Mario 3D World + Bowser's Fury זמין עכשיו באופן אקסלוסיבי לקונסולת הנינטנדו סוויץ', והוא זמין להורדה בחנות הדיגיטלית של נינטנדו או כעותק פיזי.