NieR Replicant ver.1.22474487139 הוא הרימאסטר למשחק הראשון בסדרת NieR, שעתיד להגיע לקונסולות הדור הנוכחי השנה. עד כה לא ראינו הרבה מהרימאסטר, אבל אתמול קיבלנו סרטון משחקיות ארוך וכמעט ולא ערוך של אחד האיזורים ברימאסטר בשם The Barren Temple.

המשחק השני והאחרון עד כה בסדרת NieR, כבש אותנו ב-2017, ואני חושב שרוב מי שמכיר את הסדרה, מכיר אותה כנראה בזכות NieR Automata המעולה. לכן ההכרזה על הרימאסטר למשחק הראשון מ-2010, בעל השם הקליט NieR Replicant ver.1.22474487139, היתה משמחת במיוחד, ואני בטוח ששחקנים רבים מתרגשים לקראת היציאה שלו.

דמו המשחקיות נפתח במספר דיאלוגים קצרים. אין פה הרבה מקום לפרשנות מעניינת, אבל אנחנו זוכים לראות את הגיבור לצד הספר המדבר שלו Grimoire Weiss כשהם מחפשים את הארמון של מלך של שבט פרימיטיבי. אנחנו גם רואים מעט מדיאלוג של הגיבור עם קיינה (Kaine), אחת הדמויות שמלווה אותנו במשחק, שהתלבושת שלה גורמת לביונטה להראות כמו נזירה לידה.

מוקדם בדמו אנחנו רואים את הגיבור עובר קטע פלטפורמינג קצר. הוא לא ארוך במיוחד, ולא מתוחכם מאוד, אבל מהר מאוד אנחנו מגיעים לחדר ורואים קצת ממערכת הקרב של המשחק. ב-NieR Replicant אנחנו יכולים לתקוף, להגן, ולהפעיל קסמים תוך כדי תנועה בעזרת Grimoire Weiss. מערכת הקרב היא אמנם לא זו של NieR Automata, אבל היא נראית זורמת ומהירה, ומציעה קומבואים וקסמים שונים, ואני בטוח שיהיה כיף לשחק גם ב-Replicant מהבחינה הזו.

NieR Replicant

לקראת סוף הדמו, אנחנו רואים את קרב הבוס של המפה הזו. הגיבור צריך להלחם מול מפלצת שעשויה מקוביות שיורות לייזרים, ולהתחמק מהם במה שנראה יותר כמו Bullet Hell מאשר משחק קרבות מקרוב.

לאורך הוידאו אנחנו רואים גם את איכות הרימאסטר, שלדעתי מרשימה מאוד. בכל מה שנוגע לתאורה, אנימציות, וטקסטורות, המשחק נראה כמו משחק מודרני, ובהחלט לא כמו משחק מ-2010, שזה נהדר. רואים קצת בעיות של אליאסינג סביב הלפידים בנקודת הזמן הזו, אבל אני חושב שבעיות כאלו הן לא מהותיות כשמדובר ברימאסטר שכזה.

NieR Replicant ver.1.22474487139, הרימאסטר למשחק הראשון בסדרת NieR, עתיד לצאת ב-23 לאפריל השנה ל-PlayStation 4, Xbox One ו-PC.