Nvidia GeForce Now, שירות הסטרימינג של Nvidia, חוגג שנה והחודש מצטרפים אליו 30 משחקים חדשים. אחרי שבשבוע שעבר הצטרפו אליו 13 משחקים, השבוע הצטרפו אליו עוד 12 משחקים נוספים.

שירות הסטרימינג של Nvidia, המוכר בתור GeForce Now, מאפשר לשחקנים לשחק את המשחקים שבבעלותם, דרך הענן. בשונה משירותים כמו xCloud או PS Now, אין לו איזו ספריה מוכנה מראש, אלא ספריה מתפתחת של משחקים שהוא תומך בהם, מתוך המשחקים שכבר בבעלותכם. זה עדיין אומר שכל משחק צריך התאמה נקודתית לשירות, אבל זה נותן לכם לשדרג את חוויית הגיימינג הקיימת שלכם, ולא להחליף אותה.

החודש השירות חוגג שנה, ו-Nvidia מוסיפה לשירות כ-30 משחקים. השבוע 12 משחקים מצטרפים לשירות: משחק הבאטל רויאל CRSED: F.O.A.D. דרך הלאנצ'ר של אפיק, משחק הספינאוף של סדרת משחקי המיסתורין Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls, משחק החלל הרוגלייטי Everspace, סימולטור ניהול החווה Farm Manager 2018, סימולטור ניהול חווה נוסף בשם Farmer's Dynasty, משחק האקשן תפקידים Fate Seeker, משחק ההרפתקאות Lara Croft and the Temple of Osiris, משחק התפקידים Trails of Cold Steel III, משחק האקשן-אימה Metro: Last Light Redux February 11, משחק התפקידים South Park: The Fractured But Whole, משחק האונליין Stay Out, ומשחק האסטרטגיה Thea 2: The Shattering.

כל המשחקים המצטרפים יאפשרו לכם להנות מהגדרות מקסימליות, שזה אומר RTX איפה שנתמך. אחרי העדכון האחרון, אתם אפילו לא צריכים את האפליקציה הייעודית, אלא יכולים לשחק דרך האתר באמצעות דפדפן כרום.

המשחקים החדשים זמינים כבר עכשיו, ואנחנו צפויים לראות עוד משחקים מצטרפים לשירות בהמשך החודש.