שירות המשחקים בענן של Nvidia, המוכר בתור GeForce Now, חוגג שנה ומקבל 13 משחקים חדשים, שיצטרפו לכמעט 300 משחקים שניתן לשחק עליו כיום.

Nvidia GeForce Now הוא פתרון המשחקים בענן של חברת Nvidia, והוא כנראה אחד מהידידותיים והמשתלמים ביותר לגיימרים כמוני. העסקה שהוא מציע פשוטה – אתם יכולים לשחק באמצעותו משחקים שכבר קניתם, אם זה דרך Steam או Epic Games, על מחשב חזק שאין לכם (עם RTX כמובן), דרך הענן.

לכבוד שנה לשירות, מצטרפים אליו 13 משחקים חדשים, ובנוסף, יהיה ניתן להשתמש בשירות מבלי להתקין אפליקציה, דרך האתר של GeForce Now באמצעות דפדפן גוגל כרום.

המשחקים שמצטרפים לשירות הם Apex Legends (בגרסת Steam ו-Origin), גרסאות הסטים של Blue Fire, Code 2040, Curious Expedition 2, Magicka 2, Heroes of Might & Magic 5: Tribes of the East, Mini Ninjas, Order of Battle: World War 2, Secret World Legends ו-Valheim, לצד הגרסה האנגלית של Path of Wuxia, וגרסאות Epic Game Store של Warhammer 40K Gladius Relics of War ו-Werewolf: The Apocalypse – Eartheblood שיצא היום.

אם יש לכם את המשחקים הללו בפלטפורמות המתאימות, תוכלו לשחק אותם דרך הדפדפן (או האפליקציה) גם מהטלפון או הטאבלט. היופי הוא שאתם יכולים להנות מהשירות גם מבלי שיהיה לכם מנוי בתשלום במתכונת מוגבלת, שזו אחלה דרך לרכוש את האמון של צרכנים עם אינטרנט גרוע בבית, למשל. הרי בכל זאת מדובר בטכנולוגיה לא נפוצה שעוד עושה את דרכה לבתים של אנשים.

אין לי ספק שמשחקים בענן זו טכנולוגיית העתיד, וזה באמת כיף לראות את Nvidia GeForce Now ממשיכה להתפתח, במיוחד אחרי החדשות הרעות שקיבלנו על היריבה שלה Google Stadia, שעובדת במתכונת שונה ואולי פחות מתאימה למשתמשים כמוני.