מכירים את המצב שאתם באוטובוס או במקום ציבורי ובא לכם פשוט להנות משקט ושלווה בלי רעשי רקע, או סתם לשחק משחקים בלי רעשים? בהתחשב בכך שכיום איכות הסאונד של משחקי המחשב כמו פס הקול או הדיבוב הם הם מהאיכותיים ביותר, רעשי הרקע בהחלט הפכו לבעיה, ולעיתים פוגעים בכל חווית הגיימינג. על אחת כמה וכמה כשאתם רוצים להקשיב למוזיקה מחוץ לבית. בשביל זה הגיעו אוזניות H95 של חברת B&O.

כשחברות רבות כיום בשוק מנסות למצוא את האיזון המושלם בין הסאונד לרעשי הרקע כמו של חברת אסוס עם האוזניות ROG Delta S, חברת B&O הדנית מצאה פתרון לא פחות אלגנטי ושמיש. במסגרת חגיגת 95 שנים להקמת החברה, מגיעות אלינו אוזניות אלחוטיות חדשות הכוללות מסנן רעשים אקטיבי ונוח, כדי שתוכלו להנות מהשקט בכל מקום שתרצו.

בנוסף לכך שהאוזניות H95 מסננות רעשים, הן גם אלחוטיות, וניתנות לשימוש עד 38 שעות ברציפות תוך סינון רעשים אקטיבי, ועד 50 שעות ללא שסינון רעשים אקטיבי, כך שלא צריך לדאוג לגבי הסוללה של המכשיר.

המבנה של האוזניות מותאם לאוזן באמצעות רפידות עור מוארכות, קשת רכה ונוחה וספוג זיכרון גמיש. לכן, נצטרך להתאים את האוזניות לאוזניים שלנו רק פעם אחת, ואז נוכל להנות מאוזניות שמתאימות לכם בדיוק, בצורה מאוד פשוטה ונוחה. זאת ועוד, האוזניות ניתנות לקיפול ומגיעות עם מארז אלומיניום קשיח שישמור עליהן בבטחה.

h95 gold

האוזניות H95 OVER EAR מגיעות במגוון צבעים בינהם זהב שחור ואפור, כל מה שצריך לעשות זה לבחור את הצבע האהוב. בנוסף לאוזניות, נקבל כמובן מתאם טיסה, כבל הטעינה וכבל אודיו בשביל החוויה המושלמת. האוזניות אף מגיעות עם כפתור ייעודי לעוזרת קולית, כך שלא נצטרך להסתבך עם התפעול שלהן. המחיר של האוזניות הוא 3200 שקלים וניתן להזמין מראש כבר עכשיו באתר חברת B&O.