משחק הבאטל רויאל המצויין Apex Legends צפוי להגיע ל-Switch בחודש הבא, אחרי שכבר ראינו שמועות שהוא היה אמור להגיע ב-2 לפברואר. הפעם התאריך רשמי ומגיע מ-Electronic Arts.

אם לא הכרתם לפני, המשחק Apex Legends הוא משחק באטל רויאל שנותן ל-60 שחקנים לצנוח לתוך זירה ענקית. כל שחקן יכול לבחור לשחק אחד מתוך מספר גיבורים, שלכל אחד יכולות ותפקידים שונים.

המשחק עתיד להגיע ל-Switch ב-9 למרץ, וזה אומר שתוכלו לשחק בו בכל מקום, כמובן בהנחה ויהיה לכם חיבור לאינטרנט כי הוא זמין אך ורק למשחק דרך האינטרנט. הרי זה הכי הגיוני לשים את אחד המשחקים הכי פופולאריים על אחת הקונסולות הכי פופולאריות. בעבר היו שמועות על תאריך אחר – ה-2 לפברואר, אבל זה התברר בתור תאריך שגוי.

לכבוד היציאה של המשחק ל-Switch, החברה Western Digital משתפת פעולה עם Respawn Entertainment כדי להוציא כרטיס זכרון ממותג של המשחק. זה מהווה עוד סוג של פריט אספנים נחמד למעריצי המשחק שהולכים לשחק אותו בסוויץ'. הכרטיס יציע נפח של 128 ג'יגה זכרון, כמות שיכולה להתאים לסדר גודל של לפחות 12 משחקים גדולים (כי גודל של משחק AAA ממוצע על הסוויץ' הוא פחות מ-10 ג'יגה).

Apex Legends Switch Micro SDXC

כרטיס הזכרון החדש של Apex Legends הוא לא הכרטיס הממותג הראשון של Nintendo יחד עם Western Digital, והוא כנראה לא יהיה האחרון.

המשחק Apex Legends צפוי, כאמור, לנחות ב-Switch ב-9 למרץ, שזה ממש עוד מעט. זו תהיה עוד דרך מעולה לשחק במשחק המעולה.