אם גם אתם ממש כמוני גדלתם על הפרנצ'ייז של Mortal Kombat, וודאי תשמחו לשמוע על הפרטים הבאים עלינו לטובה מהסטודיו של Warner Bros. חשוב להדגיש שלא מדובר על משחק חדש בסדרה האהובה, אלא על Mortal Kombat 11 Ultimate, גרסה חדשה ומורחבת ביותר למשחק Mortal Kombat 11, שהיה לרב מכר בכל הזמנים בסדרה כולה.

הגרסה החדשה שלו תגיע עם כמה תוספות ושדרוגים בנוסף להרחבה שיצאה בזמנו למשחק.

כאשר יצא לראשונה לקהל הרחב, המשחק הגיע עם חבילה בשם Kombat Pack 1 ובהמשך אפשר היה לרכוש את ההרחבה של המשחק: Mortal Kombat: Aftermath. המשחק היה נמכר ביותר ולכן לא מפתיע שהמפתחת החליטה להוציא לו גרסה חדשה עם תוספות וכזו שתתאים לדור הבא של הקונסולות.

כאמור, Mortal Kombat 11 Ultimate יכיל בתוכו את כל מה שהמשחק המקורי איגד בתוכו. בנוסף לזה, מצטרפות שלוש דמויות שחיקות חדשות שנוכל למצוא אותן בחבילת Kombat Pack 2. הדמויות שנקבל יהיו: מילינה (Mileena), ריין (Rain) ולהפתעתי הרבה רמבו (Rambo). בטריילר תוכלו לראות שהוא אפילו נשמע ונראה כמו רמבו המקורי.

אם תרצו תזכורת קלה, המשחק המקורי כולל שני סיפורי קמפיין ראשיים שלוקחים אותנו למסע בזמן ו-37 דמויות שחיקות, החבילה הראשונה מגיעה עם שש דמויות נוספות והרחבת Aftermath מגיעה עם תוספת של סיפור קמפיין ועוד שלוש דמויות. בתוך כל הטוב הזה יחד עם החבילה השנייה, תמצאו גם סקינים ושינויים קוסמטיים שמגיעים עם המשחק והרחבותיו.

אם החלטתם לקנות את המשחק לקונסולות הדור הנוכחי, תשמחו לדעת שבמידה ותשדרגו תוכלו להמשיך ולהנות מהמשחק ללא כל עלות נוספת, וזה נכון גם אם יש ברשותכם רק את הגרסה הרגילה של הכותר ה-11, על הרחבותיו. השדרוג של הגרסה הרגילה לקונסולת הדור הבא ייתן לכם טקסטורות 4K וויזואליות מוגברת, כי אם לא חטפתם בחילה עד עכשיו, חכו חכו. בנוסף, שחקני פלייסטיישן יוכלו לשחק מול שחקני אקס בוקס, וכן קונסולות הדור הנוכחי יוכלו לשחק מול בעלי קונסולות הדור הבא (כן, גם cross-play וגם cross-gen).

Mortal Kombat 11 Ultimate יוצא ב-17 לנובמבר, 2020 ויהיה זמין ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S|X, Nintendo Switch, Google Stadia וכן למחשב האישי.