Grounded הוא משחק אקשן הישרדות מגוף ראשון שהוכרז במהלך כנס X019 שנערך בסוף השבוע האחרון, ומפותח על ידי Obsidian Entertainment. באופן אישי, לא אהבתי את הסרט הקלאסי "מותק, הילדים התכווצו", אבל המשחק הזה מביא לו זווית מעניינת לגמרי, והחלק הכי טוב? אין לו שום קשר לסרט.

"מותק הילדים התכווצו" היה ככל הנראה אחד הסרטים האהובים על המפתחים ב-Obsidian Entertainment, כי נדמה שהמשחק מבוסס עליו או לפחות על חלקים ממנו. הקונספט של המשחק דומה, ומציג אנשים שהתכווצו (ולא ברור ממש למה) ועכשיו נלחמים בחרקים ואיתני הטבע, שעבור האדם הממוצע נחשבים לקטנים, במטרה לשרוד ולחזור הביתה (כנראה?).

המשחק הוא משחק רב משתתפים, משוחק מגוף ראשון, עם פן הישרדותי מאוד משמעותי. כמובן שבהתאם למשחק של Obsidian Entertainment, מדובר גם במשחק הרפתקאות. אם אתם חושבים שאתם בנויים להלחם כתף אל כתף מול עדר של חרקי ענק, ולהתמודד עם הקשיים האדירים שבחצר האחורית, זה לגמרי משחק בשבילכם.

הטריילר של Grounded מתחיל במוסיקה מבטיחה שלא תבייש שום כותר אקשן, עם דמות שרצה לעבר המטרה שלה, ואז מגיע הטוויסט (המשעשע) שחושף בפנינו כי מדובר באנשים שהתכווצו. הרבה מעבר לזה ולאופן המשחקיות שלו – הטריילר לא מגלה לנו הרבה. בכל זאת, ניכר שיש כאן משחק שיכול לעניין רבים מאיתנו. נראה שהוא משלב סוגי לחימה והישרדות שונים, עבודת צוות די מלהיבה ונדמה שקרבות הבוסים הולכים להיות מרתקים.

Grounded

מאחר ונגלם אנשים שהתכווצו, בטריילר ניתן לראות שימוש משביב למדי של תלבושות הלקוחות מתוך הטבע סביב, ארוחות שמורכבות מחרקים שנלכוד וגם שימוש לא רע ברשתות עכבישים. אם זה מה שהם בחרו להראות בטריילר, אני משתוקקת לגלות מה עוד הולך לשמש את הדמויות שלנו להשרדות.

המשחק Grounded עתיד לצאת באביב 2020, והוא יגיע לקונסולות Xbox One ו-PC, וכמו כן, יהיה זמין ב-Xbox Game Pass.