המותג של נינטנדו הגיע אלינו לארץ בשנת 2019 על ידי חברת תור גיימינג, שהתחילו לשווק באופן רשמי את מוצרי המותג באמצע אפריל 2019. לא הרבה לאחר מכן, בסוף יולי 2019, Nintendo Israel גם פתחה כאן חנות הרשמית של נינטנדו, שהייתה אז השנייה בעולם, ממש במרכז דיזינגוף בתל אביב. כעת, נינטנדו ישראל מכריזים על פתיחת נוסף בדרום הארץ, באילת, עוד השנה.

למרות הקשיים והאתגרים שהיו לחברות רבות בשנים האחרונות, ראינו הרבה אירועים בחנות הרשמית, עם הרבה השקות של המותגים המוכרים של נינטנדו, משחקים וקונסולות כאחד. ובתוך כל זה, Nintendo Israel גם פעלה רבות, כאמור, לפתיחת חנות נינטנדו נוספת באילת, ככל הנראה בתוך Q1 של 2023. כמו החנות בדיזינגוף, גם חנות זו חנות תציע את מגוון המוצרים של החברה ותהווה חוויה ייחודית לכל המשפחה.

ערן תור, כן, זה שמאחורי השם "תור גיימינג" סיפר כי "לאור ההצלחה הגדולה של Nintendo תל אביב, היה לנו ברור שאנו רוצים להרחיב את הפריסה הארצית ולגרום לעוד הרבה חיוכים אצל ילדים והורים" בהמשך דבריו, אמר ערן ש "אנו רואים בבית האוהדים בתל אביב חלק עיקרי מהצלחת המותג בישראל ומבניית הפופולאריות האדירה של עולמות התוכן של Nintendo בקרב הקהל הישראלי, כך שחנות נוספת באילת, אליה מגיעים בדרך כלל כדי לנפוש ולבלות, היא התפתחות טבעית ומתבקשת, שתעשיר את חווית הבילוי לכל המשפחה בעיר הדרומית".

אם אתם אוהבים את מותגי Nintendo דוגמת Mario, Legend of Zelda, Fire Emblem, Pokemon, Metroid ועוד, בקרוב תוכלו להנות מהם גם תוך כדי חופשת צלילה באילת. אישית, כחובב של נינטנדו, אני מברך על הפתיחה של חנות נוספת בארץ ומקווה לראות פריסה נרחבת אף יותר, עם מוקדים נוספים ברחבי הארץ שינגישו את האירועים והתכנים לקהל רחב הרבה יותר.

קרדיט לתמונה ראשית: אבישי פינקלשטיין