Cyberpunk 2077 – טריילר ההשקה הוא כולו לחישות ואקשן

קשה להאמין, אבל Cyberpunk 2077 כבר ממש מעבר לפינה. לכבוד המאורע, קיבלנו טריילר השקה חדש, שמראה לנו עוד מהמשחק, והאקשן והסקס שממלאים אותו.

כמובטח, Cyberpunk 2077 יוצא בזמן. כלומר, בזמן שאמרו שהוא יצא בפעם האחרונה שדחו אותו, שזה עוד יומיים. משחק העולם הפתוח החדש מבית CD PROJEKT RED עתיד לצאת עוד יומיים, ב-10 לדצמבר, ל-Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5, Stadia ו-PC.

במשחק אנחנו צפויים לשחק את V, צעיר או צעירה שלוקח משימה כדי להתקדם בעולם התחרותי של העתיד האפל של 2077. כשהמשימה משתבשת, על V מותקן שבב עם הסוד לחיי נצח, יחד עם רוח רפאים קיברנטית של טרוריסט מוזיקאי בשם Johnny Silverhand שאותו מגלם קיאנו ריבס. לאורך ההרפתקה אנחנו צפויים להתקל במשימות שיהיו מספר דרכים לפתור אותן, וכן דילמות מוסריות קשות, מהסוג הטוב שהמפתחת יודעת להציע.

בטריילר ההשקה החדש אנחנו רואים את V מתעורר במגרש גרוטאות ואת ג'וני סילברהאנד מנחה אותו להתעורר. לפי איך שזה נראה ג'וני יהווה את אחד הגורמים שנוכל לצודד איתם בסיפור. בטריילר אנחנו רואים את V מתאושש מאירוע טראומתי כזה או אחר, ובעזרת חבורת ה-NPCs שמלווה אותו, חוזר לאקשן, כנראה כדי לגלות את הסוד לשבב שמותקן עליו.

אנחנו רואים שלל סצינות, שקשה לשייך אותן כרגע לדברים ספציפיים, אבל ברור לי מאוד שלמשחק יהיה מה להציע גם מבחינת אקשן, סינמטי ואינטרקטיבי, ומבחינת אווירה. בטריילר אנחנו רואים שלל קטעים ש-V יושב, שוכב, ומטייל באיזורים מאוד יפים, עם אנשים שנראים מעניינים. לאורך הטריילר אנחנו שומעים לחישות של אחת מהמאהבות הפוטנציאליות של V לאורך המשחק, כי אחד הפיצ'רים של המשחק הוא סקס, כמובן.

עוד לא נשאר הרבה לחכות, לא נראה עוד דחיות (אבל כן נראה Day One Patch, שאמור להיות די גדול כנראה), ו-Cyberpunk 2077 צפוי לצאת עוד יומיים, ב-10 לדצמבר, ל-Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4, PlayStation 5, Stadia ו-PC. אתם מוכנים לשרוף את העיר?