חברת Electronic Arts מתכוונת להציג את הכותר הרביעי בסדרה Dragon Age. המשחק ייחשף בטקס The Game Awards הצפוי להיערך ב-10 לדצמבר.

סדרת Dragon Age הנה מהמותגים החזקים של של Bioware. הכותר הראשון יצא לראשונה בשנת 2009 והוא משחק תפקידים בעולם פנטזיה. Electronic Arts כבר שיחררה טיזר ראשון לפני שנתיים באירוע של The Game Awards בשנת 2018 ובקיץ של שנת 2020 קיבלנו סרטון חדש שחשף טפח אודות העלילה של הכותר הבא. 

אנחנו יודעים שהמשחק יחזיר את Solas, הלא הוא Fen'Harel, אל הבגידות של האלפים. בכותר השלישי בסדרה, Dragon Age Inquisition למדנו לגלות שהוא המוח מאחורי ה-Rift ועכשיו נראה שהוא יהיה האוייב העיקרי של הגיבור. המשחק יכלול הרבה פוליטיקה כמו קודמו, ויאפשר פיתוח דמות ובניית חבורה כמיטב המסורת של Dragon Age.

ככל הידוע לנו עד עכשיו, המשחק הוא ב-Pre Production ואין לנו מושג לגבי אופן המשחקיות ורמת פיתוח העלילה. אני בהחלט מקווה שהחשיפה של The Game Awards ב-10 לדצמבר תתן מבט מעמיק יותר בנוגע לעלילה והמשחקיות. כרגע אין למשחק אפילו שם, ואני נזהר לקרוא לו Dragon Age 4 – חברת Bioware מתייחסת אליו כאל "The next Dragon Age". 

מעריצי Dragon Age בכל העולם הכריזו על הרביעי לדצמבר כיום Dragon Age הבינלאומי. זוהי החלטה שבאה לגמרי מהמעריצים אך נראה ש-Bioware זורמת עם הקו ולכבוד יום Dragon Age הבינלאומי, גילה לנו ג'ף קילי (Geoff Keighley), המפיק והמנחה של The Game Awards כי תהיה חשיפה מיוחדת של המשחק באירוע עצמו.

יתרה מכך, חברת Bioware פרסמה ארבעה סיפורים קצרים באתר הרשמי שלה, שיעזרו "לחשוף" את העתיד של סדרת Dragon Age. מעריצי הסדרה מוזמנים לחשוף רמזים שהוטמנו בתוך הסיפורים הללו, או סתם ליהנות מקריאת לילה.

אירוע The Game Awards מושך הרבה עניין ויציג חשיפות מעניינות של עוד משחקים מעבר לסדרת Dragon Age. חברת Pearl Abyss תציג את Crimson Desert וכמו גם מפה חדשה של Among Us. גם Fall Guys הבטיחה לחשוף תוכן חדש באירוע ואפילו Elden Ring, משחק התפקידים המצופה של Bandai Namco עשוי להציג משהו בתערוכה. בקיצור, הולך להיות מעניין. חוץ מג'ף קילי, ינחו את הערב ברי לארסון, גל גדות, והשף השוודי מהחבובות (לא מאמינים לי? הנה ג'ף קילי מכריז על זה), הולך להיות מעניין.

כמי שממש אהב את משחקי Dragon Age אני מאוד מחכה לראות את הכותר הבא בסדרה, ובהחלט יהיה מעניין לראות איפה הוא עומד עכשיו. מבטיחים לעדכן אתכם בהתפתחויות בהמשך.