לאור הדלפות ועדויות שונות של שחקנים מהמשחק הנוכחי של הסדרה – Call of Duty: Modern Warfare, המשחק הבא שיצא במהלך תקופת סתיו 2020 הוא CoD: Black Ops Cold War.

אתרים שונים מדווחים כי גורמים שבחרו להישאר אנונימיים גם ב-Treyarch וגם ב-Activision אימתו את אותן הדלפות.

בימים האחרונים בוצעו מספר עדכונים לכותר הנוכחי, שזוכה להצלחה מרובה עם מצב ה-Battle Royale שלו העונה לשם Warzone. בעוד שהעדכונים היו עצומים בגודלם (כ-100 GB), מסמך ה-Patch Notes המסורתי לא שפך מידע שהצדיק זאת, חוץ מהשורה הבאה:

Number station <redacted> is Protocol Yellow. Activate <redacted> system. <redacted> is inbound. Awaiting correct authorization.

לא לקח זמן רב עד ששחקנים הבינו שאחד מהבונקרים הפזורים מהמשחק ניתן לפתיחה באמצעות כרטיס גישה אדום שניתן היה למצוא בקופסאות הציוד האגדיות (Legendary Chests). בסרטון הבא שהועלה ל-reddit, תוכלו לראות שבתוך הבונקר יש ציוד לחימה רב ערך:

יתר על כן – בבונקר שנפתח יש דלתות נעולות נוספות, ושחקנים רבים השוו בין הבונקר על דלתותיו הפנימיות לבין ה"מטריושקה" (או בבושקה) – אותה בובה רוסית שמכילה בתוכה בובות קטנות נוספות.

עוד קודם לכן, שחקנים רבים החלו למפות Easter Eggs הפזורות במפת המשחק כמו מחשבים, טלפונים ולוחות מקשים שניתן היה לבצע עמם אינטראקציה כזו או אחרת. לאחר העדכון אותם טלפונים החלו להשמיע קולות ברוסית, כולל רשימות מספרים אקראיות.

למי שבקיא ברזי הפרנצ'ייז, האסוסיאציה הראשונית אמורה להיות המשחק Call of Duty: Black Ops הראשון, שזמן ההתרחשות שלו הוא המלחמה הקרה. נקודה מרכזית בעלילה הייתה המספרים – אותו רצף הפעלה שהושתל בראשו של Mason, גיבור המשחק, והיה אמור להיות הטריגר להפעלתו כסוכן כפול לאחר שעבר שטיפת מוח בשבי ה-KGB.

כמובן שמעריצי המשחק לא נחו, ובאמצעות שימוש בבאג clipping של הרחפן במשחק, הם הצליחו לעשות סיור בבונקר מס' 11 הסגור. הם גילו בו ראש קרב של פצצה גרעינית "כבויה", חדר מלחמה, חדר שרתים ועוד:

CoD: Black Ops Cold War
הציוץ (שבינתיים נמחק), עם התמונות שהצליחו להוציא מתוך הבונקר.

אליהם הצטרפו חובבי הספרות והאותיות, הלא הם ה-Data Miners, שפשפשו בקבצי המשחק הצליחו למצוא את המודל של פצצת האטום שבמשחק תחת השם nuke_coreless, מה שאולי מעיד שבאחד העדכונים הקרובים השחקנים יוכלו לאתר את ליבת הרש"ק, לחמש את הפצצה ולהשמיד את כל השחקנים שבמפה איתם.

בנוסף, השחקנים והמעריצים מצאו מודל תלת מימדי של מכונית ה-RC XD, מכונית שלט-רחוק המפורסמת שהפכה לסמל של סדרת ה-Black Ops, ושל מטוס המזכיר את מטוס הריגול U-2, שארה"ב עשתה בו שימוש למטרות ריגול במלחמה הקרה והופיע אף הוא במשחק Call of Duty: Black Ops.

CoD: Black Ops Cold War
המעריצים מצאו מודל במשחק שדומה למטוס הריגול האמריקאי U-2 בו נעשה שימוש בזמן המלחמה הקרה

ההודעה יחסית חריגה מצד אחד – לרוב Activision, המפיצה שמחזיקה בזכויות לסדרת Call of Duty, מבצעת סבב פיתוח תלת-שנתי עם 3 המפתחות שלה, כאשר הבאה בתור אמורה להיות דווקא Sledgehammer Games, שהביאו לנו ב2017 את Call of Duty: WWII.

בשנת 2018 הייתה זו Treyarch פיתחה את Call of Duty: Black Ops 4 שהכיל מרכיבי מולטיפלייר בלבד והיה הראשון בפרנצ'ייז שתיקל את טרנד ה-Battle Royale המפורסם עם מצב ה-Blackout והיה גם הראשון שלא הכיל מרכיב של קמפיין שחקן יחיד, אלא רק מולטיפלייר, באטל רויאל ומצב הזומבים המפורסם.

כאמור לאור העובדה שב-2019 הייתה זו Infinity Ward שפיתחה את Call of Duty: Modern Warfare, ציפינו כעת לראות משחק מצד Sledgehammer Games.

צפו בסרטון שיסביר לכם איך לעבוד עם יוצר הGunsmith Blueprints החדש!

מצד שני – דווקא הריבוט "הרך" המוצלח ל-Modern Warfare שהיה מוצלח מאוד הוא זה שהוביל את Activision לשבור את הסבב, ולהכניס ריבוט "רך" נוסף, הפעם ל-Black Ops, שקמפיין המצב יחיד שלו והעלילה המסתעפת והמרתקת נחשבים לטובים בסדרת ה-Black Ops וגם בפרנצ'ייז כולו.

כעת נשאר רק לחכות ולראות איזה מידע נוסף יחשפו השחקנים בעדכונים הבאים של המשחק, ולהמתין מעדכונים מצד המפיצה Activision והמפתחת המיועדת Treyarch על CoD: Black Ops Cold War.

כאמור, המשחק צפוי לצאת במהלך סתיו 2020, והוא ככל הנראה יהיה המשחק שיושק ביחד עם קונסולות הדור הבא – Playstation 5 וה-Xbox Series X, ויהיה אחד ממשחקי ה-Cross Gen, כלומר משחק שיצא עבור 2 הדורות במקביל.