עונת התערוכות בפתח, ובעוד שתערוכת E3 התבטלה, ותערוכת Gamescom תהיה דיגיטלית בלבד, יש בהחלט למה לצפות. לתערוכות הרבות שהוכרזו עד כה מצטרפת עוד תערוכה מעניינת – NGPX או New Game Plus Expo, תערוכה שתתמקד במפתחות והמפיצות היפניות, וההכרזות החדשות שלהן למערב.

ngpx new game plus expo

התערוכה NGPX תערך ב-23 ליוני, 2020, ותארח חברות שונות, שיחשפו יותר מ-40 משחקים ודמואים חדשים. בין החברות המתארחות נמצאות Acttil, AKSYS Games, Arc System Works, GungHo, Idea Factory, Inti Creates, KOEI TECMO, Natsume, NIS, PLAYISM, SEGA, SNK, Spike Chunsoft, ו-WayForward. בנוסף לאלה, גם ATLUS ו-Grasshopper Manufacture צפויות להתארח.

בין החברות השונות ישנם לא מעט משחקים פוטנציאליים שעשויים להופיע בתערוכה, אז אשתדל לעבור עליהם ולהתמקד במשמעותיים ביניהם.

ל-Atlus יש לא מעט כדורים בקנה. אחרי ההצלחה במערב של Persona 5 Royal, יתכן ונזכה סוף סוף להכרזה למערב על Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers, משחק ה-Warriors שפותח בשיתוף פעולה בין Atlus ו-KOEI TECMO, שגם נוכחת באירוע. המשחק יצא בפברואר האחרון ביפן, אבל לא זכה להשקה מערבית עדיין, או אפילו להכרזה. למעשה, לא בטוח ש-Atlus מתכננת להשיק את המשחק במערב, למרות שזה כנראה יהיה עסק משתלם. המשחק זמין כרגע אך ורק ביפנית, בקונסולות Switch ו-PlayStation 4.

עוד משחקים שאנחנו עשויים לראות כחלק ממה שיש ל-Atlus להציג כוללים את 13Sentinels: Aegis Rim, משחק נוסף שיצא כבר ביפן וצפוי לקבל לוקליזציה, אבל טרם קיבל תאריך יציאה למערב. בנוסף לאלה, אנחנו עשויים לקבל מידע חדש ל-Shin Megami Tensei V, שבינתיים קיבל לא יותר מטיזר, אבל עדיין מיועד לצאת השנה לקונסולות הדור הנוכחי. לבסוף, אם נהיה אופטימיים, אולי נקבל מידע על השקה של Persona 5 Royal גם לקונסולות נוספות, ובפרט ל-Switch, לאחר ש-Atlus קיבלה הענות מפתיעה לשאלון שהיא פרסמה בקרב משתמשיה ביפן.

מהצד של Arc System Works, אנחנו עשויים לקבל סוף סוף תאריך יציאה למשחק החדש של המפתחת, Guilty Gear Strive. המשחק צפוי לצאת אקסקלוסיבית ל-PlayStation 4, ועל אף שהמשחק היה צפוי במקור לצאת במהלך 2020, הוא נדחה לתחילת 2021 בעקבות COVID-19.

אצל SEGA גם צפויות לנו הכרזות מעניינות. בין החדשות אנחנו עשויים לקבל תאריך יציאה למשחק Yakuza: Like A Dragon, שצפוי לקבל גרסה מערבית בהמשך השנה. בנוסף, אנחנו ככל הנראה צפויים לקבל הכרזה על משחק Sonic חדש, עם השם הזמני Sonic 2020.

בזירה של NIS America, אנחנו מקווים לראות הכרזה של Ys IX למערב. המשחק יצא ביפן בלבד בשנה שעברה, וטרם נחשף אם הוא אכן יגיע למערב. בנוסף אליו, אנחנו עשויים לראות עוד מ-Trails of Cold Steel: IV, שצפוי לצאת ל-PlayStation 4 בכל העולם לקראת סוף השנה, אבל ללא תאריך יציאה מדוייק. החברה המליצה למעריצים להתחבר לחנות שלה במהלך ההצגה כדי להספיק להזמין מראש את הגרסאות המוגבלות למשחקים שהיא צפויה להציג, ונשמע שיש למה לצפות.

אני בטוח שצפויות לנו עוד שלל הכרזות מעניינות, ויהיה מאוד משמח לראות את הדברים שהתייחסתי אליהם כאן מתממשים. בין כל החברות שמתארחות יש הרבה מאוד משחקים מעניינים, ואני מצפה לצפות באירוע ולהתרשם.

תערוכת New Game Plus Expo צפויה להתקיים ב-23 ליוני באופן דיגיטלי, ויהיה ניתן לצפות בה ב-18:00 בערב בשעון ישראל דרך ערוץ ה-Twitch שלה, ולאחר מכן, התוכן יעלה גם לערוץ ה-YouTube שלה. התערוכה צפויה לארוך כ-5 שעות, ויש למה לצפות.