משבר וירוס הקורונה (COVID-19), הוביל את משרד הבריאות להורות על סגירת מערכת החינוך וההשכלה הגבוהה, ובמקביל – אנשים רבים נשארים בביתם עקב הכנסה לבידוד והשבתת המשק למעט עובדים חיוניים. אז איך אפשר להעביר את הזמן מבלי להשתגע? הורים – מחפשים איך להעסיק את הילדים? אז זו הכתבה במיוחד בשבילכם.

הערה: הכתבה מיועדת לקהל הרחב – על כן, ייתכן שלחלקכם לא נחדש. אם יש לכם הצעות, או שאלות נוספות, אתם מוזמנים לקפוץ לקהילת הפייסבוק שלנו – The GamersPack, שמיועדת לגילאי 18+, ונשמח לעזור לכם!

אני בבידוד עקב וירוס הקורונה – מאיפה להתחיל?

הבידוד תפס אתכם בהפתעה? אין לכם בכלל שום דבר שיכול להריץ משחקים בכלל? אז כאן אתם טועים. נתחיל מהסמארטפון (הטלפון החכם) והטאבלט (מחשב-לוח), שסביר להניח שלרובכם יש את אחד משניהם.

מהיר ועצבני

שני המשחקים שבטוח שמעתם עליהם – Fortnite ו-PUBG זמינים כעת על מספר רב של מכשירים. מדובר בשני משחקי Battle Royale – מצב משחק בו מספר רב של שחקנים מוטל אל תוך זירה ההלכת וקטנה, כשמטרת השחקן להישאר השורד האחרון.

בעוד המשחק PUBG (קיצור ל PlayerUnknown's Battlegrounds) שם דגש ריאלסטי יותר על ידי מערכת נשקים מגוונת יותר ודגש על התנהלות טקטית מסויימת, Fortnite לקח את הכיוון היותר הומוריסטי גם בהיבט הגרפי, אך משלב מרכיב נוסף של שליטה בבניית אלמנטים תו"כ לחימה בשחקנים האחרים בשביל להשיג את היתרון ולהישאר אחרונים.

תוכלו להוריד את Fortnite ע"י מעקב אחר ההוראות בעמוד המשחק, ואת PUBG ע"י מעקב אחר ההוראות כאן. כמובן שתוכלו למצוא אותם בחנות האפליקציות במידה והמכשיר שלכם תומך במשחקים.

יש משהו רגוע יותר כמו משחק קלפים?

תוכלו לנסות את Card Thief החינמי עבור ה-Android או ה-iOS(בתשלום – מצטערים משתמשי אפל!). מדובר במשחק בסגנון סוליטייר, לאלו מכם שמעדיפים לשחק לבד. המשחק משלב אלמנטים של אסטרגיה, פאזל והתגנבות. אפילו מרכיבים מסוימים של RPG(הקיצור למשחק תפקידים: Role Playing Game) כמו מנגנון פיתוח דמות ועוד נכללים כאן. המשחק עשוי היטב, ויכול להעביר לכם לא מעט שעות של בידוד.

לאלו מכם שרוצים לקחת את משחק הקלפים שלהם שלב אחד קדימה – נכיר(או נזכיר) את Heartstone. מדובר במשחק הקלפים של חברת Blizzard. המשחק מבוסס על עולם המשחק של Warcraft, ותוכלו לפגוש בו דמויות רבות.

המשחק מכיל מנגנונים שונים ומגוונים עם אינספור דרכים לסדר את החפיסות שלכם לפני שתצאו ל"הילחם" כנגד יריבים. תוכלו לשחק נגד יריבים בשר ודם (דרך חיבור האינטרנט כמובן, כדי לא להפר את הבידוד), באופן חופשי או במשחקי דירוג (סולם) וכמובן כנגד יריב ממוחשב.

המשחק זמין גם למחשב האישי, גם ל-iOS ולאנדרואיד וזכה למספר עדכונים לאחרונה.

מעדיפים עולם אחר? אז אם אתם מתגעגעים לגראלט (בין אם שיחקתם או צפיתם ב-The Witcher בבינג' עקב וירוס הקורונה), תוכלו לבדוק את משחק הקלפים Gwent שרק עוד שבועיים יהיה זמין לאנדרואיד, אבל זמין כבר עכשיו ל-iOS(הפעם הניצחון לאנשי התפוח).

תוכלו לקרוא עליו בכתבה הבאה: "GWENT – משחק הקלפים מעולמו של הוויצ'ר מגיע סוף-סוף גם לאנדרואיד".

כמובן – לא ניתן לדבר על משחק קלפים מבלי להזכיר את Pokemon Masters. המשחק זמין ל-iOS ולאנדרואיד גם כן, ויאפשר לכם לצאת למסע יחד עם חברים (באופן דיגיטלי כמובן), ולנצח מאמנים איקונים מעולם המשחק. תוכלו לקרוא עליו בכתבה הבאה.

פאזלים, יצירה ומשחק אינסופי – זה הטעם שלי

כמובן – שלא חסרים משחקי פאזלים מהנים שאפשר להירגע מולם על גבי המסך הקטן. סדרה שמאוד נהנו ממנה היא סדרת המשחקים Monument Valley המקסימה. מדובר בשני משחקי אינדי בהם מוטל עליכם להוביל נסיכה קטנה וחסרת פנים בשם Ida דרך פאזלים מורכבים של אשליות אופטיות שונות, עם גרפיקה מדהימה וצליל מהנים למדי.

בסדרת המשחקים Monument Valley מוטל עליכם להוביל נסיכה קטנה וחסרת פנים בשם Ida דרך פאזלים מורכבים
בסדרת המשחקים Monument Valley מוטל עליכם להוביל נסיכה קטנה וחסרת פנים בשם Ida דרך פאזלים מורכבים

אי אפשר לסיים בלי להזכיר את Minecraft, שמלבד היותו קיים גם למובייל כ-Minecraft: Pocket Edition, הוא זמין גם על כל שאר הפלטפורמות, ויכול לספק לכם (או לילדיכם), שעות של הנאה ויצירה אינסופית לבד או יחד עם חברים!

מדובר במשחק שפותח ע"י אדם אחד בלבד. ע"י שימוש בגרפיקה פשוטה, אך מערכת יצירת חפצים (Crafting) ענפה, תוכלו לחקור את עולם המשחק, להילחם במפלצות, לבנות פסלים, מבנים בניינים, חקלאות ועוד.

אמרנו חקלאות? אז בטח שנדבר על Stardew Valley!

סימולטור החווה האולטימטיבי ששואב השראה גם מ-Harvest Moon וגם מ-Minecraft. המשחק זמין גם הוא בכלל הפלטפורמות (החל מנייד, קונסולות ומחשב אישי), ותוכלו להנות ממנו גם בשיתוף עם חברים או לבד.

Stardew Valley הוא סימולטור החווה האולטימאטיבי ויעביר לכם זמן רב תחת הבידוד של וירוס הקורונה!
Stardew Valley הוא סימולטור החווה האולטימאטיבי ויעביר לכם זמן רב תחת הבידוד של וירוס הקורונה!

ב-Stardew Valley ירשתם חווה במצב ירוד מקרוב משפחה, וכעת עליכם להתפרנס ממנה, לפתח את הקשרים שלכם עם תושבי העיירה, ללמוד לדוג, לחקור את המכרות ועוד. גם הוא, כמו Minecraft, יכול לספק שעות של הנאה נטולת דאגות (כמעט) באמצעות ההרפתקאות השונות ומערכת ה-Crafting שלו.

אבולוציה – הלאה לרמה הבאה של וירוס הקורונה

סתם. אפשר להירגע – אין כוונה לכך שנגיף הקורונה התפתח וכעת הוא נישא באוויר. הכוונה לכך שתצטרכו לקחת את חווית הגיימינג שלכם לשלב הבא, ואתם כבר לא מסתפקים בשימוש בטאבלט או בסמרטפון שלכם.

מחשב אישי (PC) או קונסולת משחקים?

ננסה להסתכל על הנושא מנקודת מבט מקצועית. נתחיל מגודל התקציב. רכישת מחשב גיימינג שיריץ בצורה ראויה את המשחקים האחרונים שיצאו לאחרונה לשוק תיאלץ מכם להיפרד מכ-5000 ₪ לפחות, כשהשמיים הם הגבול. יש לזכור את ההוצאות הנלוות על מסך, ציוד היקפי ועוד.

כמובן – לפטופ (מחשב נייד), יכול לתת פתרון תקציבי לא רע בכלל, במיוחד אם תרכשו אחד שמיועד לגיימינג. היתרון המרכזי – במידה ותישלחו לבידוד במחלקה מבודדת, תוכלו לקחת אותו איתכם!

תוכלו להחכים וללמוד משתי הכתבות הבאות שהכנו עבורכם – מדריך בניית מחשב גיימינג: חלק 1 ו-חלק 2. עדיין הסתבכתם? מוזמנים לקפוץ לקבוצת הפייסבוק שלנו, ונשמח לעזור לכם.

היתרון המרכזי ברכישת מחשב – אתם כמעט ולא מוגבלים בכמות המשחקים השונים, לרוב ניתן למצוא מחיר מוזל יותר על משחקים רבים, ופעמים רבות ניתן למצוא משחקים המחולקים בחינם לפרק זמן מוגבל, וגם אותם ניתן לצבור, כמו נייר טואלט בצל וירוס הקורונה.

אם אתם מחפשים לשמור את הדברים פשוטים גם בהיבט היקף ההשקעה, ומורכבות(או פשטות) ההפעלה – עולם הקונסולות תפור בדיוק למידותיכם. היתרון המרכזי של הקונסולות – Plug & Play: כל מה שעליכם לעשות כדי להתחיל לשחק זה לדאוג חיבור הקונסולה לחשמל, לחבר אותה למסך הטלוויזיה, חיבור אינטרנט ולהפעילה (אל תשכחו להטעין את השלטים!).

יתרון נוסף של שימוש בקונסולות משחק הוא היכולת לבצע בקרה הדוקה יותר על המשחקים בהם ילדיכם משחקים ואפילו לנטר את הזמן שהם מבלים על גבי הקונסולה באמצעות האפליקציות השונות התואמות.

אז אחרי התקנה פשוטה יחסית, מספר הגדרות קצרות ועדכון מסיבי של הקונסולה באופן אוטומטי, ובהנחה שרכשתם כבר משחק – אתם מוכנים להתחיל. אבל נחזור אחורה ונשאל גם כאן:

באיזו קונסולה עליי לבחור?

כיום בשוק בדור הנוכחי יש שלוש קונסולות: ה-Nintendo Switch, ה-Microsoft Xbox One, וה-Sony Playstation 4. אם אתם עדיין איתנו – אז לכל אחת מהן קיימות מספר גרסאות בשוק.

נתחיל עם ה-Switch. לקונסולה קיימת שתי גרסאות – זו הרגילה, וגרסת ה-Lite. ההבדל המרכזי ביניהן, מלבד המחיר (ה-Lite זולה במעט), הוא בכך שקונסולת ה-Lite לא יכולה להתחבר למסך הטלוויזיה באמצעות הדוק.

המשמעות העיקרית שלא ניתן ליהנות ממשחק משותף עם שחקנים נוספים שנמצאים בקרבתכם, אלא רק דרך האינטרנט בחיבור אלחוטי. לכן, אם הפיצ'רים האלה מעניינים אתכם, לכו על הגרסה הרגילה. אל תשכחו להצטייד בסט Joy-Con נוסף כדי שתוכלו ליהנות ממשחק של עד 4 שחקנים.

בקונסולת ה-Switch תוכלו ליהנות ממספר רב של משחקים הייחודים לקונסולה זו כמו Super Smash Bros. Ultimate – משחק "מכות" שמאחד את כלל היקומים של נינטנדו, The Legend of Zelda: Breath of the Wild שיספק לכם שעות רבות של הנאה כ-Link היוצא להציל את הנסיכה זלדה, ועוד טווח רחב של משחקי אינדי שונים במחירים לא רעים בכלל.

אם תרצו לקום מהספה ולזוז קצת, תוכלו לעשות זאת ע"י בקר התנועה של נינטנדו שעונה לשם Ring Fit שישמור עליכם בכושר גם בבידוד מפני וירוס הקורונה. גם הג'ויקונים עצמם הם בקרי תנועה, ותוכלו להשתמש אף בהם (אם כי בצורה מעט מוגבלת), עם משחקים כמו Just Dance.

כמובן, שאי אפשר לדבר על ה-Switch מבלי להזכיר את ה-Labo: תוספי הקרטון שמעצימים את חווית המשחק ומשלבים תהליך מסוים של יצירה לגיימינג שלכם.

בעולם ה-Xbox וה-PS4, קיימות גם כן שתי גרסאות: ה-Xbox One S והגרסה החזקה יותר, ה-Xbox One X; וה-PS4 Slim וגם כאן – הגרסה המחוזקת יותר, ה-PS4 Pro. אצל שתי היצרנים, ההבדל המרכזי הוא ביכולת של הגרסה החזקה יותר מתבטא ביכולת להריץ משחקים מסוימים ברזולוציה של 4K, או בקצב רענון פריימים גבוה יותר. כמובן – הגרסאות החזקות יותר מעט יקרות.

PSVR וירוס הקורונה

יתרונה של קונסולת ה-PS4 על ה-Xbox היא בבקרי התנועה וקסדת ה-PSVR שמאפשרים לכם לקום מהספה, ולצלול אל עולם וירטואלי עם משחקים מצוינים כמו Beat Saber, או גרסת הVR למשחק היריות המצליח דום – DOOM VFR. כמובן – ליין משחקים אקסקלוסיביים שישאבו אתכם פנימה כמו Horizon Zero Dawn(שיצא בקרוב למחשב האישי), המשחק המצוין Marvel's Spider-Man, ועוד רבים אחרים.

יתרונה של קונסולת ה-Xbox One הוא בשירות ה-Xbox Game Pass הידוע גם כ"נטפליקס של המשחקים". שירות זה יעלה לכם כ10 דולר בחודש (או אפילו דולר אחד לשלושה חודשים הראשונים), והוא יאפשר לכם גישה למאגר של כ-150 משחקים שאתם יכולים להוריד ולשחק בהם (חלקם גם במחשב האישי).

כלומר, סביר להניח שלא משנה כמה תשהו בבידוד עקב וירוס הקורונה, תמיד יהיה לכם במה לשחק ב-Xbox עצמו או במחשב האישי.

הנקודה המשמעותית ביותר לגבי ה-Xbox Game Pass היא שהוא מכיל משחקים חדשים של מיקרוסופט ביום השקתם. משחקים כמו Ori and the Will of the Wisps המצוין שיצא הסופ"ש!

לקונסולת ה-Xbox One קיים גם בקר תנועה בשם קינקט. הבעיה העיקרית שהוא אינו מיוצר ומשווק בצורה רשמית. יש מספר חנויות בארץ שמחזיקות אותו במלאי. שימו לב שאם תקנו את ה-Xbox One S, תצטרכו להוסיף מתאם. במידה ותרכשו את הגרסה הקודמת, ה-Xbox One, אין לכם צורך בכך.

כמובן שניתן עדיין למצוא ביד שנייה קונסולות Xbox 360 עם בקר הקינקט, אבל הקונסולה כבר לא נתמכת ע"י מיקרוסופט, ואתם מסתכנים ברכישת מכשיר משומש בין יותר מעשר שנים. אנו ממליצים להמנע מרכישת מכשירים פרוצים, מכיוון שחיבור שלהם לאינטרנט יכול לגרום לנעילתם ולעוגמת נפש (וגם כי זה לא חוקי).

בחרתי את הפלטפורמה שלי – איפה קונים משחקים?

אז קודם כל, לפני שאתם רצים להוציא כסף, יש המון משחקים שזמינים בחינם!

מה? משחקים בחינם?

כן! בעוד שחלקם מכילים רכישות בתוך המשחק(שלא חייב כדי עדיין ליהנות מהמשחקים), מדובר בכותרים מוצלחים במיוחד, שנמצאים בראש טבלת המשחקים המובילים.

אם אתם מעוניינים באקשן מהיר – תוכלו ליהנות מז'אנר הבאטל רויאל שהוזכר לעיל: Fortnite, PUBG או Warzone החדש. כולם זמינים בחינם למחשב האישי, ל-Xbox One ול-PS4. מדובר בשלושה משחקים שלכל אחד מהם גרסה שונה לאותו עיקרון באטל רויאל – צניחה למפה ענקית מלאה במספר רב של שחקנים במטרה לשרוד.

call of duty warzone
Warzone – הגרסה של Call of Duty: Modern Warfare לז'אנר הבאטל-רויאל.

אם הכיוון שלכם הוא איטי יותר ותרצו ליהנות ממשחק אסטרטגי יותר – אנחנו ממליצים לכם לבדוק את ז'אנר ה-MOBA: סגנון משחק שבו 2 קבוצות של 5 שחקנים נלחמות ביניהם עד שאחת הקבוצות הורסת מבנה חיוני. שלושה משחקים מרכזיים הם League of Legends, DOTA2 ו-Heroes of the Storm.

משחק MOBA נוסף מזווית שונה הוא SMITE, שמאפשר לכם להיכנס לנעליו של גיבור דמוי אל. מומלץ לקפוץ שוב לתחילת הכתבה. חלק מהמשחקים שהזכרנו שזמינים לטלפון הנייד והטאבלט קיימים גם בגרסאות לפלטפורמות המלאות.

משחק נוסף שתוכלו ליהנות ממנו בחינם הוא Destiny 2 (אם לא תפסתם אותו בעבר כשחולק לאחת הפלטפורמות מספר פעמים), ותוכלו לשחק יחד עם 3 חברים נוספים. אין צורך של ממש לשחק במשחק הקודם כדי לדעת מה קורה בשני. המשחק רץ כבר קרוב לשנתיים וזכה לתוספות תוכן רבות. אם תיכנסו עכשיו תוכלו ליהנות מעלילה מתפתחת וארוכה ב-Looter Shooter שאסור לכם לפספס.

חנות המשחקים של Epic Games, מחלקת השבוע 3 משחקים בחינם, וביום חמישי הבא היא תחלק שני משחקים נוספים בחינם, וכך בכל שבוע ביום חמישי הרשימה תתעדכן. שווה לפתוח חשבון רק בשביל לאסוף את המשחקים בחינם. כמו נייר טואלט – משחקים לא מתקלקלים.

חנות המשחקים של Epic Games, מחלקת השבוע 3 משחקים בחינם.

תן לי לשחק לבד כי וירוס הקורונה מדבק – איפה קונים משחקים?

אם משחקים מקוונים מרובי משתתפים הם פחות עבורכם, ואתם מחפשים משחקים אחרים בהנחה משמעותית, תבדקו את החנויות הבאות:

Epic Games Store

החנות של Epic Games שכבר הזכרנו (שכוללת בתוכה כמובן את Fortnite החינמי), מציעה מספר מבצעים על כותרים מובילים. תוכלו להתעדכן במבצעים שעלו בחנות בעמוד הפייסבוק שלנו:

החנות עדיין בתחילת דרכה מבחינת ה-Launcher שלה, אבל היא מאוד חיובית כלפי המשתמשים והכי חשוב – כלפי המפתחים שמוכרים על גבי הפלטפורמה את המשחקים שלהם. במידה ורכשתם משם משחק, נשמח אם תכתבו אותנו תחת Support a Creator: פשוט תתחילו לרשום GAMERSPACK בתיבה, והחנות תשלים לכם.

Humble Bundle – חנות צנועה ומטריפה

חנות מבצעים נוספת בשם Humble Bundle עורכת מבצעים רבים לאורך השנה ובמיוחד כעת. המבצעים משתנים, ולעיתים נסובים סביב מפיץ ספציפי (לדוגמה נכון לכתיבת שורות אלו יש מבצע על משחקים של Electronic Arts), או סביב סגנון משחק ספציפי.

מדי פעם החנות מחלקת גם משחקים בחינם שתוכלו להוסיף לספריה הדיגטלית שלכם. למעט מבצעים, תוכלו למצוא כמעט כל משחק על הפלטפורמות השונות למחשב האישי. החנות גם מוכרת ספרים אלקטרוניים בנושאים שונים החל מפיתוח אישי וכלה בספרות פנטזיה.

וירוס הקורונה האמבל באנדל
היתרון ברכישה דרך Humble Bundle הוא בכך שבעצם הרכישה אתם תומכים בארגוני צדקה שונים

לחנות של Humble Bundle יש מנוי חודשי בשם Humble Choice, שמאפשר לכם לבחור את המשחקים שתרצו לקבל בחינם, בתמורה לסכום חודשי קבוע ונמוך. היתרון ברכישה דרך Humble Bundle הוא בכך שבעצם הרכישה אתם תומכים בארגוני צדקה שונים, ואם השתמשתם בקישור שלנו, אז אתם תומכים גם בנו!

חנות המשחקים של Steam

החנות הוותיקה והמוכרת ביותר, שידועה במבצעים האגרסיביים שלה. בדיוק בשבוע האחרון Borderlands 3 נכנס אל תוך החנות (אחרי תקופה של אקסקלוסיביות בחנות של Epic Games). לאחרונה חלק מהמשחקים חוו עלייה מסויימת של מחירים עקב תהליך של לוקליזציה ומעבר לתשלום בשקלים.

לכן אנחנו ממליצים לקפוץ דווקא ל-Humble Bundle ולבדוק את המחירים שם עבור אותם משחקים ב-Steam. לאחר הרכישה תוכלו לפדות את המשחקים שרכשתם בחשבון ה-Steam שלכם.

וירוס הקורונה
Steam – החנות הוותיקה והמוכרת ביותר למחשב האישי.

היתרון ב-Steam הוא בקהילה הגדולה של השחקנים שדואגת למלא ביקורות אחר המשחקים, המערכת הלומדת שיודעת להמליץ לכם על משחקים שסביר להניח שתאהבו, ולאנצ'ר יציב במיוחד.

Xbox Game Pass Ultimate – גרסת הבטא למחשב האישי

כבר הזכרנו מספר פעמים את ה-Xbox Game Pass לקונסולת ה-Xbox, אבל חשוב להזכיר שקיימת גם גרסה עבורו למחשב. אמנם מספר מצומצם יותר של משחקים (משהו כמו 100 לעומת 150+ ל-Xbox One), אבל העסקה עדיין משתלמת.

XBOX GAME PASS - הדרך הטובה ביותר להעביר את משבר וירוס הקורונה
גרסת ה-PC של ה-Xbox Game Pass תעסיק אתכם שעות רבות!

תוכלו להתרשם מהרשימה הארוכה בעמוד הרשמי, וגם להוריד את האפליקציה למחשב ולבחון את הדברים שם. במידה ונהנתם ממשחק, אתם יכולים לרכוש אותו במחיר מוזל כדי שישאר שלכם לתמיד. בכל פעם שתהיו מעוניינים לשחק במשחק.

אבל קניתי בכלל קונסולה וכל החנויות האלה למחשב האישי

נכון. לכל אחת מהקונסולות יש את החנות הספציפית שלה. לרוב ניתן לגשת אליה ישירות מהקונסולה ולבצע רכישות שם באופן דיגטלי. לצערנו, פעמים רבות החנויות הישראליות המקוונות גובות סכום כסף משמעותי יותר אל מול המקבילה האמריקאית.

היתרון ברכישה של עותקים דיגטליים היא בכך שאין צורך לצאת מהבית, לקום מהספה להחליף דיסק או כרטיס משחק ולעיתים המחיר זול יותר. היתרון ברכישה של עותק פיזי הוא בכך שניתן למכור אותו לאחר מכן בשוק יד שנייה או להחליף עם חברים. אל מול וירוס הקורונה, ייתכן שזה פחות מומלץ.

על כן, המלצתנו היא כי תפתחו לעצמכם חשבונות בחנויות האמריקאיות. הדבר יחסוך לכם כסף לאורך זמן, ולא מהווה מגבלה של ממש. חשוב לזכור שעבור שלושת הקונסולות: ה-Switch, ה-PS4 וה-Xbox יש לרכוש מנוי חודשי כדי לשחק במשחקים מרובי משתתפים.

תוכלו לעשות זאת באמצעות רכישה של קודים דיגטליים, וגם לקנות לעצמכם כסף לרכישה בחנות דרך אמאזון, מכיוון שהן לא יקבלו כרטיסי אשראי ישראליים גם אם הם בינלאומיים. תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בנושא בחנות שלנו ב-Amazon.

חנויות ישראליות רבות, ביניהן החנות הרשמית של Nintendo, פתחו במבצעים שונים לכבוד כניסת עם ישראל לבידוד עם מבצעים, הנחות ומשלוחים חינם לבית הלקוח. שווה לבדוק ולתמוך גם בעסקים הקטנים והבינוניים בישראל כדי לסייע להם לצלוח את המשבר הכלכלי הצפוי עקב וירוס הקורונה.

איך צולחים את וירוס הקורונה מבלי להתרושש

אם אתם לא רוצים להשקיע סכום כסף נוסף משמעותי – לכו על האופציה של המשחקים לטלפון הנייד. המבחר אינסופי, יש המון דברים בחינם, וגם המשחקים שבתשלום מציעים תמורה טובה.

אם אתם הורים לילדים, שמחפשים פתרון מהיר וזול עד לחידוש הלימודים לאחר חג הפסח – הקונסולות הן הכתובת עבורכם. המשתלמת ביותר היא ה-Xbox One S עם שירות ה-Xbox Game Pass. בהשקעה של פחות מ-2000 שקל, אתם תוכלו לספק לילדיכם שעות של עיסוק והנאה לאור משבר וירוס הקורונה.

כמובן של-PS4 ול-Switch יש את היתרונות שלהן, בעיקר בתחום התוכן הייחודי, אבל הן דורשות הוצאה כספית ניכרת יותר באופן יחסי. במיוחד אם תרצו ליהנות מחיישני התנועה וקסדת ה-PSVR.

היתרון של הקונסולות הוא בכך שהן יאפשרו גם לכם, ההורים – ליהנות ממבחר רב של משחקים גם כשהילדים הלכו לישון. לזוגות אנחנו ממליצים על משחקי Co-Op כמו Overcooked 2. אם חשבתם שוירוס הקורונה הוא דבר מאיים, חכו לשלבים המתקדמים של המשחק.

וכמובן – אם בחרתם ללכת עד הסוף, ולהיות גיימרים כבדים: המחשב האישי הוא הכתובת עבורכם. רק הכינו את הארנק. כי כמו ההתמודדות עם וירוס הקורונה – זול ופשוט, זה לא יהיה.

עדיין אבודים? מזכירים לכם שאתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק שלנו The GamersPack, ונשמח לעזור לכם! (הכניסה מגיל 18+)