Nintendo זה מותג יפני, אז ברור שיש חנות ביפן. אה רגע יש רק אחת בטוקיו והיא עוד לא נפתחה? אז בארה"ב! בירת הצרכנות! יש שם בטח מלא חנויות! אה, גם שם יש רק אחת בניו יורק? ובכן החנות החדשה של Nintendo, אשר נפתחה היום בדיזינגוף סנטר בתל אביב, היא החנות השניה בעולם של חברת Nintendo. איזה כבוד.

עד לא מזמן, אף אחד לא היה מאמין שמותג כמו Nintendo יגיע לארץ. בעוד שמותגים כמו PlayStation ו-Xbox כבר היו קיימים ובועטים בארץ במשך שנים, תמיד היה נראה ש-Nintendo עיקשים יותר, ולא היתה תקווה שהם אי פעם יגיעו לארץ. אבל בזכות העבודה המצויינת של רון קלדס והצוות ב"תור גיימינג", המותג לא רק הגיע לארץ, אלא גם השיג את יפן בפתיחת החנות השניה של Nintendo בעולם. קשה להדגיש כמה זה הישג ענקי, ובזמן כל כך קצר.

חנות Nintendo ישראל

כולם כאן, בארץ

מעריצים מכל רחבי הארץ הגיעו, ועמדו בתור במשך שעות כדי לבקר בחנות ולהשתתף במסיבת הפתיחה של החנות. העליה הזו לרגל, וההמתנה הארוכה לאורך שעות, מראה את הנחישות והאהבה של מעריצי Nintendo בארץ לחברה. אני לא חושב שקיימים מותגים רבים שאנשים היו ממתינים 6 שעות בתור כדי לראות אותם, במיוחד בארץ.

ואיזה מזל שה-Switch הוא קונסולה היברידית! לאורך התור, היה ניתן להבחין במעריצים עם שלל הקונסולות של Nintendo, החל מה-Switch, דרך ה-3DS, ועד ל-Gameboy.

כמובן שכיאה לאירוע גיקי גדול ושמח, ניתן היה לראות מעריצים רבים עם קוספליי. בין המעריצים ראינו וריאציות שונות של Link מ-Legend of Zelda, את Rosalina מ-Super Mario Galaxy, ושלל דמויות מסדרת פוקימון, הכוללות את צוות רוקט, את הפוקימון Rowlet, ואת Serena.

בנוסף לקוספליירים, ראינו גם תחפושות של צוות Nintendo ישראל, אשר כללו ביקורים של השרברב האהוב מריו, אחיו השלומיאלי לואיג'י, עכבר החשמל האהוב פיקאצ'ו, והקוף הכי חתיך בעולם, דונקי קונג.

פלאשים להתפלש בהם

החנות הוקמה בהשקעה של 3 מיליון שקל, ומשתרעת על פני 150 מ"ר. אבל בעוד שהחנות עצמה לא מאוד גדולה פיזית, נראה שבהחלט ניתן להכניס הרבה מאוד מוצרים אהובים של Nintendo פנימה.

בכל פינה של החנות ניתן היה למצוא פלאשים, חולצות, משחקים, פסלונים, ותוספים לקונסולה. בין אלה נכחו גם פלאש ממש מרשים של באוזר (Bowser), יריבו המריר של מריו, ואמיבו (Amiibo) של רוזלינה (Rosalina), אשר נחשב לאמיבו נדיר באופן יחסי.

לאלה נוספו פינות אשר מוקדשות לסדרות ספציפיות, כמו Legend of Zelda, Pokemon ו-Donkey Kong, יחד עם המוצרים הכי חדשים שיש לכל אחת מהסדרות להציע.

משחקי Switch חדשים וקיימים

גם משחקים היו זמינים בחנות בשפע. אלה כללו את ערכות Labo השונות, וספריה מרשימה של משחקים לקניה. אבל אם לעיין בקופסה של המשחק לא מספיק לכם, תמיד תוכלו לשחק בעמדות המשחק, אשר היו פרוסות ברחבי החנות, כולל עמדת משחק עם מסך ענקי.

אתם בוודאי יכולים לתאר לעצמכם את הגאווה שבלשחק משחק של Super Smash Bros. Ultimate בחנות Nintendo השניה בעולם, בארץ, יחד עם מעריצים נוספים של Nintendo.

החנות של Nintendo צפוייה להוות יותר מאשר חנות שבה אפשר למצוא מוצרים ממותגים של Nintendo. במתחם המשחקים יכולנו לראות את תוכניות החנות לחודש הקרוב. ביום שישי הקרוב, ה-28.6, החנות תארח השקה למשחק Super Mario Maker 2, עם עמדות משחק ומתנות לרוכשים הראשונים; בכל יום רביעי החנות תארח פעילויות יצירה לילדים; ביום שישי ה-19.7, החנות תארח מסיבת השקה ל-Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order; וב-31.7, החנות תארח סדנת הרכבה והתנסות ב-Labo, אשר בשבילה תרצו להרשם מראש באתר.

חנות Nintendo ישראל

כל הפעילויות הללו מבשרות חדשות טובות למעריצי Nintendo – נראה שהחברה בארץ הולכת לדאוג להביא את המשחקים יחד עם ההשקות שלהם בחו"ל, וכמו כן, להשקיע בקהילה בארץ. כנראה שהולך להיות הרבה יותר כיף לקנות ולשחק את המשחקים שם, וזה בסופו של דבר חלק חשוב בחוויה.

מרימים כוסית יחד עם האורחים מחו"ל

כחלק מהאירוח באירוע ה-VIP, הוגשו קוקטיילים עם הדפסים שונים של סמלים ודמויות של Nintendo, באמצעות טכנולוגיה של החברה הישראלית Ripples, כדי להמשיך ולחזק את הגאווה הישראלית באירוח של החנות השניה בעולם של Nintendo.

אבל זה לא הכל – לקראת סוף אירוע ה-VIP, התכנסה מסיבת עיתונאים מרגשת, ובה נשאו דברים רון קלדס, וערן תור, אשר בלעדיהם לא היינו רואים את Nintendo מגיעים לארץ. כחלק מהנאום, הם התייחסו לכך שמדובר בחלום של יותר מ-10 שנים שסוף סוף זוכה למימוש, וכן שהחזון שלהם הוא שהחנות של Nintendo תהיה הרבה מעבר לחנות מותג, ותהווה בית לכל הדברים שהם Nintendo בארץ.

אחריהם, בא לדבר סטפן בול (Stephan Bole), נשיא נינטנדו של אירופה. הוא בירך את פתיחת החנות, והביע את שמחתו לקחת חלק במיזם, וכמובן הודה שוב לרון ולערן על העבודה הנעימה איתם. את הנאום שלו הוא סגר בהעברת הג'קט המסוגנן שהוא לבש לערן תור, בסוג של טקס הכתרה.

אירוע פתיחת החנות היה בהחלט מרגש. כמו רבים מכם, Nintendo היו מותג שגדלתי עליו, ובמשך שנים רק חלמתי שדבר כזה יגיע לארץ. בהזדמנות זו, נודה שוב לרון קלדס והצוות האדיר שלו על העבודה הקשה שלהם כדי להביא את המותג, כי בלעדיהם זה לא היה קורה.

אז אם אתם אספני Nintendo, מחפשים רגעי נוסטלגיה, או פשוט רוצים לראות כמות אדירה של מוצרים ממותגים ומגניבים של Nintendo, החנות החדשה של Nintendo בדיזינגוף עשויה להיות היעד שלכם.