אחרי שסדרת Call of Duty הפציצה בשנה שעברה עם מצב ה-Battle Royale של Call of Duty: Black Ops 4, הלא הוא Blackout, הסדרה חוזרת למפה ענקית עם Call of Duty: Warzone. המצב החדש יהיה חינמי לגמרי, זמין בנפרד מהמשחק Call of Duty: Modern Warfare, וילך ראש בראש מול Fortnite ו-Apex Legends.

אקשן גדול מתמיד

בין אם אנחנו אוהבים את זה ובין אם לא, הז'אנר הכבר-לא-כל-כך-חדש של Battle Royale כאן כדי להשאר, ובשנה שעברה, עם Call of Duty: Black Ops 4, קיבלנו את האינטרפרטציה המצויינת של סדרת Call of Duty לז'אנר. בעוד שבשנה שעברה, המצב היה זמין כחלק מהמשחק המלא, במחיר מלא, אל מול המתחרות החינמיות, הפעם נראה ש-Activision עושים את את המהלך ההפוך, ומשחררים את Call of Duty: Warzone בחינם, לכולם.

משחק ה-Battle Royale החדש יאפשר למשחקים של עד 150 שחקנים ובמפה ענקית, בשני מצבי משחק מרכזיים. מצב ה-Battle Royale, כצפוי, יתן לכם לשחק בחוליות כדי להיות החוליה האחרונה ששורדת, תוך כדי שטבעת גז רעיל סוגרת על המפה. המצב השני, Plunder, ידרוש מכם לאסוף כמה שיותר כסף, ולהרוג יריבים כדי לגנוב גם מהם כסף.

המשחק יתרחש במפה ענקית חדשה בשם Verdansk, עיר ענקית עם מספר איזורים שונים ומעניינים וכ-300 נקודות עניין. כמו במצב Blackout, גם ב-Warzone האיזורים השונים במפה יהיו מבוססים על מקומות איקוניים ממשחקי Call of Duty קודמים.

call of duty warzone

המפה גדולה מדי? לשמחתכם, תוכלו לטייל בה באמצעות רכבים. במשחק תוכלו לנסוע בטרקטורונים דו מושביים, מספר מכוניות, משאית קטנה, ומסוק. כל אלה מאוד טיפוסיים לז'אנר וכבר הופיעו ב-Blackout, ואני בטוח שיהיה כיף להשתמש בהם גם כאן.

משחק חדש, חוקים חדשים

המשחק החדש יוסיף מספר מכניקות חדשות לז'אנר, כמו למשל הגולאג (The Gulag) – כלא שאליו תזרקו אחרי הפסילה הראשונה שלכם במצב ה-Battle Royale. אם נזרקתם לשם, תצטרכו להלחם למוות בקרבות של 1 על 1 עם שחקנים אחרים שנזרקו לשם. אם תנצחו, תזכו לצאת לחופשי, אבל אם תמותו… גם אז לא נגמר המשחק! אם החוליה שלכם תצבור מספיק כסף משחק, היא תוכל להחזיר אתכם לחיים.

פיצ'ר חדש נוסף ב-Call of Duty: Warzone הוא חוזים (Contracts). במהלך מצבי המשחק השונים, החוליה שלכם תוכל להשלים חוזים כדי לצבור עוד כסף משחק וציוד. החוזים הללו יכללו משימות לבזוז ציוד ממקומות מסויימים, או להשתלט על מקום בסגנון מצב Domination של שאר משחקי Call of Duty.

call of duty warzone

תחנות קניה (Buy Stations) יהיו מקומות במפה שבהן תוכלו להשתמש בכסף שהשגתם לאורך המשחק כדי לרכוש ציוד, להחזיר חברי חוליה שמתו, או להשיג Killstreaks קטלניים. במצב Plunder, תוכלו לקנות שם בלון שבתוכו תוכלו לאחסן את הכסף שאספתם, כדי שלא יוכלו לשדוד אותו מכם בכוח.

כולם נהנים

בדומה ל-Call of Duty: Modern Warfare, גם Call of Duty: Warzone יאפשר לשחקנים מכל הקונסולות לשחק ביחד, אם הם רוצים בכך, באמצעות Crossplay. זה לא נגמר שם – שחקנים שמשחקים גם ב-Call of Duty: Modern Warfare יוכלו להנות מכל הציוד שהם השיגו והבונוסים שלהם מה-Battle Pass גם ב-Warzone, בזכות התמיכה של המשחק להתקדמות מקבילית בין שני המשחקים.

שחקנים שבבעלותם Call of Duty: Modern Warfare כבר יכולים לראות את הספירה לאחור לפתיחת המצב החדש. למעשה, הם יוכלו לשחק במשחק החדש כ-4 שעות לפני כולם (בשעה 5 אחר הצהריים), בתור בונוס חביב. שאר השחקנים יוכלו לשחק את המשחק ב-9 בערב, מחר ב-10 למרץ.

call of duty warzone

עבור שחקני Call of Duty: Modern Warfare, המשחק החדש יתווסף כמצב חדש למשחק, וישקול בין 18 ל-22GB. עבור שחקנים חדשים, Call of Duty: Warzone חינמי, וישקול בין 83 ל-101GB. קשוח.

Call of Duty: Warzone עתיד לצאת בחינם מחר ב-10 למרץ ל-PlayStation 4, Xbox One ו-PC (על גבי תוכנת Battle Net). מוכנים לצאת לקרב?