אני לא יודעת אם אתם זוכרים אותם, אבל אני בהחלט זוכרת את הברווזים המגניבים שראינו אי אז בגיימסקום 2019, הלא הם ה-TUBBZ. הם צבעוניים, בעלי הבעות משוגעות, והם כולם מחופשים לדמויות אהובות מסרטים, קומיקס וכמובן משחקי מחשב.

בתערוכת גיימסקום 2019 ראינו לא מעט משחקים מדליקים כמו Bake N' Switch או-Pokemon Sword and Shield שיוצא ממש עוד מעט. אחד הדברים הבולטים שהיו בכנס, לא היה משחק בכלל – אלא ברווזים לאמבטיה. חברת Numskull Designs יצאה עם מגוון ציבעוני ומתקתק של ברווזונים מטריפים המחופשים לדמויות אהובות. הם העלו את הסחורה המדליקה הזאת לאתר עם דגמים מיוחדים לרגל השקתו של המשחק Borderlands 3, בשיתוף פעולה מיוחד עם המפתחת. חלק מהדמויות האהובות שתוכלו למצוא שם הן: לילית' (Lilith), מוקסי (Moxxi), טינה (Tina) ועוד. זה כמובן רק חלק קטנטן מהאוסף המרשים שבאתר.

המעצבים המוכשרים של Numskull Designs עלו פה על רעיון גאוני, ססגוני וחמוד להחריד. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של ברווזונים העוטים על עצמם תחפושות קוספליי שונות. מקור ההשראה לברווזונים האלו מגיע מסרטים, משחקי מחשב, ספרי פנטזיה ואפילו קומיקס. כפי שתוכלו לראות באתר עצמו, לכל סדרת ברווזים יש ארבעה או יותר ברווזים, והם כולם ייחודיים ושונים.

אל תטעו, הם אולי ברווזי אמבטיה, אך הם ממש לא הברווזים התמימים למראה שאנו מכירים מילדות. ה-TUBBZ הללו באים בפוזות שונות ואין פוזה אחת הדומה בדיוק לאחרת. קחו לדוגמה את הברווז של ה-Psycho Bandit השייך לקבוצת הברווזים מ-Borderlands 3 – הוא מניף אצבע משולשת ואין עוד אף ברווז אחר מלבדו שיש לו את האומץ לעשות זאת.

TUBBZ Borderlands 3

כשהסתובבתי באתר הצלחתי לזהות את כל אחת מהדמויות ולקשר אותן לאיזה סרט או משחק הן שייכות, על אף היותן ברווזים מחופשים. בנוסף לדמויות של Borderlands 3, מצאתי גם דמויות ממשחקים כמו Fallout, Crash Bandicoot, ואפילו Street Fighter.

חשוב לציין שכל הברווזונים בסדרת TUBBZ הם מקוריים ועוצבו במיוחד בידי המעצבים של Numskull, והם כמובן פועלים בשיתוף פעולה מול המפתחות של המשחקים עצמם. אחד הדברים היותר חמודים במוצר הלא-כל-כך-תמים הזה הוא האריזה. הם מגיעים באריזת אספנים בצורת אמבטיה קטנה המותאמת לברווז. הברווזים עצמם לא כולם באותו גודל, אך רובם בגובה של בערך 9 סנטימטרים.

בתחילת החודש הנוכחי התווסף גל נוסף של TUBBZ, גם כחלק מההשקה שהאתר עשה עם Borderlands 3, וגם כמה דמויות נוספות ממשחקים נוספים, קומיקס של חברת DC, ואפילו ארבע ברווזונים מסרט הקאלט Ghostbusters.

המחיר של ברווזון כזה הוא כ-12.99 דולר והאתר עושה משלוחים לישראל. במידה ותרצו גם לקנות ברווזון אחד וגם לתמוך בנו, מוזמנים לעשות זאת כאן. באופן אישי, שמתי עין על לא מעט מהם, כלומר, תסתכלו אליהם! איך אפשר שלא להתאהב בהם?