כן, אנחנו אומנם לא חוגגים את חג המולד, ונכון, אין כאן באמת שלג מתישהו במהלך השנה, אבל מי אמר שלא נהנה מההפקר?

האתר הגיקי Numskull Designs מביא לנו לקראת החג הרים של מוצרי אספנים שכולם מיוחדים ומכינים אותנו לחג המולד. אני אומנם לא חוגגת את החג המושלג אבל בהחלט נוטה לקנות מתנות לתקופה הזאת – לכן מוצרי האספנים של האתר רלוונטיים יותר מתמיד. שימו לב, כמו בחלק מהכתבות שלנו, גם בכתבה זו מצורפים לינקים לרכישה. במידה ותבחרו לרכוש דרכם, נקבל על כך תשר קטן, ללא עלות נוספת, וכך יאפשר לכם לתמוך בנו ובפעילות האתר.

numskull designs quarter arcades

בראשון בנובמבר, מיד אחריי ליל כל הקדושים, Numskull Designs הצהירו שהם ערוכים ומזומנים לקראת החגים הקרבים עם כל מתנה אפשרית שתעלה בדעתכם, ופרסמו את קטלוג המוצרים החדש שלהם. כפי שציינתי קודם – אנחנו יכולים להינות מההיצע הגדול שלהם גם בלי החגים. מאחר והחורף מתקרב ואיתו גם הקור, האתר מציע מגוון מעניין של סוודרים סרוגים השואבים השראה מסרטים, קומיקס, משחקי מחשב וספרים. אני באופן אישי שמתי עין על כמה.

הסוודרים המהודרים לחג באים בשלל צבעים ועיצובים מדליקים שכוללים את הדמויות האהובות ממשחקים רבים כמו למשל Crash Bandicoot, Fallout, Spyro the Dragon, ועוד המון עיצובים מגוונים. חשוב לציין, למי שלא מתעסק ברכישות בגדים אינטרנטיות – מגוון המידות די נדיב. כל הדגמים מגיעים עד למידה XL4 שעל פי בדיקה שלי היא המקבילה הישראלית למידה 48-50. שימו לב, שמדובר בהיקף החזה (129-133 ס"מ) שחל לכל אורך החולצה. המחיר של הסוודרים האלו הוא 39.99 דולר לאחת ואין ספק שהם איכותיים במיוחד. ניתן למצוא אותם בלינק הזה.

למי מכם שפיספס את הכתבה על TUBBZ, ארענן את זכרונכם על ברווזוני הקוספליי המדליקים שראינו אי אז בגיימסקום 2019. מדובר בברווזונים לבושים כדמויות אהובות מסרטים סדרות קומיקס – וכמובן, משחקי מחשב. אלו מכם שהתחילו כבר לאסוף אותם ישמחו לשמוע שיש עוד גל של ברווזים חדשים ומעוצבים שעתיד להגיע ב-2020! אני עדיין צריכה להחליט איזה (וכמה) מהם אני רוצה כדי לרמוז בעדינות לבן זוגי שזאת המתנה שארצה השנה לחג. ניתן כמובן לרכוש אותם כאן.

בעוד שרובנו הגדול לא גדל על אולמות ארקייד כמו שתמיד ראינו בסרטים האמריקאים הקלסיים, ללא ספק תמיד רצינו לשחק בכאלו. Numskull Designs מגשימים לחלקינו חלום גדול – באריזה קטנה. האתר השיק מספר עיצובים מיניאטורים ומגניבים בהחלט לקלאסיקות של משחקי הארקייד. מכונות הארקייד הללו נקראות Quarter Arcades בשל גודלם הקטן, ובעלי אפשרות טעינה עם סוללות נטענות המותקנות בתוכן. המכונות מגיעות עם ג'וסטיקים וכפתורים מקוריים, והן כמעט אחד לאחד העתק מדוייק של המשחקים האיקוניים. המשחקים המוצעים בסדרת ה-Quarter Arcades הם Pac-Man, Galaga, Ms. Pac-Man, וגם Galaxian ויהיו זמינים ממש לפני חג המולד. המחיר של מכשיר בסדרה המוגבלת הזו הוא 149.99 דולר, אין צורך באסימונים והוא זמין לכם כאן.

ועכשיו לחלק של מעריצי מארזים – Numskull Designs מציעים מגוון מארזים של מחברות, עטים, גרביים, מחזיקי מפתחות, וסטים של ארבע תחתיות לכוסות שתיה. המארזים המיוחדים באים במארזי מחווה ל-Xbox, PlayStation, Avengers, Star Wars ואפילו הארי פוטר. המחיר של כל אחד מהמארזים המגניבים הללו הוא 19.99 דולר ותוכלו למצוא אותם ועוד כאן.

לכבוד הסרט והמשחק של מלחמת הכוכבים Numskull Designs מציגים פרטים לעיצוב הבית בהשראת הסדרה האיקונית הזאת. חלק מהדברים שנוכל למצוא בסדרה הזאת: סיכות מיוחדות לתיקים ומעילים, נרות מיוחדים המבוססים על הטרילוגיות של הסרטים (מי לא רוצה נר בניחוח ג'אבה ההאטי), ואפילו קישוטים מיוחדים לעץ חג המולד. נכון שלא כל המוצרים הללו רלוונטים לכולם, אך הם בהחלט שווים הצצה.

ל-Numskull Designs יש עוד מבחר פריטים עשיר, שממשיך להתחדש, עם פריטי אספנות מיוחדים ורשמיים. הם גם שולחים לארץ, אז אולי זו ההזדמנות שלכם להתפנק עם איזה ברווז לכבוד החגים.