תאריך השחרור של Anthem, המשחק הבא של חברת BioWare, עף לקראתנו במהירות רבה ונשאר עוד פחות מחודש לחכות עד ה-22 לפברואר.

אחרי האלפא הסגורה, נקודת הזמן הבאה בה נוכל לטעום עוד קצת מהמשחק היא ה-VIP Demo ב-25 לינואר. למי מכם שלא יוכל לשחק ב-VIP Demo או סתם רוצה להביע את אהבתו למשחק שהולך לצאת בקרוב, Numskull Designs דאגה לכם עם כמה פריטי אספנות.

הפריטים מעוצבים בעיקר בכיתוב של שם המשחק Anthem, או עם סמל ארבעת הפלגים במשחק. החומרים נראים איכותיים ומעוצבים באופן מינימליסטי ועתידני שמשתלב יפה עם הסגנון האומנותי של Anthem.

הפריט הראשון הוא כובע בייסבול. זהו מוצר רשמי של חברת BioWare וכולל את סמל ארבעת הפלגים בחזית הכובע עשוי מגומי איכותי. לוגו המשחק Anthem תפור בצידו האחורי של הכובע ליד הרצועה המתכווננת בעזרתה תוכלו להתאים את הכובע לגודל הראש שלכם. הכובע נראה מאוורר ועשוי מבד איכותי.

הפריט הבא באתר הוא כוס חמה. גם כן מוצר רשמי של חברת BioWare ועשוי מפלדת אל-חלד, הכוס נראית בגודל סטנדרטי ומסוגלת להכיל עד 400 מ"ל, של מה שיעזור לכם להישאר חמים וערניים בזמן שאתם עפים בתוך ה-Javelin אל עבר סופה. אבל כמו כל מוצר פלדה, לא תוכלו לחמם אותו במיקרו, וכדאי שלא תכניסו אותו למדיח הכלים. הכוס עצמה מקושטת בלוגו של המשחק מצד אחד ומצדה השני בסמל ארבעת הפלגים.

לאספני מחזיקי המפתחות כמוני, או לאנשים שלא רוצים לאבד את כל מפתחות ה-Javelin שלו הפריט הבא הוא בשבילכם. מחזיק המפתחות עשוי ממתכת ועליו חרוט סמל ארבעת הפלגים והלוגו של המשחק. גודלו 5 על 4.5 סנטימטרים, ואיך אפשר שלא לציין שזהו מוצר רשמי של חברת BioWare.

לבסוף איך אפשר בלי חולצה רשמית של המשחק. החולצה כוללת את לוגו ארבעת הפלגים במרכז החזה ואת לוגו המשחק תפור לשרוול הקצר. נראה כי בינתיים החולצה מגיע רק בצבע לבן המתאים לסגנון של שאר פריטי האספנות שמציאה numskull. העיצוב מיועד גם לגברים וגם לנשים כאחד, ומגיעה במידות מ-XS עד ל-2XL. החולצה אומנם לא חסינה לכדורים אבל עשויה ממאה אחוז כותנה, אז לפחות יהיה לכם נוח. הדרך הכי טובה כנראה להביע כמה אתם מתרגשים מיציאת המשחק.

למזלנו לא נצטרך לחכות עד ה-22 לפברואר לטעום עוד מהמשחק, ואתם תזכו לראות אותנו מנסים לשרוד יחדיו ב-VIP Demo.