לא הרחק מההכרזה על המשחק השני בסדרת Overwatch, מגיע אלינו אירוע שמראה ש-Blizzard ממש לא מזניחה את השחקנים עקב הפיתוח, Overwatch – Mercy's Recall Challenge. הארוע מתרחש בין ה-12 לנובמבר, ועד ה-2 לדצמבר, והוא נותן בעצם מעטפת לסיפור הקצר על המרפאת המבריקה וראש מחקרי הרפואה, מרסי (Mercy) הידועה גם בשם אנג'לה זיגלר (Angela Zeigler). שם הסיפור הינו Valkyrie, ובו מרסי תאלץ להתמודד עם העבר שלה ולשקול את חזרתה לקרבות.

בסרטון המצורף למעלה תוכלו לראות בדיוק איך לקחת חלק בארוע ומה תקבלו בתמורה להשתתפותכם. בקצרה, אם תנצחו מספיק קרבות (במצבי משחק מהיר, ארקייד ותחרותי) תקבלו פרסים מגניבים – שלושה נצחונות יזכו אתכם באייקון שחקן חדש, אם תנצחו בשישה קרבות תקבלו שני ציורי גרפיטי חדשים שתוכלו לפזר ותשעה נצחונות ייתנו לכם סקין אגדי של ד"ר זיגלר.

זה כמובן לא הכל, היות ולמשחק יש קהילת סטרימינג ענפה, תוכלו לקבל פרסים גם על צפייה בסטרימים. שעתיים של צפייה ייתנו לכם ציור גרפיטי אחד, ארבע שעות צפייה יזכו אתכם בשני ציורי גרפיטי נוספים ואם ממש נהניתם וצפיתם גם שש שעות, תקבלו עוד שלושה ציורים שתוכלו להשוויץ בהם. הסרטון למטה יסביר לכם בדיוק מה עליכם לעשות בשביל לקבל את הפרסים.

כאמור, תוכלו להשתתף בארוע Mercy's Recall Challenge כבר עכשיו ועד ה-2 לדצבמר, אז התחמשו לכם בנשק דיגיטלי (או בנשנושים פיזיים אם אתם צופים בסטרים) וצאו לקרב!