אתמול היה טקס הפתיחה של סוף שבוע מרגש ומלא בהכרזות, הלא הוא Blizzcon 2019. אני חייבת לומר שמאוד התרשמתי מההכרזות והעתיד לבוא, אבל מה שריגש אותי במיוחד היה ההכרזה והטריילר הרשמי של Overwatch 2.

Blizzard Entertainment הציגה אתמול בגאווה גדולה את הטריילר למשחק השני של אחד הכותרים החזקים ביותר שלה: Overwatch. המשחק נחשף כחלק מטריילר סינמטי שמספר על האירועים אחרי פירוק ה-Overwatch. העולם מתדרדר לכאוס, והגיבורים שבעבר היו בני ברית הופכים לזרים. אחרי שרשרת אירועים שבה וינסטון מגלה שיש צורך לאחד מחדש את ה-Overwatch, הוא מפעיל קריאה לאיחוד, וכל הגיבורים שלנו מתאחדים מחדש כדי להלחם מול הסכנה החדשה.

נניח בצד לרגע את העובדה שזה היה טריילר מרשים ומרגש במיוחד, המשחק החדש, כך חשפה אתמול החברה, יכלול מצבי משחק חדשים ומעניינים במיוחד. המשחק יכיל אופצייה של שיתוף פעולה בין שחקנים, משימות שונות ומגוונות והמון המון אוייבים. השחקנים ידרשו לעמוד יחדיו ולשתף פעולה כדי להתמודד מול האתגרים הרבים מסביב לעולם.

אחת ההודעות המרגשות ביותר בנוגע למשחק החדש שעתיד לצאת, היא העובדה שכל האביזרים הקוסמטיים שצברנו והרווחנו במשחק הראשון, יעברו איתנו למשחק החדש, ויקבלו מפרט חד יותר ומלא פרטים. זה ממש מלהיב בעיניי. בנוסף לכך, Overwatch 2 יקבל מפות מערים מוכרות מרחבי העולם, כגון טורנטו שבקנדה. המטרה של כל זה היא להרחיב ולהעמיק יותר את הסיפור של המשחק.

Blizzard ציינה כי היא רצתה במשך זמן רב להעניק יותר עומק לסיפור של המשחק הכל כך מהנה הזה, ולא רק בגלל שאנחנו השחקנים ביקשנו, ולכן הם התמקדו בסיפור של Overwatch 2.

משחק ההמשך יכיל משימות סיפור ומשימות בשיתוף פעולה בין שחקנים, ועברו שידרוגים מאז המשחק הקודם. בנוסף, ב-Overwatch 2 יהיה מצב משחק תחרותי חדש, בו שתי הקבוצות יתחרו בשליטה על רובוט שצריך לדחוף מטרה לקצה השני של המפה, באופן שמזכיר משיכת חבל.

אל המשחק החדש יתווספו גם גיבורים חדשים, אבל כל הדמויות האהובות מהמשחק המקורי יחזרו גם למשחק ההמשך. ווינסטון (Winston), טרייסר (Tracer), מיי (Mei) ועוד, כולם חוזרים למשחק ההמשך. לצערי עוד לא חשפו הרבה על הדור החדש של הגיבורים, אבל ללא ספק יש כאן הרבה למה לצפות.

במשחק החדש יהיו לנו שני סוגים של משימות להן אנחנו יכולים לצפות – משימות סיפור (Story Missions) ומשימות גיבורים (Hero Missions). במשימות הסיפור, תוכלו לשחק בקבוצות של ארבע, בשיתוף פעולה, כדי להילחם מול אויבים רובוטיים שתוקפים בכל רחבי העולם, בלי סיבה הנראית לעין. ככל שנתקדם במשימות הללו, נוכל לחשוף את המטרה של האוייבים הרובוטיים האלו, להבין מדוע הם תוקפים בכל מקום, ולהטיב להבין כיצד לנצח אותם. במשימות הגיבורים, יוכלו השחקנים לעלות ברמות את הגיבורים האהובים עליהם, וכמובן למצוא ציוד המאפשר לשדרג ולחזק את הגיבורים שלנו.

באופן אישי, הטריילר סיקרן אותי באשר למה מכינה לנו המפתחת בתוך המשחק. ללא ספק יש כאן אופציות חדשות ומלהיבות כמו שחקן נגד שחקן ועכשיו התווסף גם שחקן נגד הסביבה – אותי באמת מעניין לראות עד לאן הם העמיקו את העלילה של הדמויות האהובות שלנו.

עוד לא ידוע מתי Overwatch 2 עתיד לצאת, אבל הוא יצא ל-PlayStation 4, Xbox One, PC ו-Switch.