בשבוע שעבר נערך ה-Oculus Connect בפעם השישית. מתוך שלל ההכרזות שהיו באירוע היתה הכרזה אחת מעניינת במיוחד, Medal of Honor: Above and Beyond.

Medal of Honor: Above and Beyond הוא משחק המשך לסדרת הכותרים המצליחה Medal of Honor והוא מגיע כשבע שנים אחרי המשחק האחרון. הוא נושא מאחוריו מורשת מפוארת של משחקי ירי מגוף ראשון, שגם סיפרנו לכם עליו בכתבה על משחקי מלחמת העולם השנייה.

במשך שלושת השנים האחרונות, עבדו עליו בסודיות צוות של כ-180 איש מ-Oculus ו-Respawn Entertainment. את הסטודיו Respawn Entertainment אתם בוודאי מכירים בזכות כותרי ירי מגוף ראשון פופולריים מאוד שפותחו בו, כדוגמת Titanfall, Apex Legends, ובקרוב גם Star Wars Jedi: Fallen Order.

Medal of Honor: Above and Beyond עתיד לצאת למכשירי Oculus במציאות מדומה. לא ברור אם ייצא גם למחשב רגיל ואם ייצא גם למשקפי מציאות מדומה מיצרנים שונים. במאי המשחק, פיטר הירשמן (Peter Hirschmann), עבד על המשחק המקורי בשנות התשעים כך שבכלל יש פה סגירת מעגל מעניינת.

Medal of Honor Above and Beyond

המשחק יספר על סוכן במשרד לעניינים אסטרטגיים (OSS) בזמן מלחמת העולם השנייה. סיפור מגוף ראשון ייקח את השחקן למשימות שונות בהן יהיה עליו לחבל בתוכניות מזימה של הנאצים, לסייע למחתרת הצרפתית ולפעול בים באוויר וביבשה. המשחק יכלול איזורים שונים ברחבי אירופה, וסצנות שונות מתוך המלחמה. בסרטון ההדגמה ניתן לראות את הסוכן בתוך טנק שרמן, על רכבת נוסעת ובתוך בסיס נאצי תת קרקעי. השילוב של המשחק במציאות מדומה מאפשר לשחקן לבצע פעולות כמו לטפס על חבל באמצעות ידיים וירטואליות, לטעון נשק ולתפוס רימון שהושלך.

לפי דיווחי החברה, המשחק יכלול סיפור ארוך ומעניין, ובנוסף, קטעי וידאו עם לוחמים ממלחמת העולם השניה שבהם יספרו רשמים מהמלחמה ועדויות ממקור ראשון. בכירי החברה גם הודיעו שהמשחק יושק יחד עם מצב מרובה משתתפים, אך לא פרטו בדיוק מה הוא יכלול.

Medal of Honor Above and Beyond

לפי הסרטון בהדגמה, המשחק ישתמש בטכנולוגיה למעקב אחרי ידיים, שמאפשרת מחוות ידיים ללא צורך בשלט. תפעול הנשק ייעשה באמצעות מחוות ידיים בלבד ללא צורך בבקר, וכך גם שימוש בחפצים ובמחוות ידיים. התמיכה במחוות ידיים צפויה לצאת בתחילת 2020.

נושא זה מעניין במיוחד כיוון שמעקב אחר ידיים צפוי להגיע אל ה-Oculus Quest ולא ברור אם ומתי בכלל יגיע ל-Rift S. במידה ולא יגיע, לא ברור איך ואם המשחק יפעל על Oculus Rift S, ואם אכן יגיע למחשב האישי או שיהיה אקסקלוסיבי ל-Oculus Quest.

נכון לעכשיו רב הנסתר על הגלוי, חברת Respawn הבטיחה כי תמשיך לעדכן בהמשך על המשחק. אנחנו כמובן, נהיה כאן כדי לספר לכם על זה.