היום, כחלק מאירוע ה-Star Wars Celebration בשיקאגו, הוצג לראשונה טריילר סיפור למשחק Star Wars Jedi: Fallen Order. המשחק הוצג במסגרת פאנל שדיבר על המשחק, וחשף לא מעט אינפורמציה מעניינת על המשחק.

אבל לפני הכל, אתם בטח רוצים לראות את הטריילר, אז תנו מבט ומיד אחרי זה נמשיך ונדבר על כל מה שגילינו.

סיפור חדש בגלקסיה רחוקה רחוקה

אז נתחיל מהכי חשוב – המשחק יהיה משחק אקשן-הרפתקאות לשחקן יחיד, עם דגש על סיפור, ולכן הוא לא יכיל לוטבוקסים או מיקרוטרנזקציות. אחד מהכותבים של הסיפור הוא מאט מיכנוויץ (Matt Michnovetz), אשר השתתף בכתיבה של הסדרות Star Wars Clone Wars ו-Star Wars Rebels.

המשחק, אשר בפיתוח של Respawn Entertainment, מתרחש בתקופה שבין פרקים 3 ו-4. הסיפור עוקב אחרי פאדוואן בשם קאל קטסיס (Cal Ketsis), אשר שרד את Order 66 וכעת מנסה לשמור על פרופיל נמוך כדי שהאינקוויזיציה של האימפריה לא תגלה אותו.

כעת קאל צריך לחיות לפי שלושה חוקים – אל תתבלט, אמץ את העבר, ואל תבטח באף אחד. וזה הולך לו! בטריילר אנחנו רואים את קאל עובד במה שנראה כמו חברת בניה של האימפריה ועוזר לפרק משחתת ישנה של הרפובליקה.

אבל השקט הזה לא נשמר לאורך זמן, ומהר מאוד אנחנו רואים שאחד האינקוויזיטורים של האימפריה מזהה את קאל ומתחיל לרדוף אחריו. האינקוויזיטורים הם הסוכנים אשר אחראים על לכידת הג'דיי לאחד הפקודה להשמדתם המוחלטת, וראינו אותם כבר ב-Star Wars Rebels.

האינקוויזיטורית שרודפת אחרי קאל נקראת ה-Second Sister Inquisitor, והיא הופיעה בעבר בקומיקס-Darth Vader: Dark Lord of the Sith 19. היא אינטיליגנטית במיוחד, ובטריילר אנחנו רואים אותה משתמשת ב-Force כדי לשלוט על ההגאים של החללית שבה קאל טס.

בהמשך הטריילר אנחנו רואים גם חייל מיוחד נוסף, אבל הוא אינו אינקוויזיטור. בהמשך הפרזנטציה נודע לנו שחייל זה, בעל מטה חשמלי נקרא Purge Trooper, והוא אחד מהיריבים איתם נתמודד במשחק.

קאל לא יתמודד מול כל אלה לבד, ויצטרף אליו דרואיד בשם BD-1, אשר יהיה השותף של קאל ויסתובב איתו לכל מקום. חברי Respawn התבדחו וציינו שהם כינו אותו Buddy Droid 1, כי הוא חבר כל כך טוב של קאל. את קאל תדריך סיאר (Seer), אבירת ג'די אשר תדריך אותו לאורך הרפתקאותיו, ותהווה מנטורית בשבילו.

קאל יצטרך להתמודד מול הטראומות של העבר שלו, ולבטוח בבני ברית חדשים, כדי לברוח מהאימפריה. בנוסף, קאל ידרש להתמודד עם כשלונות, ולבסס הגדרה חדשה למשמעות של להיות ג'די, בזמנים האפלים הללו, אחרי שהרשעים ניצחו.

את קאל ישחק Cameron Monaghan, אשר השתתף בסדרות Gotham ו-Shameless.

תן לילד חרב אור

המשחק עצמו יהיה משחק אקשן הרפתקאות, ולפי צוות המשחק שנכח בפאנל, קאל ילמד כוחות Force חדשים, טכניקות חדשות עם חרב האור שלו, וימשיך להתפתח לאורך הסיפור. גם את BD-1 נוכל לשדרג לאורך הסיפור. אנחנו נצטרך להשתמש בכל הכוחות השונים כדי להתמודד עם האתגרים אשר נתקל בהם, וצוות המשחק מתאר אותו בתור טקטי ואינטילגנטי.

לאורך המשחק אנחנו נצטרך לזהות את החולשות של היריבים השונים ולגלות באיזה מהכוחות והנשקים שלנו הכי טוב להשתמש.

מהטריילר, נראה כאילו צפוייה לנו גם משחקיות פלאטפורמינג, ואולי אפילו טיול בעיר והתגנבות. אם אכן יהיו את כל המרכיבים הללו במשחק, יהיה הרבה למה לצפות, ואני באופן אישי מקווה למשחקיות דומה לזו של Star Wars: The Force Unleashed.

בנוסף, לפי שם המשחק, Star Wars Jedi: Fallen Order, יתכן ונראה עוד משחקים בסדרה, אחרי המשחק הזה.

Star Wars Jedi: Fallen Order עתיד לצאת ב-15 לנובמבר ל-Xbox One, PlayStation 4 ו-PC.