תערוכת PAX East 2019 הגיעה, ובתחילת התערוכה, במסיבת עיתונאים גדולה, חברת Gearbox הכריזה על מגוון משחקים והרחבות, אשר היא רמזה עליהן בשבועות לפני התערוכה. בין הכרזות הללו, מספר רב של הכרזות הנוגעות ל-Borderlands.

לאורך הפרזנטציה ראינו הכרזות רבות, קסמים, משחקי קופסה, ולבסוף גם את ההכרזה לה כנראה ציפיתי יותר מכל – משחק Borderlands חדש.

כל הרמזים בטריילר נחשפים

התערוכה של Gearbox החלה בניתוח של מספר רמזים ודברים מגניבים אחרים שאולי פספסנו בטיזר למשחק Borderlands החדש, שבאופן לא מפתיע מאוחר יותר התברר כ-Borderlands 3. מנכ"ל Gearbox, רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford), דיבר על דמויות שונות שאנחנו מכירים ממשחקים קודמים שהולכות לחזור גם למשחק החדש כמו Tiny Tina. פיצ'פורד ניפץ את הספקולציה ש-Handsome Jack יחזור ואמר שהסיבה היחידה שהם שמו את המסכה שלו בטיזר הייתה כדי לשגע את המעריצים.

מלבד לדמויות נחשפו שני Easter Eggs מה-Teaser הכוללים מסר בצופן מורס שלאחר פיענוח אומר "Count the Sirens"  וחלקים מקוד שיפט אשר נותן לכם גישה לסקינים מיוחדים ב-Borderlands 2 או Borderlands: The Pre-Sequel ו-5 מפתחות מוזהבים (הקוד המלא הוא "C35TB-WS6ST-TXBRK-TTTJT-JJH6H").

משחקים מחוץ לקופסה

פיצ'פורד ממשיך להפתיע כשהוא חוזר לדבר על משחק הקופסה החדש Tiny Tinas Robot Tea Party המבוסס על העולם של Borderlands אותו תוכלו לקנות כבר עכשיו מהחנות הייעודית. לפי שם האתר, יתכן מאוד ומחכים לנו עוד משחקי קופסה בעתיד.

המשחק הוא משחק קלפים בו תתמודדו מול השחקנים האחרים במטרה לבנות את ה-Claptrap שלכם לפני כולם. זה נראה כמו רעיון משעשע למשחק קופסה ופריט אספנים לשחקני Borderlands המושבעים. לאחר החשיפה, פיצ'פורד הדהים את הקהל עם "קסם" הקלפים שלו, אין ספק שהוא לא איבד את חושי הקסם שלו לאחר שעבר לנהל את החברה.

כל משחקי הסדרה מקבלים שדרוג

לקהילה שנבנתה סביב סדרת המשחקים כעת יהיה מקום בו הם יוכלו לתקשר יחד בנוחות רבה יותר, ובנוסף לתקשר עם היוצרים ואולי אפילו לקבל קודים לסקינים מיוחדים. כל זה תוכלו למצוא ב-Discord החדש היעודי ל-Borderlands.

לאחר מכן קיבלנו הכרזה נוספת ממפתחי המשחק – הכרזה מפתיעה שמראה את החיבור של GearBox לקהל הלקוחות שלהם. לאחר שתיקנו והוסיפו ל-Borderlands 2 VR עדכון בו הם מוסיפים תמיכה בשלט מסוג AIM, מפתחי המשחק הודיעו שהחל מהקיץ, שחקני Borderlands 2 VR יוכלו להינות גם מכל ההרחבות שהיו למשחק המקורי בחינם!

כדי לרגש עוד את הצופים לפני ההכרזות האחרונות, Gearbox ניסו לעשות קטע נחמד בו השחקנית שמגלמת את Angel ב-Borderlands 2 מציגה את ההפתעה הבאה, אך בשל קשיים טכניים בהצגת הסרטון, ההצגה הזו לא יצאה לפועל.

התקלה לא הצליחה להשפיע על הקהל המתרגש לקראת ההכרזה על חבילת טקסטורות ב-4K ל-Borderlands 2 ו-Borderlands: The pre-Sequel כחלק מ-Borderlands: The Handsome Collection. חבילת המשחק הכוללת את כל ההרחבות וחבילות התוכן שיצאו איתם תקבל חבילת טקסטורות מעודכנת. בנוסף לכך תוכלו להעביר שמירות מהמשחקים המקוריים ולשחק עם חברים במסך מפוצל של עד 4 שחקנים.

אם זה לא היה מספיק, המשחק המקורי אף הוא מקבל רימאסטר ל- UHD, ואיתו תוספות קלות כמו מיני מפה על המסך, אפשרות לשחק ב-4 שחקנים במסך מפוצל, ואפשרויות עיצוב נרחבות יותר לדמויות המקוריות והאהובות שהתחילו את הסדרה.

הרימאסטר של Borderlands המקורי, בשם Borderlands: Game of the Year Edition, יהיה זמין בחינם החל מה-3 לאפריל לבעלי Borderlands במחשב, ויהיה זמין לראשונה על Xbox One ו-PlayStation 4.

כמו כן, השדרוג ברזולוציה למשחקים Borderlands 2 ו-Borderlands: The Pre-Sequel תהיה זמינה אף היא בחינם לבעלי המשחקים, ותצא ב-3 לאפריל.

Borderlands 3 מכין אותנו לבלגאן

לבסוף, לאחר יצירת הייפ מאוד מוצלחת שנעשתה על ידי הצוות של Gearbox במהלך כל הפרזנטציה, ולאחר 5 שנים של פיתוח ושמועות בשיתוף עם 2K Games, הוכרז Borderlands 3.

בטריילר כאוטי ומלא בפיצוצים והבזקים מרשימים, אפשר לראות שמחכות לנו דמויות ראשיות חדשות המגיעות עם יכולות מיוחדות יצירתיות חדשות, וחזרה של דמויות ישנות מכל הסדרה. אפילו ריס, גיבור המשחק Tales From the Borderlands, חוזר, והפעם יש לו שפם וטייטל מרשים. המשחק מציג יותר ממיליארד נשקים חדשים כמו שראינו במשחקים קודמים.

נראה בבירור כי הסגנון האמנותי של המשחק לא השתנה ועבר אפילו חידוד נוסף להתאים לרזולוציה של הקונסולות החדשות. בסרטון רואים אזורים חדשים ומגוונים הכוללים את המדברים השוממים המוכרים לנו וגם ערים עתידניות וג'ונגלים שנוכל לחקור בכלי רכב חדשים. אם אי אפעם רציתם רובה מהלך, אז גם את זה יש.

ומה שווים כל הנשקים החדשים האלה אם אין אויבים להשמיד איתם. מחכים לנו שני נבלים מרכזיים חדשים שהופיעו גם ב-Teaser. מהטריילר נראה שהם לוקחים מלילית (Lilith), גיבורת המשחק הקודם, את הכוח בצורה זו או אחרת, והם כנראה ימצאו דרך כדי להשתמש בו לרעה.

אך זה לא הכל ונראה כי Gearbox מאוד לא מעוניינים לאכזב את המעריצים ומשלבים בין אויבים ישנים וחדשים איתם יהיה מעניין להתמודד.

כדי להתמודד עם נבלים אלה, נוכל לבחור באחת מתוך ארבע דמויות חדשות, הכוללות אנדרואיד מגודל שכנראה יהיה הדמות הכבדה, Siren חדשה עם יכולת ליצור שש ידיים נוספות, צייד עם מה שנראה כמו יכולת ליצור הולוגרמות, וחיילת עם צריח נייד ענקי.

Borderlands 3 villains

בטריילר ניתן לראות כמה וכמה רכבים חדשים, אשר הגיוון בהם היה חסר במשחקים הקודמים. ניתן להבחין בחליפת שריון רובוטית ענקית, ג'יפ מרחף, וגלגל עם רובים. כמו כן, נחשפו שלל סביבות חדשות, כולל עיר עתידנית ויער חשוך, ונראה שיהיה כיף לחקור את פנדורה ב-Borderlands 3.

אז לאחר כל ההכרזות המרגשות כל מה שנותר זה לחכות למידע נוסף שאמור לצאת על המשחק ב-3 באפריל, עם יציאת חבילות הטקסטורות שציינו.

עד אז, למקרה שטרם שיחקתם במשחקים הנהדרים בסדרה ואתם צריכים להשלים פערים, תוכלו למצוא את Borderlands: The Handsome Collection בהנחה מדהימה של 94% בחנות של Steam.