בימים האחרונים חברת Gearbox Software פרסמה כמה ציוצים מאוד מעניינים בחשבון הטוויטר שלה. אלו ככל הנראה קשורים למשחקים חדשים וגם יציאה מחודשת של משחקים ישנים לקונסלות חדשות. בכתבה הבאה נעשה לכם סדר עם כל הפרטים שידועים לנו על ההכרזות החדשות אשר יתפרסמו בתערוכת Pax East בשבוע הבא.

אחרי ההכרזה על משחק חדש בסדרת Borderlands, החברה פרסמה תמונה בטוויטר שלהם שמתרחשת כנראה בתוך העולם של Borderlands, וכתוב עליו "exit 3". אמנם המשחק לא הוכרז רשמית, אך נראה כי חובבי סדרת המשחקים יכולים להיות שמחים. גם התאריך שמוצג בתמונה, 28 במרץ, מרמז על כך שעוד כשבוע פרטים חדשים, ואולי אפילו טריילר חדש שיציג את המשחק החדש בסדרה.

עוד בהקשר של Borderlands, החברה צייצה תמונה מפוקסלת של סצינה מהמשחק השני בסדרה, Borderlands 2, שאולי מרמזת כך שהמשחק יצא גם לקונסולת הסוויץ' בנוסף ל-PlayStation, Xbox ולמחשב האישי.

ההכרזה האפשרית על Borderlands היא לא היחידה שהופיעה בימים האחרונים בטוויטר של Gearbox Software. בציוץ שלהם לפני כמה ימים רואים רובוט שוכב על מיטה בחדר ניתוחים כשהוא מחובר לצינורות. הגרפיקה נראתה לנו כמו משחק אחר של החברה: We Happy Few שאמנם סיפק עלילה חביבה אך לא מספיקה בשביל לסיים את המשחק. התמונה יכולה להעיד על אחד משני דברים: הראשון הוא שיש משחק חדש בעולם דומה ל- We Happy Few. מצד שני, ייתכן כי הציון מרמז על כך שיצא DLC למשחק.

הציוץ השלישי, והחדש ביותר מציג תמונה של דיוק ניוקם, גיבור סדרת המשחקים Duke Nukem. מכך אנחנו מניחים שאולי נקבל משחק חדש בסדרה אחרי 7 שנים, כאשר המשחק האחרון בסדרה היה Duke Nukem forever. לעומת זאת, ישנן שמועות לפיהן מדובר על משחק המשך של Bulletstorm שיצא לפני שנתיים, שם דיוק ניוקם היה דמות שניתן לשחק איתה ב-DLC של המשחק.

כאמור, אלו עדיין שמועות ונצטרך לחכות עד ה-28 במרץ עד שנקבל את התשובות המלאות. מבטיחים להשאיר אתכם מעודכנים.